StoryEditor
Producenci
21.02.2024 09:00

Donald Trump startuje z kolejnym biznesem; w ofercie buty sportowe i zapachy

Zapach męski i damski przypominają odpowiednio popiersie byłego prezydenta i figurę byłej pierwszej damy. / CIC Ventures LLC
Były prezydent Stanów Zjednoczonych, Donald Trump, wypuścił na rynek własną linię butów, wód kolońskich i perfum. Buty za 399 dolarów, dla których obowiązywał „ścisły limit trzech par na klienta”, zostały już wyprzedane. Premiera nowego biznesu Trumpa nastąpiła zaledwie dzień po tym, jak sędzia nakazał jemu i jego firmom zapłatę prawie 355 milionów dolarów w ramach jego nowojorskiego procesu o oszustwo cywilne oraz podczas wystąpienia Trumpa na Sneaker Con w Filadelfii.

Okryty niesławą były prezydent Stanów Zjednoczonych wprowadza na rynek kolejną linię swoich produktów, składającą się z butów sportowych, wody kolońskiej i perfum. Woda kolońska Victory47 Cologne by President Trump i perfumy Victory47 Perfume by President Trump kosztują 99 dolarów za sztukę. Strona zapowiada, że zamówione zapachy będą wysyłane do klientów i klientek w czerwcu 2024 r.

Sędzia stanu Nowy Jork powiedział w czwartek, że proces karny byłego prezydenta w sprawie o ciche pieniądze rozpocznie się 25 marca. Trumpowi i jego firmom nakazano zapłacić prawie 355 milionów dolarów za oszukańcze zawyżanie wartości jego nieruchomości. Grozi mu także wyrok w wysokości 83 milionów dolarów za zniesławienie autora E. Jeana Carrolla. Łącznie faworyt Partii Republikańskiej został ukarany grzywnami o łącznej wysokości około 438 mln dolarów w ciągu ubiegłych czterech tygodni. To nie wróży zbyt dobrze jego biznesom, niemniej były prezydent ma na koncie całą listę linii, serii, kolekcji, programów i projektów, które odniosły mniejsze lub większe sukcesy.

Wcześniej Trump użyczył swojego imienia zapachom Donald Trump (wprowadzony na rynek w 2004 r.), Empire (2015) i Sucess (2011) oraz The Trump Network, firmie działającej w modelu MLM, która sprzedawała witaminy i suplementy diety. Jego córka, Ivanka Trump, również ma na koncie zapach, który został wprowadzony do sprzedaży w 2012 r. Nadal działa także Trump Store, w którym można zakupić produkty kosmetyczne. Poza biznesami urodowymi i suplementacyjnymi Trump sygnował swoim nazwiskiem między innymi ubrania, alkohole, żywność i usługi finansowe.

Czytaj także: Perfumy Dody: jak pachną, ile kosztują, jakie reakcje zbierają z rynku?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.11.2024 14:44
The Ordinary wprowadza model „Choose a Price” – nowatorskie podejście do cen
The Ordinary

Marka The Ordinary, znana z innowacyjnych rozwiązań w branży kosmetycznej, przetestowała nowy model cenowy „Choose a Price”. Dzięki niemu klienci mieli możliwość wyboru jednej z trzech cen przy zakupie zestawu kosmetyków, co miało na celu pomoc w radzeniu sobie z presją inflacyjną.

The Ordinary, marka słynąca z transparentności i prostoty składów swoich kosmetyków, postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, wprowadzając testowo model „Choose a Price”. Klienci mieli do wyboru zapłacenie pełnej ceny za produkty lub skorzystanie z 23 proc. albo 40 proc. zniżki, w zależności od ich możliwości finansowych. Było to działanie mające na celu zrozumienie i wsparcie klientów w dobie rosnących kosztów życia. Badania Statista pokazują, że 64 proc. dorosłych Amerykanów stara się oszczędzać, ograniczając wydatki na produkty niebędące artykułami pierwszej potrzeby.

Wprowadzenie modelu „Choose a Price” dotyczyło jednego z zestawów kosmetyków oferowanych przez markę w sklepie internetowym. Ta eksperymentalna strategia była odpowiedzią na rosnącą presję inflacyjną, która dotyka konsumentów na całym świecie. The Ordinary pragnęła pokazać, że rozumie codzienne trudności, z jakimi borykają się jej klienci, i dostosować swoją ofertę do ich potrzeb. Model ten miał na celu umożliwienie klientom elastycznego podejścia do wydatków, zachęcając do zakupu nawet w trudniejszych czasach ekonomicznych.

Program zakończył się z końcem października, a teraz marka planuje przeanalizować wyniki i zadecydować, czy warto go kontynuować na stałe. W przypadku sukcesu model „Choose a Price” może stać się pionierskim rozwiązaniem w branży kosmetycznej, które podkreśla troskę o klienta i jego sytuację finansową.

Czytaj także: Estée Lauder przejęła Deciem Beauty Group, właściciela The Ordinary

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.11.2024 11:06
Marek Gubała wiceprezesem Silcare
Marek Gubała, wiceprezes Silcarefot. LinkedIn

Marek Gubała, menedżer specjalizujący się w restrukturyzacji przedsiębiorstw, objął stanowisko wiceprezesa zarządu w kosmetycznej firmie Silcare.

Marek Gubała poinformował w swoich mediach społecznościowych, że objął stanowisko wiceprezesa zarządu w firmie kosmetycznej Silcare, do której dołączył we wrześniu br.

Marek Gubała zajmuje się restrukturyzacją przedsiębiorstw, poprawą ich rentowności i płynności finansowej.  Wdraża usprawnienia m.in. w zakresie łańcucha dostaw, portfela produktów, zarządzania zapasami, projektowania celów dystrybucyjnych, kosztów operatorów logistycznych, przeprowadza również audyty. W tym zakresie współpracował z firmami.

Silcare jest polską firmą kosmetyczną. Działa na rynku od 2004 r., specjalizuje się w produktach do stylizacji paznokci, jest producentem żelu UV na skalę europejską. Produluje także kosmetyki pielęgnacyjne do dłoni i ciała. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. listopad 2024 23:15