StoryEditor
Producenci
21.05.2021 00:00

Douglas promuje ofertę na Dzień Matki spotem z Joanną Krupą i jej mamą

W reklamie Douglasa na dzień Matki wystąpiła Joanna Krupa w duecie ze swoją mamą – Jolantą. Spot reklamowy przedstawia relację opartą na czułości, miłości, bliskości, wsparciu i wspólnych radościach. Kończą go słowa „A ja kocham moją Mamę” wypowiadane przez modelkę.

W kampanii Douglasa wyzwaniem było przygotowanie strategii komunikacji, która pozwoliłaby efektywnie dotrzeć do różnych grup docelowych, nie powodując jednocześnie chaosu komunikacyjnego.

– Pokazujemy dzień z życia dwóch przyjaciółek – mamy i jej córki – w magicznej przestrzeni, która stanowić ma oderwanie od tego, czego doświadczyliśmy w ostatnich miesiącach. Jednocześnie relacja, która łączy Joasię i jej mamę Jolantę, pozwoliła nam na poprowadzenie wielowątkowej komunikacji w sposób, z którym identyfikować się mogą nasze klientki: kobiety i dziewczyny, które wybierają nasze sklepy i na co dzień obdarzają naszą markę zaufaniem – mówi Ewa Sadowska, marketing manager Douglas Polska.

Uzupełnieniem głównego spotu jest seria filmów przedstawiających krótkie rozmowy bohaterek kampanii o tym, co jest ważne w macierzyństwie, przyjaźni i w ich wspólnym życiu. Realizacją koncepcji kreatywnej, reżyserią filmów oraz zdjęciami zajął się Marcin Tyszka.

Spot „A ja kocham moją Mamę” 2021 emitowany będzie na kanałach grupy TVN i Polsat oraz na największych platformach wideo (YouTube, Ipla, Player, TVP VoD). Promowany też będzie w działaniach w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pintrest, TikTok, Snapchat). Zdjęcia wykorzystane zostaną też w kampanii internetowej na internetowej stronie sieci, we wnętrzach perfumerii w całej Polsce, jak i w reklamach zewnętrznych.

W ramach kampanii na Dzień Matki Douglas przygotował ofertę „Prezentów od serca”. Obejmuje ona produkty marek: Caudalie, Dr Irena Eris, Mokosh, Sensai, Yonelle i The Ordinary. Dostępna będzie w perfumeriach do 31 maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 21:40