Na stronie na Facebooku sieci drogerii powstały posty opatrzone hasłem "Jestem po stronie natury". Zaczynają się zagajeniem "Czy wiesz, że?" a następnie podają prostą i ważną zarazem informację jak nasze nawyki higieniczne można w prosty sposób zmienić, aby miały mniejszy wpływ na środowisko.
Pierwsze dwa posty pokazują poste sposoby na oszczędzanie zasobów naturalnych, konkretnie wody.
Post z 7 lutego głosił: "Czy wiesz, że...na jedną kąpiel w wannie zużywamy około 200 litrów wody Dla porównania, jeden 5-minutowy prysznic to około 50 litrów wody! Warto też mieć wszystkie akcesoria do mycia pod ręką, by nie tracić dodatkowego czasu".
We wpisie z 5 lutego czytamy: "Czy wiesz, że…podczas 3-minutowego mycia zębów przy odkręconym kranie marnujemy około 20 litrów wody Wystarczy wlać jej trochę do kubka, wypłukać usta i zdrowo się uśmiechnąć! Także z powodu niższych rachunków."
Ekologiczne porady to element rozwoju strategii komunikacji z klientem Drogerii Natura.
– Cały czas pracujemy nad wzrostem efektywności komunikacji do klienta oraz z klientem. Nieustannie poszerzamy naszą propozycję asortymentową – to wszystko owocuje coraz lepszymi wynikami sprzedaży i zadowoleniem klientów – zapowiedziała niedawno Barbara Goździkowska, prezes zarządu spółki Natura.
Zarząd Natury przekazał, że w pierwszej połowie roku pojawi się wiele kolejnych zmian i wdrażane będą następne etapy strategii biznesowej. „Przez cały rok Natura będzie się skupiała na generowaniu kolejnych wzrostów sprzedaży w dostępnych kanałach oraz szukaniu nowych rozwiązań mających na celu rozwój biznesu” – podała spółka w komunikacie.