Celine Beauté co sezon będzie wprowadzać na rynek nowe linie, w skład których wejdą balsamy do ust, tusze do rzęs, eyelinery i kredki, a także pudry sypkie, róże i lakiery do paznokci. Celine Beauté uzupełni kolekcję zapachów marki, która została wprowadzona na rynek w 2019 roku.
Celine to nowy gracz w branży kosmetycznej, dołączając do grona marek takich jak Kering i Dolce&Gabbana, które również rozszerzyły swoją działalność na ten sektor w ubiegłym roku. Dzięki wsparciu i dostępowi do ekspertyzy oraz zasobów LVMH, koncernu posiadającego w swoim portfolio renomowane marki kosmetyczne takie jak Dior Beauty, Kendo, Fenty Beauty i Sephora Collection, Celine może mieć znaczącą przewagę nad swoimi rywalami.
Chociaż LVMH nie publikuje szczegółowych danych finansowych swoich marek, szacuje się, że Celine osiąga roczne przychody na poziomie około 3 miliardów euro. Wejście na rynek kosmetyczny może znacząco zwiększyć tę wartość i wzmocnić pozycję Celine jako kluczowego gracza na globalnym rynku produktów luksusowych.
Czytaj także: Paco Rabanne szykuje się do wprowadzenia linii kosmetyków do makijażu