StoryEditor
Producenci
02.09.2024 10:39

Dorota Gardias została ambasadorką Tesori d‘Oriente

Dorota Gardias, znana polska prezenterka pogody i dziennikarka, została nową ambasadorką marki Tesori d’Oriente w Polsce. Pierwsza emisja spotów z udziałem celebrytki miała miejsce kilka dni temu na antenie TVN.

Tesori d’Oriente to marka, która oferuje szeroką gamę produktów do pielęgnacji ciała, inspirowanych orientalnymi tradycjami i zapachami. W jej ofercie znajdują się przede wszystkim perfumy, wody toaletowe oraz mgiełki do ciała, które wyróżniają się egzotycznymi i zmysłowymi kompozycjami zapachowymi. Ponadto, marka oferuje również produkty do kąpieli i pielęgnacji ciała, takie jak żele pod prysznic, kremy do ciała, balsamy oraz olejki do masażu, a z produktów chemii gospodarczej płyny do płukania tkanin, świece zapachowe, patyczki zapachowe oraz odświeżacze powietrza. W ramach nowej strategii promocyjnej, marka Tesori d‘Oriente powierzyła Dorocie Gardias, znanej dziennikarce i prezenterce telewizyjnej, rolę ambasadorki. Jej celem będzie promowanie filozofii marki Tesori d‘Oriente.

 

 

Dorota Gardias to polska prezenterka pogody, dziennikarka i osobowość telewizyjna, znana głównie z pracy w stacji TVN. Urodziła się 22 czerwca 1980 roku w Tomaszowie Lubelskim. Karierę rozpoczęła jako prezenterka w regionalnych stacjach telewizyjnych, ale szybko zyskała popularność na ogólnopolskim rynku medialnym dzięki swojemu profesjonalizmowi i charyzmatycznej osobowości. Gardias zdobyła również tytuł Miss Polonia Lubelszczyzny w 1999 roku, co otworzyło jej drzwi do świata mediów. Poza pracą w telewizji, jest aktywna w mediach społecznościowych i angażuje się w różne projekty związane z modą i urodą.

Tesori d‘Oriente to marka, która łączy luksusowe doznania zapachowe z codzienną pielęgnacją. W tym roku obchodzi 25-lecie istnienia — jako dystrybutor produktów Tesori d’Oriente chcemy wykorzystać tę okazję i zainaugurować działania, dzięki którym marka stanie się jeszcze bliższa polskim klientom. Wybór Pani Doroty Gardias na ambasadorkę marki jest dla nas naturalnym krokiem, który pozwoli na efektywne komunikowanie unikalnych wartości, jakie Tesori d‘Oriente wnosi na polski rynek

mówi Paweł Szuba, prezes zarządu Corri Sp. z o.o., dystrybutora marki Tesori d‘Oriente na polskim rynku.

Czytaj także: Małgorzata Socha została nową ambasadorką Olimp Collagen

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.04.2025 12:10
L‘Oreal ze wzrostami po I. kwartale 2025 – mimo trudności na amerykańskim rynku
L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej i innowacjomIG lorealgroupe

L‘Oreal poinformował o 3,5-procentowym wzroście sprzedaży w pierwszym kwartale. Wynik ten przewyższył prognozy, uwzględniające wolniejsze wzrosty. Mocny popyt na kremy do twarzy i perfumy w Europie pomógł poprawić wyniki w obliczu trudnych warunków w Stanach Zjednoczonych.

Francuska grupa kosmetyczna, do której należą m.in. marki Maybelline Makeup i Kiehl‘s Skincare, odnotowała sprzedaż na poziomie 11,7 mld euro w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2025.

L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej, obejmującej szampony marek masowych, ekskluzywne perfumy Valentino oraz dermokosmetyki CeraVe.

Ostatni rok cechował się jedna spowolnieniem wzrostu, na co wpłynęły wzrosty kosztów spowodowane inflacją, a także zaostrzenie się konkurencji na rynku chińskim w kategorii pielęgnacji skóry i dermokosmetyków.

Zdaniem CEO firmy, Nicolasa Hieronimusa, rynek amerykański okazał się w pierwszym kwartale "bardziej wymagający, niż się spodziewano". Hieronimus zaznaczył przy tym, że sytuacja na rynku chińskim okazała się nieco lepsza od prognozowanej.

Jak informowała kilka dni temu grupa LVMH, należąca do niej sieć Sephora odnotowała wolniejszy wzrost w I. kwartale w USA. Na osłabienie wpłynęła konkurencja ze strony tańszych ofert na Amazon.

L‘Oreal obawia się również strat na rynkach, dotkniętych cłami prezydenta Donalda Trumpa. Koncern planuje jednak "napędzać wzrost i zarządzać swoim rachunkiem zysków i strat, aby zrównoważyć wpływ podwyżek ceł – z korzyścią dla marży brutto".

Francuski koncern zapowiada, że zamierza poprawiać swoje wyniki na globalnych rynkach kosmetycznych i kontynuować rozwój pomimo obecnych napięć gospodarczych i geopolitycznych.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
22.04.2025 14:59
Ceny perfum w USA wzrosną o 6-7 proc. – to odpowiedź Interparfums na cła Trumpa
Jimmy Choo jest marką perfum, przynoszącą koncernowi Interparfums największe dochody   IG interparfums_official

Interparfums, producent perfum z Francji, planuje podniesienie cen swoich produktów na terenie USA 6 do 7 proc. już od 1 sierpnia. To odpowiedź na nałożenie 10-procentowych ceł na towary importowane. Interparfums ma w swoim portfolio perfumy kilku globalnym marek modowych, takich jak Coach, Jimmy Choo, Montblanc i Lacoste.

Nie przeprowadziliśmy jeszcze dokładnych obliczeń, ale myślę że w tym roku poniesiemy dodatkowe wydatki w granicach od 5 do 6 milionów euro – zapowiedział dyrektor generalny Interparfums Philippe Benacin podczas dorocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy w Paryżu.

Obecnie Stany Zjednoczone są dla Interparfums największym rynkiem, przynoszącym w 2024 roku 38 proc. całkowitych przychodów firmy. Jak dodał też Benacin, firma pomimo przewidywanego wpływu ceł miała w USA “bardzo mocny pierwszy kwartał”. Oficjalne wyniki Interparfums za pierwszy kwartał zostaną opublikowane 24 kwietnia.

Benacin potwierdził ponadto odnowienie umowy licencyjnej z amerykańską marką Coach, obowiązującej do 2031 roku. W 2024 roku perfumy marki Coach wygenerowały dla Interparfums 43 mln euro zysków ze sprzedaży, co czyni je jedną z najlepiej sprzedających się licencji grupy po Jimmy Choo, która przyniosła 56,3 mln euro.

Ogółem Interparfums odnotowało 10-procentowy wzrost zysku netto w 2024 roku.

Czytaj też: Coach przedłuża umowę licencyjną na swoje perfumy z Interparfums

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. kwiecień 2025 04:38