StoryEditor
Producenci
08.03.2024 16:33

Dwayne „The Rock” Johnson wprowadza na rynek markę kosmetyków męskich Papatui

Dwayne ”The Rock” Johnson jest znany między innymi z hitowego filmu Disneya, Moana. / Papatui
Czołowy aktor, przedsiębiorca i wrestler wprowadza na rynek Papatui, markę środków higieny osobistej dla mężczyzn, która będzie dostępna na papatui.com już dziś oraz w 1900 sklepach Target i target.com w najbliższą niedzielę.

Dwayne „The Rock” Johnson wkracza na rynek kosmetyków dla mężczyzn wraz z Papatui, marką produktów do pielęgnacji ciała, która oferuje produkty do pielęgnacji skóry, włosów, ciała i tatuaży. Marka istnieje od ponad trzech lat i została utworzona przez zespół ekspertów i naukowców zajmujących się pielęgnacją skóry, którzy skupiają się na tworzeniu produktów zawierających, według komunikacji firmowej, skuteczne i czyste składniki.

Oferta Papatui, stworzona z myślą o konsumentach płci męskiej, obejmuje beztłuszczowy krem nawilżający do twarzy, antyperspirant i produkty do pielęgnacji tatuaży, które nawilżają i rozjaśniają wygląd atramentu.

Jak powiedział Johnson,

„Nazwa „Papatui” jest dla mnie bardzo osobista. Mój samoański dziadek, Wysoki Wódz Peter Maivia, był pierwszym człowiekiem, który nauczył mnie, na czym polega męska pielęgnacja i higiena. Mimo że byłem zaledwie pięcioletnim punkowym dzieckiem, mój dziadek był jednym z moich bohaterów. [...] Był uderzająco przystojny, miał piękną skórę, był zadbany, zawsze niesamowicie pachniał [...] Nazywałem go „Tui”. A słowo „Papa”, co w języku samoańskim oznacza „skała”, również wywodzi się z mojej najważniejszej i najbardziej chronionej roli, jaką bycie ojcem moich trzech córek. Chciałem uhonorować te kotwice w moim życiu. A zatem, Papatui.

W skład linii produktów do pielęgnacji twarzy wchodzą nawilżający płyn do mycia twarzy, odmładzający tonik, regenerujący krem nawilżający do twarzy oraz rozbudzający żel pod oczy. Produkty do pielęgnacji tatuażu obejmują wzmacniający balsam do tatuażu i wzmacniający sztyft do tatuażu. Produkty do pielęgnacji ciała i włosów obejmują 48-godzinny dezodorant bez aluminium, 48-godzinny antyperspirant, odświeżający płyn do mycia ciała, mydła w kostce, odżywczy szampon i odżywka 2 w 1 oraz 24-godzinny balsam do ciała.

Czytaj także: Rynek kosmetyków dla mężczyzn: e-commerce i zmiana norm społecznych będą źródłem wzrostu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.04.2025 21:58
Potwierdziły się wcześniejsze pogłoski: Unilever przejmuje markę Wild
Dołączenie do Unilever oznacza ekscytujący nowy rozdział dla Wild – mówią założyciele markiwearewild.com

Pogłoski o możliwości takiej transakcji pojawiły się już na początku tego roku. 1 kwietnia Unilever potwierdził przejęcie Wild – marki kosmetyków pielęgnacyjnych, nie zawierających plastiku.

Ten strategiczny krok stanowi dla Unilever poszerzenie portfolio marek pielęgnacyjnych w kierunku premium, a tym samym wzrost zgodny z planami firmy.

Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Wild w rodzinie Unilever. Innowacyjne podejście tej marki do formuł i opakowań oraz marketing w mediach społecznościowy sprawiły, że Wild jest doskonałym uzupełnieniem naszego portfolio produktów do pielęgnacji osobistej – skomentował Fabian Garcia, prezes Unilever Personal Care.

Wild to firma założona przez dwójkę przyjaciół od czasów dzieciństwa, Freddy‘ego Warda i Charliego Bowes-Lyona, w 2020 roku. Celem Wild jest rezygnacja z jednorazowych produktów łazienkowych na rzecz tworzenia kosmetyków wydajnych, wykonanych z naturalnych składników, o wysokiej skuteczności. W ofercie Wild znajduje się m.in. dezodorant, umożliwiający ponowne napełnianie, żel pod prysznic w butelce w 100 proc. wolnej od plastiku i kompostowalnej, a ponadto żel do mycia rąk, szampon w kostce i balsam do ust.

Czytaj też: Unilever planuje przejęcie marki Wild? Możliwa transakcja za 230 milionów funtów

Produkty Wild dystrybuowane są bezpośrednio do konsumentów za pośrednictwem e-commerce i kanałów detalicznych, głównie w Wielkiej Brytanii, Europie i Stanach Zjednoczonych.

Dołączenie do Unilever oznacza ekscytujący nowy rozdział dla Wild. Nasza misja usuwania plastiku jednorazowego użytku z łazienek dzięki innowacyjnym produktom do pielęgnacji osobistej zostanie znacznie wzmocniona dzięki wykorzystaniu specjalistycznej wiedzy, skali i zasięgu Unilever w celu dalszego rozwoju marki, jak również przekazania naszej wizji większej liczbie konsumentów – podsumował Charlie Bowes-Lyon, współzałożyciel Wild.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.04.2025 13:13
Nowa włoska marka na polskim radarze kosmetycznym: Borotalco
579052
/ Agata Grysiak
579053
/ Agata Grysiak
579054
/ Agata Grysiak
579055
/ Agata Grysiak
579052
579053
579054
579055
Gallery

Dziś w warszawskiej restauracji Amici odbyła się oficjalna premiera włoskiej marki Borotalco na polskim rynku kosmetycznym. Wydarzenie przyciągnęło liczne grono dziennikarzy i dziennikarek, twórców branżowych oraz miłośników pielęgnacji. W kameralnej atmosferze śniadania prasowego goście mieli okazję poznać filozofię marki i jej bogatą historię.

Przedstawiciele Borotalco opowiedzieli o jej florenckich korzeniach sięgających końca XIX wieku. Podkreślili, że przez lata marka nie tylko zachowała swój klasyczny charakter i rozpoznawalny zapach, ale także konsekwentnie rozwijała formuły, odpowiadając na zmieniające się potrzeby konsumentów. Szczególny nacisk położono na przełomowe momenty w historii Borotalco – od kultowego pudru, przez linię dezodorantów, aż po dzisiejsze innowacje.

Jedną z najważniejszych informacji przedstawionych podczas wydarzenia była nowa, biodegradowalna formuła, w której tradycyjny talk został zastąpiony roślinną alternatywą. To ukłon w stronę świadomych konsumentów i odpowiedź na rosnące zainteresowanie naturalną pielęgnacją. Marka zaznaczyła, że mimo zmian składników, produkty zachowują tę samą wysoką skuteczność i charakterystyczny zapach, który pokochały pokolenia Włochów.

Na zakończenie śniadania zaproszeni goście i gościnie mogli przetestować produkty Borotalco na własnej skórze. Udostępniono pełną gamę kosmetyków, w tym dezodoranty. Wydarzenie zakończyło się symbolicznym ciao tutti oraz zapowiedzią kolejnych działań marki w Polsce – zarówno promocyjnych, jak i edukacyjnych, mających na celu przybliżenie filozofii włoskiej pielęgnacji szerszemu gronu odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. kwiecień 2025 22:32