Bath & Body Works nawiązał najnowszą współpracę z Paramount Consumer Products, dotyczącą popularnego serialu Netflixa – „Emily w Paryżu”. Kolekcja limitowana, inspirowana paryskim szykiem i nowoczesnymi trendami zapachowymi, obejmuje ponad 50 produktów. Wzornictwo nawiązuje do mody i stylu głównej bohaterki serialu, Emily Cooper, a bogata paleta barw, wzorów i nadruków odzwierciedla odważne podejście do mody, jakie prezentuje serial.
Kolekcja Bath & Body Works x Emily in Paris to szeroka gama produktów, w tym mgiełki zapachowe, żele pod prysznic, kremy do ciała, świece, dyfuzory zapachowe, mydła do rąk oraz płyny do dezynfekcji rąk. Wszystkie produkty mają na celu przenieść fanów serialu do tętniącego życiem świata Emily, dzięki charakterystycznym detalom oraz kontrastowym akcentom czerni i bieli, które są znakiem rozpoznawczym stylu serialu.
Czytaj także: Kilian ma nowego ambasadora: został nim gwiazdor „Emily w Paryżu”, Lucien Laviscount
Jak podkreślił Maurice Cooper, Chief Customer Officer w Bath & Body Works, zapach ma moc przenoszenia nas do innego świata, a współpraca ta pozwala na podniesienie doświadczenia widzów serialu na zupełnie nowy poziom. To kolejna udana współpraca marki, która w 2024 roku wprowadziła również produkty inspirowane serialami „Bridgerton” oraz „Stranger Things”.
Serial „Emily w Paryżu” od samego początku miał silne powiązania z branżą kosmetyczną, głównie dzięki przedstawieniu wątków związanych z francuskimi markami beauty oraz stylowym wizerunkiem głównej bohaterki. W trakcie trwania serialu, Emily współpracowała z prestiżowymi markami kosmetycznymi jako część swojej pracy w agencji marketingowej Savoir, co przyczyniło się do promowania luksusowych produktów pielęgnacyjnych i perfum na ekranie. Perfumeryjny dom Michel Germain Parfums podjął współpracę z Paramount Consumer Products, aby stworzyć kolekcję zapachów inspirowaną serialem „Emily w Paryżu” emitowanym na Netflixie. Z kolei marka Augustinus Bader wykorzystała okazję do promocji, pojawiając się w serialu w ramach product placementu.
Czytaj także: "Emily w Paryżu" łączy siły z Augustinusem Baderem i Michel Germain Parfums w ramach crosspromocji