– Dokładnie przeanalizowaliśmy rynek i jesteśmy przekonani, że nasza oferta zainteresuje polskich konsumentów – powiedział Christoph Werner, dyrektor generalny dm w Niemczech.
Zdradził też, że za budowę sieci i otwarcia sklepów w Polsce jest odpowiedzialny Markus Trojansky, dyrektor zarządzający dm, któremu dotychczas podlegał dział ekspansji i rynków Dm we wschodnich Niemczech.
Czytaj: Dm drogerie markt wchodzą do Polski
Z przekazanej informacji wynika również, że obecnie sieć Dm rozpoczyna w swoich szeregach poszukiwania pracowników do pierwszych drogerii w Polsce.
– Wielu kolegów w Czechach i Niemczech wyraziło gotowość pracy w polskich sklepach Dm – powiedział Markus Trojansky.
W Dm-drogerie markt – w ponad 3,7 tys. drogeriach w całej Europie – pracuje ponad 62,5 tys. osób. Firma jest obecna w 13 krajach europejskich, gdzie osiągnęła obrót w wysokości 11,5 miliarda euro w roku obrotowym 2019/2020. Drogerie Dm znane są ze swoich marek własnych, takich jak Balea lub certyfikowana, naturalna Alverde.
Czytaj też: PMR, Karolina Szałas: Dm-drogerie markt nie dogonią szybko Rossmanna [TYLKO U NAS]