Zarząd sieci DP Drogerie Polskie przedstawił dalsze plany jej rozwoju. Nacisk położony będzie przede wszystkim na intensywną komunikację z konsumentami, ponieważ – jak mówi Teresa Jonas, prezes zarządu DP Drogerie Polskie i firmy dystrybucyjnej Błysk – dziś cena kosmetyków ma coraz mniejsze znaczenie, a coraz częściej zakupom towarzyszą emocje.
– Kończymy prace nad nowoczesną aplikacją mobilną Club DP, dzięki której posiadający ją klienci będą korzystać ze specjalnych ofert i rabatów. Aplikacja ta będzie rozwinięciem funkcjonującego już w naszej sieci systemu Core Coupon i pozwoli nam przeprowadzać akcje porównywalne do działań kanału nowoczesnego – zdradza Teresa Jonas.
Uznając, że sposobem na osiągnięcie sukcesu jest wyróżnienie się, a nie upodabnianie się do innych sieci, nawet jeśli są rynkowymi liderami, sieć inwestuje w kolejne marki, które będą dostępne w drogeriach DP na wyłączność. – Ostatnio Błysk, będący zapleczem logistycznym dla sieci, pozyskał m.in. bardzo ciekawą, w 100-proc. naturalną markę Natur Planet. Jeszcze w tym roku wprowadzimy kolejne marki na wyłączność – zapowiada Teresa Jonas.
Błysk inwestuje także w zespół koordynatorów kosmetycznych, który ma wspierać biznes franczyzobiorców i rozwijać sieć DP w całej Polsce. Zespołem tym kieruje Maciej Robak, wieloletni dyrektor handlowy w firmie Sofralux będącej dystrybutorem ekskluzywnych marek kosmetycznych.