
Sulapac to mieszcząca się w Helsinkach firma, która produkuje ekologiczne opakowania. Start- up tak się przedstawia w sieci: „Naszą misją jest ocalenie planety od plastikowych odpadów. Nasz innowacyjny materiał ma zalety plastiki, ale jest w pełni biodegradowalny”. Suma tej transakcji nie została podana.
- Ustaliliśmy bardzo wysokie standardy jakości w zakresie naszego ekologicznego materiału, bo mamy ambicję zastąpić plastik i bardzo nam przyjemnie powitać w gronie naszych inwestorów Chanel, wiodącą markę reprezentującą najbardziej wymagających w segmencie luksusu - powiedział współzałożyciel i prezes Sulapac, Suvi Haimi.
Francuska marka luksusowa to pierwszy inwestor z przemysłu kosmetycznego, który wchodzi na rynek kosmetycznych rozwiązań w duchu eko, podążając za globalnym trendem na rynku - marki odpowiedzialnej za środowisko naturalne. Być może w ślady Chanel pójdą inne marki z górnej półki.