StoryEditor
Producenci
27.02.2024 11:44

Dua Lipa nową ambasadorką YSL Beauty

Dua Lipa jest związana z YSL Beauty od lat. / YSL Beauty
Dua Lipa, która od 2019 roku stoi na czele najlepiej sprzedającego się zapachu YSL Libre, została mianowana światową ambasadorką makijażu YSL Beauty, która jest częścią jednostki Luxe L‘Oréal. YSL Beauty nazwało Dua Lipę „kobietą idealną”, która ma przewodzić nowemu pokoleniu konsumentów kosmetyków do makijażu w 2024 roku.

Nowa, trzyczęściowa kampania, której twarzą będzie Dua Lipa, zwiastuje ekspansję marki produktów do ust YSL Loveshine w związku z planami rozwoju  działalności związanej z makijażem L‘Oréal Luxe. Pierwsza kampania makijażowa piosenkarki dla YSL Beauty, wydawana w trzech falach, została nakręcona przez reżyserkę Nathalie Canguilhem w Maroku. Wybrano na to wyjątkowe miejsce -  w pobliżu ogrodów społecznościowych YSL Beauty Ourika, gdzie składniki kosmetyczne są zbierane w sposób etyczny na potrzeby linii YSL Loveshine.

Nominacja Dua Lipy na ambasadorkę zbiega się z szeregiem premier kosmetycznych, zarówno tych ostatnich, jak i tych, które pojawią się w tym roku. Stephan Bezy, międzynarodowy dyrektor generalny YSL Beauty, twierdzi, że od 2018 roku zainteresowanie konsumentów i trendy sprzedażowe zaczęły zmieniać się na korzyść produktów do pielęgnacji skóry, a kategoria zyskała na popularności podczas pandemii.

Dua Lipa to angielsko-albańska piosenkarka i autorka tekstów. Jej głos i produkcja inspirowana dyskoteką spotkały się z uznaniem krytyków i zainteresowaniem mediów. W swojej karierze zdobyła wiele wyróżnień, w tym sześć nagród Brit Awards i trzy nagrody Grammy.

Czytaj także: Dua Lipa zgłosiła znaki towarowe dla setek towarów, w tym kosmetyków i ubrań

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 07:08