StoryEditor
Producenci
04.06.2024 10:23

Ewa Farna ambasadorką Notino. Ruszyła kampania z jej udziałem

Ewa Farna, piosenkarka i kompozytorka, została ambasadorką Notino / Instagram Notino_cz
Ewa Farna, piosenkarka o polsko-czeskich korzeniach, została nową twarzą Notino w Czechach i promuje giganta beauty w e-commerce w kampanii „Feel good”.

Ewa Farna poinformowała na swoim koncie na Instagramie, że została nową ambsadorką Notino. Kampania „Feel good” z jej udziałem ruszyła w czeskich mediach, włącznie z telewizją. Tłem do spotów są utwory Ewy z jej albumu Umami.

O współpracy z wokalistką informuje również Notino. Będzie to wieloletnie partnerstwo. Szczegóły nie są znane, ale na pytania od internautów o to, czy przewidziane są specjalne akcje promocyjne i rabatowe zespół Notino odpowiada, że przygotowanych zostało wiele ciekawych działań.

Ewa Farna reprezentuje Notino w Czechach. W Polsce ambasadorką marki jest Małgorzata Socha.

Ewa Farna jest polsko-czeską piosenkarką, producentką i autorką.  Pochodzi z Wędryni, miejscowości położonej na granicy Czech i Polski. Urodziła się 12 sierpnia 1993 r. w Trzyńcu (CZ) jako najstarsze z trojga dzieci. Ewa jest z pochodzenia Polką, ma czeskie obywatelstwo. Ukończyła szkołę podstawową z polskim językiem nauczania, a także polskie liceum w Czeskim Cieszynie.  

W wieku 11 lat została odkryta na Festiwalu Piosenki Dziecięcej w Hawierzowie. Dziś jest znaną piosenkarką. Wydała 5 czeskich i 6 polskich albumów, dwie kompilacje „Best Of”, kilka nagrań koncertowych, zarówno akustycznych, jak i z orkiestrą symfoniczną.  W 2021 r. świętowała 15 lat na scenie muzycznej, wydając płytę UMAMI, swój najbardziej dorosły krążek. Jej mężem jest gitarzysta Martina Chobot, mają dwoje dzieci. Ewa Farna  jest jedną z najbardziej wpływowych osób w czeskich serwisach społecznościowych. Forbes umieścił ją w prestiżowym gronie inspirujących osób „30 under 30”.

Notino jest jednym z największych sklepów internetowych z asortymentem kosmetycznym i perfumeryjnym. Firma powstała w Czechach w 2004 roku. Obecnie działa na 27 europejskich rynkach, oferując swoje usługi w internecie (ponad 24 mln klientów w całej Europie) oraz w sklepach stacjonarnych. Jest autoryzowanym partnerem największych światowych marek kosmetycznych, takich jak Dior, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé czy Estée Lauder. Portfolio Notino to ponad 100 tys. produktów od ponad 2,5 tys. marek. W 2023 r. klienci kupili w Notino 55 mln produktów.

Czytaj także: Dr.Max, Top Estetic i Notino cieszą się największym zaufaniem kupujących kosmetyki przez internet 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.01.2025 14:26
Nowy standard przejrzystości: The Ordinary udostępnia artykuły naukowe
The Ordinary uznano za najpopularniejszą markę do pielęgnacji skóry

Marka The Ordinary uruchomiła innowacyjną stronę internetową, która oferuje darmowy dostęp do artykułów naukowych dla konsumentów i naukowców. Platforma ma na celu promowanie przejrzystości w przemyśle kosmetycznym i walkę z dezinformacją.

The Ordinary, znana marka kosmetyczna należąca do Deciem, wprowadziła na rynek platformę TheTruthShouldBeOrdinary.com, na której już teraz dostępnych jest siedem artykułów naukowych. Każdy z nich analizuje popularne mity związane z kosmetykami, takie jak: „Naturalne składniki mogą być toksyczne” czy „Aluminium w dezodorantach nie stanowi zagrożenia dla zdrowia”. Kolejne materiały mają pojawiać się w nadchodzących miesiącach. Twórcy serwisu podkreślają, że wolny dostęp do tych treści jest kluczowy dla budowania zaufania konsumentów oraz zwiększania świadomości w branży.

Inicjatywa The Ordinary ma na celu stworzenie przystępnej bazy wiedzy, która przełamie bariery informacyjne. Marka zwraca uwagę, że przez lata dostęp do rzetelnych badań był utrudniony przez płatne subskrypcje i marketing napędzany przez celebrytów. W efekcie konsumenci nie mieli możliwości weryfikacji twierdzeń dotyczących produktów kosmetycznych. Strona ma nie tylko edukować, ale także inspirować naukowców z całego świata do publikowania swoich badań, które mogą zmienić sposób postrzegania przemysłu kosmetycznego.

Aby uczcić start platformy, The Ordinary zorganizowało dzisiaj (23 stycznia) transmisję na żywo z laboratorium w Toronto, prezentując procesy badawcze i produkcyjne. Strona już teraz zyskuje uznanie jako narzędzie dla konsumentów poszukujących faktów i naukowych wyjaśnień. Udostępnione artykuły, takie jak „Naturalne mydło może szkodzić Twojej skórze” czy „Parabeny nie są niczym, czego należy się bać”, stanowią przykład nowego podejścia do otwartości w branży. Według marki transparentność i dostęp do wiedzy to przyszłość, na którą zasługuje każdy użytkownik produktów kosmetycznych.

Czytaj także: The Ordinary wprowadza model „Choose a Price” – nowatorskie podejście do cen

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
22.01.2025 13:50
Najnowszy sklep Rituals otwarty w Złotych Tarasach [DUŻO ZDJĘĆ]
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie / M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Otwarcie sklepu Rituals, Złote Tarasy w Warszawie
Gallery

Marka Rituals Cosmetics postawiła na rozwój w Polsce – tylko przez ostatni rok uruchomiła w naszym kraju blisko 20 sklepów. Najnowszy butik marki otwarto w środę w jednym z najpopularniejszych centrów handlowych Warszawy.

Rituals ma obecnie 62 sklepy na terenie całej Polski, między innymi w Trójmieście, BIałymstoku, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Katowicach, Rzeszowie, Poznaniu, Szczecinie Radomiu czy Toruniu. W samej Warszawie jest ich już jedenaście. 

Najnowsze otwarcie Rituals miało miejsce w środę 22 stycznia w centrum handlowym Złote Tarasy, cieszącym się dużą popularnością z uwagi na lokalizację w ścisłym centrum miasta i dworca Centralnego. 

Na otwarcie sklepu w Złotych Tarasach o godz. 9 oczekiwało kilkadziesiąt osób. Na pierwszych stu klientów, którzy zrobili zakupy za minimum 190 zł, przy kasie czekały upominki od marki. 

Również przez kilka najbliższych dni wszyscy klienci będą mogli skorzystać z rabatów i specjalnych promocji.

Jak zapowiedziała Dorota Prat-Carrabin, country director Eastern Europe Rituals Cosmetics, lokalizacja w warszawskich Złotych Tarasach jest strategicznym krokiem, który “pozwoli marce być bliżej klientów i stworzyć dla nich przestrzeń relaksu i inspiracji”.

Otwarcie Rituals w Złotych Tarasach (pierwsze w tym roku w Polsce) to dla marki kolejny krok w zapowiadanej ekspansji w naszym kraju. Przez cały 2024 sieć otworzyła w Polsce ok. 20 nowych butików, a na całym świecie takich otwarć było prawie 250.

Obecnie globalnie działa ponad 1,1 tys. sklepów Rituals w 33 krajach.

Wywodząca się z Holandii marka od początku stawia na przemyślany design oraz formuły produktów. “Jako marka, która chce dostarczać luksusowe produkty kosmetyczne z naciskiem na dobre samopoczucie, jesteśmy pionierami w łączeniu produktów do kąpieli, ciała i domu w jednym portfolio. Nasza oferta obejmuje produkty do pielęgnacji ciała pochodzenia naturalnego, zapachy do domu oraz odzież domową” – podkreśla Rituals. 

Czytaj też: Rituals Cosmetics realizuje założone cele środowiskowe. Jakie ma efekty?

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. styczeń 2025 22:12