StoryEditor
Producenci
25.06.2021 00:00

Eco nad more zaprasza położne na szkolenia

Eco nad more, dystrybutor ekologicznych kosmetyków i artykułów higienicznych, także tych przeznaczonych dla niemowląt, przygotował szkolenia dla położnych. Od sierpnia można je będzie zamawiać na internetowej stronie firmy.

– Zaproś nas do siebie! – zachęca Eco and More na swojej stronie internetowej, oferując szkolenia dla położnych.

W ich ramach planowane są zajęcia omawiające fizjologię i zaburzenia snu niemowląt oraz komunikację bez przez przemocy w środowisku medycznym. Podczas szkolenia pojawi się też temat zarządzania marką osobistą położnej.

Zgłoszenia będą przyjmowane od team leaderów zespołów położnych, którzy chcą zamówić szkolenia dla swoich pracowników. Firma prosi jednak, aby przed wypełnieniem formularza przedstawić założenia i cele projektu wszystkim położnym w zespole. Chodzi bowiem o to, aby „decyzja o uczestnictwie w szkoleniu była wspólna i wszyscy mieli gotowość do podjęcia wyzwań związanych z włączeniem zdobytych informacji do codziennej pracy”.

Za prowadzenie projektu odpowiedzialna jest Emilia Adamczyk, położna i mgr ekonomii. W ramach każdego szkolenia jego uczestnicy otrzymają skrypty z materiałami oraz eko produkty.

Firma Eco and More jest dystrybutorem naturalnych produktów pielęgacyjnych oraz atestowanych akcesoriów dla niemowląt. Oferowane rzez nią marki to m.in. Alphanova bebe (dermokosmetyki dla dzieci), Beaming Baby (ekologiczne pieluszki jednorazowe i produkty do naturalnej pielęgnacji), Cuddledry (ręczniki bambusowe), Humble Brush (bambusowe szczoteczki do zębów), Jack n’Jill (naturalne pasty do zębów, silikonowe szczoteczki do dziąseł i biodegradowalne szczoteczki do zębów), Kit&Kin (biodegradowalne pieluszki), Love Boo (delikatne produkty do mycia i nawilżania niemowląt), Natruba (zabawki i gryzaki z naturalnego, biodegradowalnego kauczuku) oraz Waterwipes (chusteczki nawilżane z wodą i ekstraktem z grejpfruta).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 11:53