Elżbieta Mudź pełni funkcję dyrektora marketingu w firmie Harper Hygienics. Przez ostatnie trzy lata była dyrektorem marketingu pionu kosmetycznego w Orkla Care (wcześniej Cederroth Polska) i budowała strategię rozwoju dla takich marek jak m. in. Dermika i Soraya. Wcześniej związana była z m.in. firmami Lactalis Polska, Hoop, a także Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris, gdzie przez 5 lat zajmowała stanowisko group brand managera.
Haper Hygienics specjalizuje się w produkcji artykułów higienicznych i nawilżanych chusteczek do oczyszczania skóry oraz higieny intymnej takich marek jak Cleanic i Kindii oraz produktów do utrzymania czystości w domu Presto. W marcu większościowy pakiet akcji spółki kupiła łotewska spółka iCotton, która zasiliła polskiego producenta kwotą 11,5 mln euro z przedpłat za zamówienia. Udziały w spółce mają także fundusze inwestycyjne Aviva i Quercus oraz drobni akcjonariusze.
Firma jest liderem we wszystkich swoich kluczowych kategoriach produktowych (płatki kosmetyczne, patyczki, chustki dziecięce, ściereczki gospodarcze) jako producent brandów i marek własnych.
Rafał Szczepkowski, prezes zarządu Harper Hygienics, zapowiedział niedawno rozwój brandów w oparciu o ofertę innowacyjnych produktów z wartością dodaną. Zarząd planuje do 2019 r. przeznaczyć na rozwój 5,5 mln euro.