
Podstawowa linia do włosów osłabionych i wypadających została też rozszerzona o linie przeznaczone do włosów suchych i łamliwych, cienkich i łamliwych, zniszczonych, przetłuszczających się oraz do włosów z łupieżem. Tym samym pod marką Radical oferowanych jest teraz aż sześć linii pielęgnacyjnych.
– Polki, z włosami typu słowiańskiego, czyli delikatnymi, podatnymi na wypadanie i łamliwymi bardzo chętnie sięgają po specjalistyczne linie regeneracyjne. Uwielbiają produkty wielofunkcyjne, czyli szampony ze składnikami odżywczymi, zwłaszcza jeśli, tak jak w przypadku linii Radical, łączą tradycyjne wyciągi z roślin z innowacyjnymi technologiami i składnikami – zwrócił uwagę Paweł Zięba, stylista i ekspert w pielęgnacji włosów problematycznych, uczestniczący w premierze odnowionej linii Radical.
Podczas konferencji prasowej tajemnice skuteczności szamponów i odżywek Radical zdradziła Ewelina Zięba, szefowa działu wdrożeń i technolog w laboratorium rozwojowym Farmony. O odświeżeniu marki opowiedziała Agnieszka Gryc, dyrektor strategiczna ds. marketingu i PR.