Dove po raz pierwszy w historii marki wprowadza limitowaną edycję swojego mydełka, tworząc wyjątkową współpracę z Venus Williams. Dove x Venus #KeepHerConfident Beauty Bar wyróżnia się intensywnie zielonym kolorem inspirowanym piłkami tenisowymi oraz zapachem marakui i melisy. Każde mydełko jest opatrzone wygrawerowanym napisem “CONFIDENT”, a zestaw trzech sztuk zapakowany jest w limitowaną puszkę wykonaną z materiałów pochodzących z recyklingu, która jest w pełni nadająca się do ponownego przetworzenia.
Dove x Venus #KeepHerConfident Beauty Bar to jednak nie tylko pielęgnacja skóry. Mydełko, zawierające 1/4 kremu nawilżającego, zapewnia intensywną pielęgnację, zapobiegając przesuszeniu skóry, a jednocześnie nie zawiera siarczanów, parabenów ani ftalanów. Oprócz wprowadzenia limitowanej edycji mydełka, Dove angażuje się również w szereg działań mających na celu wsparcie dziewcząt w budowaniu pewności siebie oraz promowanie aktywności fizycznej wśród młodych kobiet. Marka nawiązała współpracę z organizacją Bras for Girls, przekazując ponad 1 000 sportowych staników dla dziewcząt w wieku szkolnym, aby wspierać je w kontynuowaniu uprawiania sportu.
W ramach tej wyjątkowej kampanii Dove współpracuje również z Black Girls Tennis Club, organizując wydarzenie w Nowym Jorku, podczas którego Venus Williams poprowadzi warsztaty dla dziewcząt ze szkół podstawowych. W trakcie spotkania uczestniczki otrzymają wskazówki dotyczące budowania pewności siebie zarówno na korcie, jak i poza nim. Venus Williams, podkreślając znaczenie pewności siebie w sporcie, wyraziła ogromne zadowolenie z możliwości współpracy z Dove w misji wspierania kolejnych pokoleń młodych sportsmenek.
To nie pierwsza współpraca sióstr Williams z marką urodową. W 2022 roku siostra Benus, Serena Williams wprowadziła na rynek nową markę lifestylową, WILL Perform PBC, która oferuje linię miejscowych środków przeciwbólowych oraz rozwiązania do codziennej pielęgnacji skóry i mięśni. W kwietniu tego roku oficjalnie zadebiutowała ze swoją marką kosmetyczną Wyn Beauty. Serena wyjaśniła, że założyła markę, aby stworzyć „makijaż, w którym można się swobodnie poruszać”, podkreślając, że „zawsze szukała produktów, które zachowają swój wygląd nawet po wielu godzinach gry na korcie”. Każdy z produktów i odcieni Wyn Beauty został świadomie nazwany osobistymi afirmacjami, takimi jak Brave, Momentum, Shine, Discover, Push, Build, Move i innymi.
Czytaj także: Kampania Dove „Piękno się nie starzeje” walczy ze stygmatyzacją wieku