Firma Skin79 Polska o konkursie poinformowała w mediach społecznościowych i na stronie swojego e-sklepu. Reakcja konsumentek była natychmiastowa, ale chyba nie taka jakiej spodziewał się marketing polskiego dystrybutora marki . – A tak lubiłam tę markę. Dzisiaj kupiłam wasz produkt, ale po reklamie po raz ostatni – napisała jedna z klientek. I choć firma przekonywała, że jej nowa ambasadorka, pomimo kontrowersji prywatnie jest miłą osobą, krytykujących ten wybór było coraz więcej. – Jaką filozofię marki chcecie nam przekazać nawiązując współpracę z takimi celebrytami? – pytały kolejne klientki. Nie przekonywały je zapewnienia firmy, która zwracała uwagę, że wysoka jakość oferowanych produktów pozostaje niezmienna. – Taka reklama zniechęca do kupna waszych kosmetyków – pisały.
Skin79 Polska nie jest pierwszą firmą, która nawiązała współpracę z Deynn, blgerką, youtuberką i pasjonatką fitnessu. Jej wizerunek pojawił się wraz z innymi popularnymi blogerkami: Maffashion i Littlemooonster96 na puszkach Coli Zero. Wtedy krytyka internautów dotyczyła braku konsekwencji Deynn. – Albo promuje się zdrowy styl życia albo reklamuje napój wypełniony słodzikami – pisali. Na co dzień Deynn krytykowana jest za wulgarny język i wątpliwej jakości przemyślenia życiowe. Użytkownicy mediów społecznościowych wytykają jej także to, że na swoich profilach dzieli się najbardziej intymnymi przeżyciami – to tutaj płacze i przeprasza narzeczonego. Negatywne komentarze nie robią jednak na niej wrażenia. Tym bardziej, że powszechna krytyka nie przeszkadza jej w zdobywania coraz większej popularności. Na Instagramie Deynn ma ponad 1,2 mln fanów, a na Snapchacie jest drugim pod względem popularności użytkownikiem w Polsce. Gdy miesięcznik „Joy" wykorzystał jej twarz na okładce, redakcja musiała robić dodruk wydania, a napisana przez nią w ubiegłym roku książka szybko zajęła pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży Empiku.
Czy firma Skin79 Polska popełniła zatem błąd wizerunkowy, czy wprost przeciwnie – mimo zatrudnienia kontrowersyjnej ambasadorki, oferowana przez nią koreańska marka zyska na popularności i powiększy się jej grono wiernych klientek? Efekty będą znane już niebawem – konkurs na weekend w Spa z Deynn kończy się 9 września.