StoryEditor
Producenci
11.05.2022 00:00

Drogerie Natura świętują 25-lecie i patronują konkursowi Miss Polonia

Sieć Drogerie Natura została partnerem głównym konkursu Miss Polonia. To jedno z działań zaplanowanych z okazji 25-lecia działalności sieci. W ramach tego wydarzenia klienci Natury wytypują spośród 20 finalistek Miss Polonia Drogerii Natura. W planach jest  także wprowadzenie do sprzedaży limitowanej edycji kosmetyków sygnowanych logo Miss Polonia. 

Drogerie Natura to jedna z największych i najdłużej działających na polskim rynku sieci drogeryjnych. Ten rok ma być dla niej bardzo ważny i przełomowy. Sieć planuje inwestycje w najnowsze systemy informatyczne, rozwój elektronicznej platformy e-commerce, a także budowę magazynu, który pozwoli klientom zamawiać więcej, a zakupy dostarczać szybciej. Nigdy wcześniej firma nie realizowała tak dużego planu inwestycyjnego.

Czytaj więcej: Drogerie Natura zapowiadają największe inwestycje w historii sieci

Pierwsze drogerie pod szyldem Natura ruszyły w Warszawie w 1997 r. Obecnie sieć posiada 265 placówek, w których zatrudnia ponad tysiąc pracowników. Natura otwiera stacjonarne drogerie w miastach liczących co najmniej 15 tys. mieszkańców.

Z okazji 25-lecia istnienia sieci na ten rok zostały zaplanowane różne marketingowe aktywności. Sieć ogłosiła właśnie, że została partnerem głównym konkursu Miss Polonia.

W ramach tego wydarzenia klienci i klientki firmy wytypują spośród 20 finalistek Miss Polonia Drogerii Natura. Na głosujących czekają niespodzianki. Głosy można oddawać na stronie: https://lnkd.in/exWtpHCS.

Drogerie Natura planują także liczne aktywności związane z jubileuszem 25-lecia, do których zaproszą finalistki konkursu. W planach jest  miedzy innymi wprowadzenie do sprzedaży limitowanej edycji kosmetyków sygnowanych logo Miss Polonia.

Na after party po uroczystej gali konkursu Miss Polonia, która odbędzie się 27 maja we Włocławku i będzie transmitowana w TVP2, Natura zorganizuje charytatywną aukcję ubrań ukraińskiej projektantki mody, która uciekając przed wojną znalazła schronienie w punkcie pomocy stworzonym przez rodzinę spółek Pelion S.A., której częścią jest sieć drogerii Natura.



Olga Solovey od 16 lat maluje etniczne wzory na tkaninach, sama projektuje i szyje ubrania. Przed wybuchem wojny prowadziła we Lwowie własną pracownię kreacji ślubnych i wieczorowych. Jednego dnia wszystko musiała zostawić. Szczęśliwie może nadal robić to co kocha. Wszystko dzięki temu, że Drogerie Natura zaprosiły ją do stworzenia mini kolekcji.

– Podczas aukcji charytatywnej koszule projektu Olgi będą prezentowały finalistki Miss Polonia. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji cała Polska dowie się o talencie Olgi i otworzą się przed nią nowe zawodowe możliwości. Mocno jej kibicujemy – komentuje Grażyna Tylman, dyrektor marketingu i PR w Grupie Pelion.



Miss Polonia, który organizowany jest w Polsce od ponad 90 lat to jeden z najstarszych konkursów piękności na świecie. Laureatki konkursu reprezentują nasz kraj w najważniejszych, międzynarodowych konkursach piękności na świecie: Miss World, Miss Intercontinental i Miss Grand International. W tym roku łodzianka Karolina Bielawska została 70. w historii Miss World. Jubileuszowa gala odbyła się 16 marca w Portoryko. Dzięki temu wielkiemu sukcesowi korona Miss World po 33 latach wróciła do Polski. W 1989 Miss World została Aneta Kręglicka.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 00:55
Cellabic Tricho. – Nowa marka trychologicznych kosmetyków do holistycznej pielęgnacji skóry głowy i włosów
materiał partnera

Na rynku zadebiutowała nowa marka kosmetyków do włosów, która powstała z pasji do pięknych i zdrowych włosów, stworzona we współpracy z trychologami i ekspertami.

W CELLABIC TRICHO wiemy, jak ważne są włosy, jak dużym problemem jest ich nadmierna utrata i przerzedzenia, osłabienia oraz zniszczenia, dlatego pomagamy kompleksowo wspierać wzrost włosów, minimalizować ich wypadanie, a także wzmacniać i naprawiać strukturę włosów. Bezkompromisowo podchodzimy do naszych produktów wykorzystując wiedzę trychologiczną i składniki o udowodnionym działaniu.

Moc peptydów – sygnał do wzrostu włosów 

Stawiamy na jakość i innowacyjność, proponując kosmetyki oparte na opatentowanym kompleksie zawierającym peptydy sygnałowe i składniki pochodzenia roślinnego, takie jak ekstrakty z koniczyny i wierzbówki kiprzycy. Peptydy wykorzystane w naszych kosmetykach są niezwykle wyspecjalizowane, naśladują cząsteczki naturalnie występujące w organizmie, tzw. Naturalne Czynniki Wzrostu. Działają synergicznie, aby maksymalnie stymulować wzrost włosów, wzmacniać mieszki włosowe i zmniejszać nadmierne wypadanie włosów.

Piękne, gęste włosy zaczynają się od skóry głowy

Zapewniamy holistyczną pielęgnację, zarówno skóry głowy, jak i łodygi włosów, wspieramy włosy na każdym etapie ich życia – od wzmocnienie cebulek po odbudowę uszkodzonych końcówek. Dzięki różnorodnym formułom, takim jak peelingi, szampony, wcierki, toniki, maski i serum, skutecznie odpowiadamy na potrzeby zarówno kobiet, jak i mężczyzn, zmagających się z problemem nadmiernego wypadania włosów.  

CELLABIC TRICHO – Zaufaj nauce, odkryj piękno swoich włosów 

CELLABIC TRICHO to marka, która rozumie, że problemy z włosami mogą mieć wpływ na codzienne życie, a nawet na poczucie własnej wartości. Dlatego jesteśmy, aby zapewnić skuteczne, potwierdzone naukowo rozwiązania. Oferujemy wsparcie, by pomóc w stawieniu czoła problemom z włosami i uczynić „podróż” do zdrowych, silnych włosów wyjątkową – tak jak wyjątkowy jest każdy z nas.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 13:26