StoryEditor
Producenci
24.10.2017 00:00

Drogerie Polskie wkrótce uruchomią aplikację mobilną Club DP

Drogerie Polskie przygotowują się do wdrożenia mobilnej aplikacji Club DP, która pozwoli klientom tej franczyzowej sieci na korzystanie ze specjalnych ofert i rabatów.   

Zarząd sieci DP Drogerie Polskie przedstawił dalsze plany jej rozwoju. Nacisk położony będzie przede wszystkim na intensywną komunikację z konsumentami, ponieważ – jak mówi Teresa Jonas, prezes zarządu DP Drogerie Polskie i firmy dystrybucyjnej Błysk – dziś cena kosmetyków ma coraz mniejsze znaczenie, a coraz częściej zakupom towarzyszą emocje.

– Kończymy prace nad nowoczesną aplikacją mobilną Club DP, dzięki której posiadający ją klienci będą korzystać ze specjalnych ofert i rabatów. Aplikacja ta będzie rozwinięciem funkcjonującego już w naszej sieci systemu Core Coupon i pozwoli nam przeprowadzać akcje porównywalne do działań kanału nowoczesnego – zdradza Teresa Jonas.

Uznając, że sposobem na osiągnięcie sukcesu jest wyróżnienie się, a nie upodabnianie się do innych sieci, nawet jeśli są rynkowymi liderami, sieć inwestuje w kolejne marki, które będą dostępne w drogeriach DP na wyłączność. – Ostatnio Błysk, będący zapleczem logistycznym dla sieci, pozyskał m.in. bardzo ciekawą, w 100-proc. naturalną markę Natur Planet. Jeszcze w tym roku wprowadzimy kolejne marki na wyłączność – zapowiada Teresa Jonas.

Błysk inwestuje także w zespół koordynatorów kosmetycznych, który ma wspierać biznes franczyzobiorców i rozwijać sieć DP w całej Polsce. Zespołem tym kieruje Maciej Robak, wieloletni dyrektor handlowy w firmie Sofralux będącej dystrybutorem ekskluzywnych marek kosmetycznych. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 06:20