Po przeprowadzeniu ankiety dotyczącej postrzegania swojego ciała, należąca do Unilevera marka Dove ustaliła, że prawie 50 proc. młodych kobiet czuje się niepewnie z powodu swoich włosów – ich koloru, fryzury, tekstury i związanymi z tym stereotypami i komentarzami.
Dlatego Kelly Rowland, była jurorka X Factor oraz Dove wydali piosenkę zatytułowaną "Crown", aby zachęcić je do wiary w siebie. Film rozpoczyna się historiami młodych dziewczyn, które opowiadały o byciu prześladowanymi z powodu fryzury lub koloru włosów.
- Dorastając czułam wielką presję z powodu włosów, z którą zmagają się dziś młode dziewczyny. Jednak moja mama zawsze mówiła mi, że włosy są moją koronną ozdobą i powinnam je nosić z dumą – mówiła Kelly Rowland.
- Ta piosenka jest dla mnie bardzo osobista i po poznaniu w realu wielu dziewczyn, które były do niej inspiracją, jestem niesamowicie dumna z tego, że mogę współpracować z Dove, zainicjować rozmowę o tym problemie i zachęcić dziewczęta do pokochania swoich włosów – stwierdziła piosenkarka.
Piyush Jain, szef marketingu i dyrektor generalny ds. pielęgnacji włosów Unilever komentuje, że Dove chce, aby wszystkie młode dziewczyny i kobiety miały pewność, że ich włosy są źródłem ich pewności siebie, a nie niepokoju.