W kampanii Douglasa wyzwaniem było przygotowanie strategii komunikacji, która pozwoliłaby efektywnie dotrzeć do różnych grup docelowych, nie powodując jednocześnie chaosu komunikacyjnego.
– Pokazujemy dzień z życia dwóch przyjaciółek – mamy i jej córki – w magicznej przestrzeni, która stanowić ma oderwanie od tego, czego doświadczyliśmy w ostatnich miesiącach. Jednocześnie relacja, która łączy Joasię i jej mamę Jolantę, pozwoliła nam na poprowadzenie wielowątkowej komunikacji w sposób, z którym identyfikować się mogą nasze klientki: kobiety i dziewczyny, które wybierają nasze sklepy i na co dzień obdarzają naszą markę zaufaniem – mówi Ewa Sadowska, marketing manager Douglas Polska.
Uzupełnieniem głównego spotu jest seria filmów przedstawiających krótkie rozmowy bohaterek kampanii o tym, co jest ważne w macierzyństwie, przyjaźni i w ich wspólnym życiu. Realizacją koncepcji kreatywnej, reżyserią filmów oraz zdjęciami zajął się Marcin Tyszka.
Spot „A ja kocham moją Mamę” 2021 emitowany będzie na kanałach grupy TVN i Polsat oraz na największych platformach wideo (YouTube, Ipla, Player, TVP VoD). Promowany też będzie w działaniach w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pintrest, TikTok, Snapchat). Zdjęcia wykorzystane zostaną też w kampanii internetowej na internetowej stronie sieci, we wnętrzach perfumerii w całej Polsce, jak i w reklamach zewnętrznych.
W ramach kampanii na Dzień Matki Douglas przygotował ofertę „Prezentów od serca”. Obejmuje ona produkty marek: Caudalie, Dr Irena Eris, Mokosh, Sensai, Yonelle i The Ordinary. Dostępna będzie w perfumeriach do 31 maja.