Sieć drogerii Hebe została Partnerem wiosennej edycji Forum Branży Kosmetycznej 2021, które odbędzie się w formule online już 22 czerwca, pod hasłem Piękno z natury.
Hebe jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych sieci drogeryjnych w Polsce. Pod jej szyldem występuje już ponad 260 sklepów.
Hebe tak przedstawia się uczestnikom konferencji:
Hebe to nowoczesna i przyjazna sieć drogerii oferująca starannie wyselekcjonowany, zróżnicowany asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność - wszystko w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Oferta Hebe to m.in. kosmetyki koreańskie i naturalne, a także marki Hebe: Hebe Professional, Hebe Naturals, Hebe Cosmetics, by hebe i Hebe Basics. W Hebe wierzymy, że piękno to kwestia nastawienia i aspirujemy do tego, by być firmą, która najlepiej odpowiada na potrzeby kobiet w świecie zdrowia i piękna, pomagając im być piękniejszymi, szczęśliwszymi i bardziej pewnymi siebie. Drogerie Hebe to najlepszy wybór dla zdrowia i piękna.
Zapraszamy na zakupy zarówno do naszych drogerii stacjonarnych, jak i na stronę internetową hebe.pl oraz do naszej aplikacji mobilnej z możliwością dostawy zamówienia nawet w dwie godziny.
Forum Branży Kosmetycznej to konferencja biznesowa organizowana przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych dla tych, którzy działają lub chcą działać na rynku kosmetycznym, zaprezentować swoje produkty potencjalnym klientom, spotkać się z kupcami.
Forum Branży Kosmetycznej ma niezmiennie trzy główne cele – dostarczyć wiedzę, łączyć biznesy, stymulować sprzedaż. W tym roku, korzystając z zasięgów i możliwości, jakie daje formuła online, zapraszamy Państwa na interesujące wykłady pokazujące, jak wygląda rynek kosmetyków w Polsce, jakie ma w nim udziały segment produktów naturalnych i jakie ma przed sobą perspektywy rozwoju, oraz na prezentacje nowości w duchu naturalnym, eko i wege marek świetnie znanych, ale także takich, które są zupełnie nowe i wnoszą na rynek innowacyjne rozwiązania.
Przedstawimy główne rynkowe trendy. Wskażemy najpopularniejsze surowce kosmetyczne. Omówimy postawy konsumentów i zastanowimy się, czy ich deklaracje zakupowe są zgodne z tym, co faktycznie wkładają do koszyka. Poszukamy odpowiedzi na pytania, dokąd sięgają granice rzetelnej i etycznej komunikacji i jak zapobiegać zjawisku greenwashingu. Zastanowimy się, czy naturalność produktów może być kartą przetargową w wejściu na rynki eksportowe.