Dyson, założony przez Sir Jamesa Dysona w 1991 roku w Malmesbury, Wiltshire, przeniósł produkcję swoich produktów do Malezji w 2002 roku. W 2019 roku firma przeniosła swoje główne biuro do Singapuru, wskazując na rosnące znaczenie łańcuchów dostaw i klientów w Azji. Pomimo tych zmian, badania i rozwój firmy nadal odbywają się w Malmesbury, gdzie mieści się również Dyson Institute, w którym 160 studentów inżynierii pracuje nad projektami Dyson przez trzy dni w tygodniu, a przez dwa dni studiuje.
Dyrektor generalny Dyson, Hanno Kirner, wyjaśnił:
W 2016 roku Dyson wszedł na rynek technologii do pielęgnacji włosów, wprowadzając na rynek suszarkę Supersonic. Portfolio firmy zostało rozszerzone o Airwrap Styler w 2018 roku i prostownicę Corrale w 2020 roku. W 2022 roku Dyson wprowadził nową wersję swojego multi-stylera Airwrap, konkurując z produktami takimi jak Shark FlexStyle 5-In-1 Air Styler & Hair Dryer.
Dyson zainwestował pół miliarda funtów w rozwój swojej linii produktów do pielęgnacji włosów, planując wprowadzenie na rynek 20 nowych produktów do 2026 roku. W tym roku firma wypuściła na rynek suszarkę Supersonic Nural, która automatycznie dostosowuje się, aby chronić zdrowie włosów i skóry głowy. Mimo sukcesów w branży pielęgnacji włosów, Dyson miał mniej szczęścia w innych dziedzinach. W 2019 roku firma zrezygnowała z projektu stworzenia samochodu elektrycznego, na który przeznaczyła 500 milionów funtów.
Czytaj także: Jakie suszarki wybierają włosomaniaczki?