StoryEditor
Producenci
24.06.2021 00:00

[FBK 2021] Diana Wasilewska, Herbapol-Lublin: Rynek stwarza aktualnie znakomite warunki dla polskich naturalnych marek

Wdrożenie marki Polana zbiegło się z czasem pandemii. Jednak jej start był udany. Koncept dwukierunkowej pielęgnacji idealnie trafił w trend dbania o siebie w domu, podczas gdy salony kosmetyczne pozostawały zamknięte. Konsumentkom spodobała się koncepcja holistycznej pielęgnacji prosto z natury – zapewniła Diana Wasilewska, beauty category manager w Herbapolu-Lublin podczas Forum Branży Kosmetycznej 2021.

Herbapol to marka obecna na rynku od ponad 70 lat. W tym czasie, produkując herbaty, zioła i soki pogłębiała swoją wiedzę na temat składników naturalnych, działania roślin, ziół i kwiatów.

W pewnym momencie uznaliśmy, że mamy apetyt na to, by rozwijać się poza rynkiem spożywczym. Z naszymi doświadczeniami najrozsądniejsze i najbardziej naturalne było wejście w rynek kosmetyków naturalnych – wyjaśniła genezę powstania marki Polana Diana Wasilewska, beauty category manager w Herbapolu-Lublin.

Przed uruchomieniem projektu firma przeprowadziła badanie opinii wśród potencjalnych konsumentów.  Okazało się, że wizerunek Herbapolu jest wśród nich znakomity. Firma jest rozpoznawalna, a do tego oceniana jako naturalna, szczera, gwarantująca bezpieczeństwo składników.

Uznaliśmy jednak, że w przypadku kosmetyków musimy wyjść ze strefy komfortu i wymyśliliśmy dla marki Polana ideę dwukierunkowej pielęgnacji, uzupełnionej o preparaty do stosowania wewnętrznego, czyli suplementy diety. Konsumenci dali nam kredyt zaufani. Chcemy te oczekiwania spełnić, dlatego oferujemy kosmetyki bezpieczne, przebadane, naturalne, ale równocześnie skuteczne – zapewniła Diana Wasilewska.

Dodała, że rynek stwarza aktualnie znakomite warunki dla polskich marek – zauważa je i wspiera. Dlatego, choć wdrożenie Polany zbiegło się z czasem pandemii, to start był udany. Koncept dwukierunkowej pielęgnacji idealnie trafił w trend dbania o siebie w domu, podczas gdy salony kosmetyczne pozostawały zamknięte.

– Konsumentki były zainteresowane naszą nowością. Zachęciło je to, że linia pochodzi od znanej marki spożywczej. Ale wykazały się też dociekliwością w temacie składników i spodobał im się wiodący dla całej linii ekstrakt z czerwonej koniczyny – zapewniła beauty category manager w Herbapolu-Lublin.

Czerwona koniczyna okazała się strzałem w dziesiątkę. Nazywana jest rośliną kobiet, która wykazuje wszechstronne oddziaływanie na różnych etapach życia. Wpływa na układ hormonalny, regulując go i zapewniając dobre samopoczucie i spokojny sen. Jest też wspaniałym antyoksydantem. Znalazła się zarówno w kosmetykach, jak i w suplementach diety.

Aktualne marka oferuje pielęgnację twarzy w trzech seriach – nawilżanie, rewitalizacja i odmładzanie. Ich uzupełnieniem są maseczki i pomadki do ust. Diana Wasilewska zapewniła, że to nie koniec.

– Polana nie pojawiła się na rynku na chwilę. Będziemy ją rozwijać. Pozwala nam na to bogactwo natury. I choć nie mogę zdradzić jakie dokładnie mamy plany to zapewniam, że już niebawem marką będą się interesować także mężczyźni – podsumowała swoje wystąpienie przedstawicielka Herbapolu-Lublin.

Więcej podczas Forum Branży Kosmetycznej 2021. Jeśli chcesz kupić dostęp do wykładów i prezentacji skontaktuj się: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 08:48