Douglas świętuje Dzień Singla już po raz drugi. Inspiracją jest chiński Guanggun Jie, jeden z najbardziej gorących okresów zakupowych w Azji i jednocześnie dzień największych zakupów internetowych na świecie. W Douglas święto zakupów online jest obchodzone przez dwa tygodnie, z finałem 11 listopada.
Tegoroczne święto singla to nie tylko oferty specjalnie przygotowane na tę okazję. Bohaterki spotu reklamowego nakręconego przez Douglas zachęcają kobiety do bezkompromisowego dążenia do osiągania własnych celów. Przekonują, że warto obdarowywać się prezentami oraz robić rzeczy tylko dla siebie, zgodnie z przewodnim hasłem kampanii „You are made for loving you”.
Kampania Singles Day obejmuje telewizję, social media, internet, instore oraz prasę i będzie trwała do 11 listopada. Spot reklamowy został przygotowany przez Jung von Matt (Berlin) oraz Wolf & Lamm. Głównym motywem muzycznym jest nowoczesna wersja hitu zespołu Kiss – „I was made for loving you”, wykonana przez LNMOP feat. Topher Horn, pod tytułem “I was made for loving me”.