StoryEditor
Producenci
31.08.2018 00:00

Fanki kosmetyków Skin79 krytykują dystrybutora za wybór ambasadorki  

Polski dystrybutor koreańskich kosmetyków Skin79 naraził się swoim klientkom. Zaprosił je do konkursu, w którym do wygrania jest weekend w SPA z Deynn, kontrowersyjną blogerką, która wydaje się mieć tyle samo zwolenników co przeciwników. W komentarzach na profilach w mediach społecznościowych firmy przeważają ci ostatni.

Firma Skin79 Polska o konkursie poinformowała w mediach społecznościowych i na stronie swojego e-sklepu. Reakcja konsumentek była natychmiastowa, ale chyba nie taka jakiej spodziewał się marketing polskiego dystrybutora marki . – A tak lubiłam tę markę. Dzisiaj kupiłam wasz produkt, ale po reklamie po raz ostatni – napisała jedna z klientek. I choć firma przekonywała, że jej nowa ambasadorka, pomimo kontrowersji prywatnie jest miłą osobą, krytykujących ten wybór było coraz więcej. – Jaką filozofię marki chcecie nam przekazać nawiązując współpracę z takimi celebrytami? – pytały kolejne klientki. Nie przekonywały je zapewnienia firmy, która zwracała uwagę, że wysoka jakość oferowanych produktów pozostaje niezmienna.  – Taka reklama zniechęca do kupna waszych kosmetyków – pisały.

Skin79 Polska nie jest pierwszą firmą, która nawiązała współpracę z Deynn, blgerką, youtuberką i pasjonatką fitnessu. Jej wizerunek pojawił się wraz z innymi popularnymi blogerkami: Maffashion i Littlemooonster96 na puszkach Coli Zero. Wtedy krytyka internautów dotyczyła braku konsekwencji Deynn. – Albo promuje się zdrowy styl życia albo reklamuje napój wypełniony słodzikami – pisali. Na co dzień Deynn krytykowana jest za wulgarny język i wątpliwej jakości przemyślenia życiowe. Użytkownicy mediów społecznościowych wytykają jej także to, że na swoich profilach dzieli się najbardziej intymnymi przeżyciami – to tutaj płacze i przeprasza narzeczonego. Negatywne komentarze nie robią jednak na niej wrażenia. Tym bardziej, że powszechna krytyka nie przeszkadza jej w zdobywania coraz większej popularności. Na Instagramie Deynn ma ponad 1,2 mln fanów, a na Snapchacie jest drugim pod względem popularności użytkownikiem w Polsce. Gdy miesięcznik „Joy" wykorzystał jej twarz na okładce, redakcja musiała robić dodruk wydania, a napisana przez nią w ubiegłym roku książka szybko zajęła pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży Empiku. 

Czy firma Skin79 Polska popełniła zatem błąd wizerunkowy, czy wprost przeciwnie – mimo zatrudnienia kontrowersyjnej ambasadorki, oferowana przez nią koreańska marka zyska na popularności i powiększy się jej grono wiernych klientek? Efekty będą znane już niebawem – konkurs na weekend w Spa z Deynn kończy się 9 września.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
22.01.2025 13:50
Najnowszy sklep Rituals otwarty w Złotych Tarasach [DUŻO ZDJĘĆ]
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Gallery

Marka Rituals Cosmetics postawiła na rozwój w Polsce – tylko przez ostatni rok uruchomiła w naszym kraju blisko 20 sklepów. Najnowszy butik marki otwarto w środę w jednym z najpopularniejszych centrów handlowych Warszawy.

Rituals ma obecnie 62 sklepy na terenie całej Polski, między innymi w Trójmieście, BIałymstoku, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Rzeszowie, Poznaniu, Szczecinie Radomiu czy Toruniu. W samej Warszawie jest ich już jedenaście. 

Najnowsze otwarcie Rituals miało miejsce w środę 22 stycznia w centrum handlowym Złote Tarasy, cieszącym się dużą popularnością z uwagi na lokalizację w ścisłym centrum miasta i dworca Centralnego. 

Na otwarcie sklepu w Złotych Tarasach o godz. 9 oczekiwało kilkadziesiąt osób. Na pierwszych stu klientów, którzy zrobili zakupy za minimum 190 zł, przy kasie czekały upominki od marki. 

Również przez kilka najbliższych dni wszyscy klienci będą mogli skorzystać z rabatów i specjalnych promocji.

Jak zapowiedziała Dorota Prat-Carrabin, country director Eastern Europe Rituals Cosmetics, lokalizacja w warszawskich Złotych Tarasach jest strategicznym krokiem, który “pozwoli marce być bliżej klientów i stworzyć dla nich przestrzeń relaksu i inspiracji”.

Otwarcie Rituals w Złotych Tarasach (pierwsze w tym roku w Polsce) to dla marki kolejny krok w zapowiadanej ekspansji w naszym kraju. Przez cały 2024 sieć otworzyła w Polsce ok. 20 nowych butików, a na całym świecie takich otwarć było prawie 250.

Obecnie globalnie działa ponad 1,1 tys. sklepów Rituals w 33 krajach.

Wywodząca się z Holandii marka od początku stawia na przemyślany design oraz formuły produktów. “Jako marka, która chce dostarczać luksusowe produkty kosmetyczne z naciskiem na dobre samopoczucie, jesteśmy pionierami w łączeniu produktów do kąpieli, ciała i domu w jednym portfolio. Nasza oferta obejmuje produkty do pielęgnacji ciała pochodzenia naturalnego, zapachy do domu oraz odzież domową” – podkreśla Rituals. 

Czytaj też: Rituals Cosmetics realizuje założone cele środowiskowe. Jakie ma efekty?

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.01.2025 10:29
Reckitt inwestuje w rozwój lokalnych mocy produkcyjnych w Stanach Zjednoczonych i Chinach
Reckitt Benckiser

Reckitt inwestuje setki milionów dolarów w rozwój lokalnej produkcji w Stanach Zjednoczonych i Chinach, aby uniezależnić się od importu i zabezpieczyć łańcuch dostaw przed możliwymi konfliktami handlowymi. Kluczowe projekty to budowa fabryki w Karolinie Północnej za 190 milionów dolarów oraz centrum badawczo-rozwojowego w Szanghaju za 300 milionów juanów (40,9 milionów dolarów).

Fabryka w Karolinie Północnej, której uruchomienie zaplanowano na 2027 rok, umożliwi produkcję tabletek i płynów marki Mucinex na rynku lokalnym. Dzięki temu import produktów Reckitt do Stanów Zjednoczonych zostanie zredukowany do 25 proc. sprzedaży lokalnej. W dobie rozważań o protekcjonistycznej polityce handlowej w USA, w tym potencjalnych taryfach sięgających 60 proc. na import z Chin, ta inwestycja pozwoli firmie na większą elastyczność produkcyjną i uniezależnienie się od pojedynczych źródeł dostaw.

W Chinach firma rozbudowuje fabrykę w Taicang, która od 2026 roku rozpocznie produkcję prezerwatyw, co dodatkowo wzmocni lokalne możliwości wytwórcze. Nowe centrum badawczo-rozwojowe w Szanghaju skoncentruje się na tworzeniu produktów dostosowanych do lokalnych potrzeb. Obecnie aż 80 proc. produktów Reckitt sprzedawanych w Chinach jest już wytwarzanych w tym kraju, co stawia firmę w korzystnej pozycji wobec niepewności na rynku międzynarodowym.

Strategiczne inwestycje Reckitt są odpowiedzią na wyzwania geopolityczne i odzwierciedlają długoterminową wizję firmy. Poprzez wzmocnienie lokalnej produkcji w kluczowych regionach świata, Reckitt nie tylko zabezpiecza swoją pozycję na rynkach, ale również minimalizuje ryzyko wynikające z napięć handlowych i zmian regulacji.

Czytaj także: Reckitt Benckiser konsoliduje swoją polską działalność w warszawskim biurowcu VIBE

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 14:05