Od czerwca ubiegłego roku w gazetkach promocyjnych sieci Koliber pojawiły się specjalne akcje sprzedażowe z gratisami dla konsumentów. Takie oferty zawsze pojawiają się na pierwszej stronie gazetki. Jeśli klient kupi produkty umieszczone na tej pierwszej stronie za minimum 30 zł, otrzymuje gratis. Luty był ogłoszony miesiącem bliskości. Upominkiem do zakupów był balsam do ust w kształcie serduszka.
Opublikowany przez Drogerie KOLIBER Poniedziałek, 8 lutego 2021
Styczeń był miesiącem postanowień. Za zakup dowolnych produktów z gazetki za minimum 30 zł, klient otrzymywał w prezencie notes. Gdy cofniemy się do grudnia 2020 r. upominkiem była świeca zapachowa.
Wszystkie archiwalne gazetki można zobaczyć na stronie drogeriekoliber.pl
Na marzec, który właśnie się rozpoczął sieć przygotowała natomiast specjalny wielkanocny katalog (do obejrzenia w załączniku). Znajduje się w nim nie tylko wiele ofert kosmetyków w promocyjnych cenach, ale także porady dotyczące pielęgnacji skóry, np. jak nakładać prawidłowo samoopalacz i jak przygotować do tego skórę. Jest także instrukcja składania wielkanocnego zajączka z serwetek oraz porady, jak przygotować się do świąt (z miejscem na zrobienie planu świątecznych porządków), a nawet podpowiedź, jak sortować pranie i jak dobrać odpowiednie detergenty.
Nad wszystkimi akcjami promocyjnymi i komunikacją z konsumentami pracuje dział marketingu drogerii Koliber. – Te działania cieszą się dużą popularnością wśród naszych klientów. Akcje z gratisami do zakupów niejednokrotnie przeszły oczekiwania nasze, jak i producentów biorących udział w akcji – mówi Joanna Mazur, kierownik sieci partnerskiej drogerii Koliber.
Drogerie Koliber to franczyzowa sieć złożona ze sklepów indywidualnych przedsiębiorców. Głównym dostawcą do sieci i jej organizatorem jest hurtownia Ambra działająca w Grupie Eurocash.