StoryEditor
Producenci
29.08.2024 15:42

Dove i Venus Williams łączą siły w akcji wspierającej pewność siebie dziewcząt

Światowej sławy tenisistka weszła we współpracę z marką Dove by promować pewność siebie wśród dziewcząt. / Dove

Dove, we współpracy z mistrzynią tenisa Venus Williams, wprowadza na rynek limitowaną edycję mydełka Dove x Venus #KeepHerConfident Beauty Bar, zainspirowaną światem sportu. Akcja ma na celu nie tylko pielęgnację skóry, ale także wspieranie młodych dziewcząt w budowaniu pewności siebie i kontynuowaniu uprawiania sportu.

Dove po raz pierwszy w historii marki wprowadza limitowaną edycję swojego mydełka, tworząc wyjątkową współpracę z Venus Williams. Dove x Venus #KeepHerConfident Beauty Bar wyróżnia się intensywnie zielonym kolorem inspirowanym piłkami tenisowymi oraz zapachem marakui i melisy. Każde mydełko jest opatrzone wygrawerowanym napisem “CONFIDENT”, a zestaw trzech sztuk zapakowany jest w limitowaną puszkę wykonaną z materiałów pochodzących z recyklingu, która jest w pełni nadająca się do ponownego przetworzenia.

Dove x Venus #KeepHerConfident Beauty Bar to jednak nie tylko pielęgnacja skóry. Mydełko, zawierające 1/4 kremu nawilżającego, zapewnia intensywną pielęgnację, zapobiegając przesuszeniu skóry, a jednocześnie nie zawiera siarczanów, parabenów ani ftalanów. Oprócz wprowadzenia limitowanej edycji mydełka, Dove angażuje się również w szereg działań mających na celu wsparcie dziewcząt w budowaniu pewności siebie oraz promowanie aktywności fizycznej wśród młodych kobiet. Marka nawiązała współpracę z organizacją Bras for Girls, przekazując ponad 1 000 sportowych staników dla dziewcząt w wieku szkolnym, aby wspierać je w kontynuowaniu uprawiania sportu.

W ramach tej wyjątkowej kampanii Dove współpracuje również z Black Girls Tennis Club, organizując wydarzenie w Nowym Jorku, podczas którego Venus Williams poprowadzi warsztaty dla dziewcząt ze szkół podstawowych. W trakcie spotkania uczestniczki otrzymają wskazówki dotyczące budowania pewności siebie zarówno na korcie, jak i poza nim. Venus Williams, podkreślając znaczenie pewności siebie w sporcie, wyraziła ogromne zadowolenie z możliwości współpracy z Dove w misji wspierania kolejnych pokoleń młodych sportsmenek.

To nie pierwsza współpraca sióstr Williams z marką urodową. W 2022 roku siostra Benus, Serena Williams wprowadziła na rynek nową markę lifestylową, WILL Perform PBC, która oferuje linię miejscowych środków przeciwbólowych oraz rozwiązania do codziennej pielęgnacji skóry i mięśni. W kwietniu tego roku oficjalnie zadebiutowała ze swoją marką kosmetyczną Wyn Beauty. Serena wyjaśniła, że założyła markę, aby stworzyć „makijaż, w którym można się swobodnie poruszać”, podkreślając, że „zawsze szukała produktów, które zachowają swój wygląd nawet po wielu godzinach gry na korcie”. Każdy z produktów i odcieni Wyn Beauty został świadomie nazwany osobistymi afirmacjami, takimi jak Brave, Momentum, Shine, Discover, Push, Build, Move i innymi.

Czytaj także: Kampania Dove „Piękno się nie starzeje” walczy ze stygmatyzacją wieku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.08.2024 14:32
Kilian ma nowego ambasadora: został nim gwiazdor „Emily w Paryżu”, Lucien Laviscount
Lucien Laviscount to aktor i model znany z serialu Netflixa ”Emily w Paryżu”.Kilian

Lucien Laviscount, znany z roli Alfiego w popularnym serialu “Emily w Paryżu”, został ogłoszony nowym ambasadorem marki perfum Kilian Paris. Aktor będzie twarzą nowego zapachu Old Fashioned, który nawiązuje do smaków 18-letniego single malta.

Lucien Laviscount, brytyjski aktor, który zdobył popularność dzięki roli w serialu “Emily w Paryżu”, został wybrany na ambasadora marki Kilian Paris. Jego współpraca z marką rozpoczęła się od kampanii reklamowej promującej nowy zapach Old Fashioned, stworzony przez perfumiarza Sidonie Lancesseur. Zapach ten łączy w sobie akordy whisky inspirowane 18-letnim single maltem, z nutami kwiatowymi i drzewnymi, tworząc unikalną kompozycję. W kampanii reklamowej Laviscount wciela się w rolę tajemniczego mężczyzny, przemierzającego ukryty bar w szkockim zamku, co dodatkowo podkreśla elegancję i wyrafinowanie nowego zapachu.

Założyciel marki, Kilian Hennessy, wyjaśnił, że wybór Laviscounte‘a na ambasadora marki był związany z jego “magnetyczną obecnością i szczerością”. Hennessy podkreślił, że Laviscount doskonale oddaje połączenie brytyjskiego uroku i francuskiej elegancji, które stanowią esencję zapachu Old Fashioned. “Od pierwszego spotkania byłem pod wrażeniem jego naturalnej elegancji i zdolności do wyrażania skomplikowanych emocji, co idealnie współgra z wartościami Kilian Paris” – dodał Hennessy.

Nowa kampania z udziałem Laviscounte‘a pojawiła się w momencie wzrostu zainteresowania francuskimi kosmetykami, co związane jest z premierą czwartego sezonu “Emily w Paryżu”. W ciągu 24 godzin od premiery pierwszej połowy sezonu, liczba wyszukiwań hasła “French girl makeup” wzrosła o 100 proc.

Czytaj także: "Emily w Paryżu" łączy siły z Augustinusem Baderem i Michel Germain Parfums w ramach crosspromocji

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.08.2024 13:38
Henkel rusza z kolejną falą zwolnień. Carsten Knobel prowadzi największą restrukturyzację w historii koncernu
Carsten Knobel, dyrektor generalny Grupy Henkel w wywiadzie dla „Süddeutsche Zeitung” zapowiedział zamnkięcie zakładów i redukcję kolejnych miejsc pracy w ramach kompleksowej restrukturyzacjifot. materiały prasowe Henkel

Henkel jest w trakcie restrukturyzacji w wyniku czego już zwolnionych zostało około 2 tys. pracowników na świecie. Jednak to nie wystarczy – mówi szef niemieckiego koncernu Carsten Knobel.

Niemieckie media rozpisują się o fali zwolnień, która trwa w obecnym także na polskim rynku koncernie Henkel. To efekt wywiadów i wypowiedzi, których w ostatnich dniach udzielił dyrektor generalny Henkla, Carsten Knobel.

W wywiadzie dla „Süddeutsche Zeitung” zapowiedział redukcje miejsc pracy w ramach kompleksowej restrukturyzacji. –Magazyny i zakłady produkcyjne z pewnością zostaną zlikwidowane, a wraz z nimi miejsca pracy – stwierdził Knobel. Nie chciał powiedzieć, które zakłady zostaną zamknięte, ale przyznał, że nie chce zamykać zakładów w Niemczech.

Knobel kontynuuje największą restrukturyzację w historii Henkla. Zwolnionych już zostało ok. 2 tys. pracowników, w tym 300 w Niemczech. Firma sprzedała też marki o wartości 650 mln euro, które miały słabe marże lub słabe perspektywy wzrostu. rentowne marki. Teraz ma ruszyć druga fala zwolnień.

Grupa optymalizuje produkcję, zakupy, logistykę i magazynowanie. Wyraźnym znakiem tego było połączenie działów kosmetycznego i chemii w jeden Henkel Consumer Brands, do czego doszło w 2022 r. Ta operacja ma przynieść firmie oszczędności rzędu 525 mln euro. Jest prowadzona w dwóch fazach, które mają być zrealizowane w pełnym zakresie do 2026 r.

Cały proces dokładnego przyglądania się strukturze i kosztom firmy rozpoczął się po pandemii, kiedy Henkel – tak jak wszyscy na rynku – odczuł boleśnie wzrost kosztów surowców i logistyki, a także skutki spowolnienia gospodarczego w Chinach.

W połowie sierpnia br. zarząd koncernu podał optymistyczne wyniki sprzedaży za pierwszą połowę 2024 r., a wcześniej optymistycznie podniósł na ich podstawie prognozę zysków na cały rok fiskalny.   

– Ogólnie rzecz biorąc, w pierwszej połowie roku osiągnęliśmy bardzo dobre wyniki biznesowe. To pokazuje, że jesteśmy na dobrej drodze w realizacji naszej strategii i że nasze skupienie na celowym wzroście przynosi namacalne sukcesy – skomentował Carsten Knobel.

Sprzedaż Grupy wyniosła 10,8 mld euro, a skorygowany zysk operacyjny wzrósł o 28,4 procent, do 1,6 mld euro. Organiczny wzrost sprzedaży wyniósł 2,9 proc. Skorygowana rentowność sprzedaży (marża EBIT) wzrosła do 14,9 proc. w porównaniu do 11,5 proc. rok wcześniej.

Prezentując wyniki Knobel zapowiedział ponadto, że swoje długoterminowe cele osiągnie wcześniej – w ciągu najbliższych dwóch-czterech lat. W dłuższej perspektywie Henkel chce osiągnąć organiczny wzrost sprzedaży na poziomie trzech do czterech procent i rentowność sprzedaży na poziomie około 16 proc.

Henkel nie jest jedynym koncernem, który zwalnia pracowników i upraszcza swoje struktury. Takie kroki podjęły także Unilever, Reckitt.

Czytaj także: Unilever zwolni tysiące pracowników biurowych 

Reckitt rezygnuje z części swoich marek i tnie koszty

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. sierpień 2024 20:30