– Tak dobry wynik jest sukcesem sektora kosmetycznego w Polsce i świadczy o jego odpowiedzialności – powiedziała Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektor generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Reklamy kontrolowała w 2015 roku EASA (European Advertising Standards Alliance) w sześciu krajach Unii Europejskiej, w tym w Polsce. Dzięki aktywnej współpracy pomiędzy firmami, których reklamy oceniano, a Związkiem, Polska w raporcie EASA wypadła znakomicie na tle badanych krajów.
23 marca w Warszawie, podczas seminarium „Dobre praktyki reklamy kosmetyków”, organizowanego przez PZPK, wyniki raportu przedstawi Maria Tsoumou, ekspertka EASA.
Ważnym tematem seminarium będą również nowe kryteria Komisji Europejskiej dla deklaracji „free of” oraz hipoalergiczności. Uczestnicy spotkania będą mogli uczestniczyć w warsztatach obejmujących m.in. ocenę i dobór argumentacji w zakresie deklaracji zgłaszanych przez instytucje nadzoru w Polsce jako problematyczne, w tym deklaracji „z pogranicza”, związanych ze zdrowiem oraz „free of”.
Spotkanie przeznaczone jest dla wszystkich zaangażowanych w tworzenie oraz nadzór nad komunikacją marketingową produktu kosmetycznego: specjalistów z działów marketingu, badań i rozwoju, kontroli jakości, zgodności prawnej, laboratoriów badawczych i firm doradczych.
Seminarium odbędzie się 23 marca br. w Rezydencji Klonowa Belweder przy ul. Flory 2 w Warszawie.
Rejestracja online (liczba miejsc ograniczona): www.dobre-praktyki-reklamy-kosmetykow-2016.konfeo.com/pl/groups
„Dobre praktyki reklamy kosmetyków” – seminarium i praktyczne warsztaty
Shiseido i MaxMara ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Shiseido uzyska wyłączną licencję na rozwijanie i sprzedaż perfum sygnowanych przez włoską markę modową MaxMara. To nowe porozumienie otwiera nowy rozdział w historii obu firm, które łączą siły, aby wprowadzić na rynek wyjątkowe zapachy, odzwierciedlające luksusowy charakter i wysoką jakość, z jakimi kojarzą się obie marki.
MaxMara, włoski dom mody prowadzony przez rodzinę Maramotti, wcześniej współpracował z firmą Selective Beauty w zakresie linii zapachowych. Ich pierwsze perfumy zadebiutowały na rynku w 2004 roku. Teraz, dzięki współpracy z Shiseido, MaxMara planuje wzbogacić swoją ofertę perfumeryjną o nowe, innowacyjne zapachy, które mają przyciągnąć klientów na całym świecie.
Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido, wyraził swoje zadowolenie z nawiązanej współpracy:
Obecnie w portfolio MaxMary znajduje się 6 zapachów: Kashmina Touch, Le Parfum, MaxMara, MaxMara Gold Touch, Le Parfum Zeste & Musc i Silk Touch. Perfumy Max Mara zostały stworzone we współpracy z perfumiarzami Olivierem Crespem, Vincentem Schallerem i Daphné Bugey.
Czytaj także: Shiseido przejmuje markę Dr. Dennis Gross Skincare
Wieczorem 2 lipca projektanci Paprocki Brzozowski zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję „MENU” w Elektrowni Powiśle. W kolekcji dominowały ręcznie szyte suknie, które mogły zainteresować obecnych na pokazie gości koronkami, piórami i frędzlami, podkreślającymi kobiecość projektów. Marka Neboa we współpracy ze stylistą fryzur Amadeo Adamem Wilczewskim zadbała o wygląd włosów modelek i celebrytów, wśród których znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Klaudia Halejcio, Sonia Bohosiewicz, Joanna Horodyńska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Agnieszka Sienkiewicz oraz Anita Sokołowska.
Neboa, jako patron pokazu, wsparła organizację wydarzenia, podkreślając wspólną z projektantami troskę o środowisko. Na potrzeby pokazu stworzono specjalną strefę chillout, która służyła jako miejsce spotkań i rozmów dla gości. Strefa ta miała na celu promowanie filozofii marki oraz jej produktów, wpisując się w trend ekologicznej i zrównoważonej mody.
Neboa to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała, która kładzie duży nacisk na ekologię i ochronę środowiska. Produkty marki tworzone są w zgodzie z ideą “Respect the Nature”, obejmującą wegańskie receptury i opakowania less waste. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Marka współpracuje również z Fundacją MARE oraz organizacją Plastic Bank, angażując się w działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów oraz promowanie recyklingu.
Czytaj także: Neboa została partnerem pokazu Paprocki & Brzozowski