Jurorom spodobał się luksusowy design opakowań oraz bogata formuła i przyjemna konsystencja, która „szybko się wchłania i mocno nawilża skórę na dłuższy czas”. Zwrócili też uwagę na wydajność – „pompka wyciska małą ilość kremu, ale wystarczającą na pokrycie całych dłoni”. Uznali też, że choć marka ma tylko kilka produktów w ofercie, to wsparta silnymi działaniami marketingowymi ma szansę zaistnieć na polskim rynku.
Aleksandra Martusewicz, dyrektor administracyjny TAAT zapewnia, że marka zamierza w tym celu wykorzystać zdobyty znak Perła Rynku Kosmetycznego. Zdradza przy okazji, że jeszcze w tym roku firma zaoferuje trzy nowe linie produktowe. Jedną z nich będzie Biała Seria przeznaczona do intensywnej regeneracji skóry. Znajdą się w niej takie składniki, jak ceramidy, olej makadamia czy ekstrakt z konopi. Produkty będą również zwierały innowacyjny surowiec, który powstaje w wyniku fermentacji miodu od dzikiej pszczoły z udziałem bakterii. Więcej informacji o tej substancji firma przekaże wkrótce.
Więcej na: taat.no