StoryEditor
Producenci
24.09.2024 10:36

Dives Med pomaga stanąć na nogi biznesom beauty poszkodowanym przez powódź rozsyłając paczki produktowe

Dives Med pomaga powodzianom i powodziankom, których biznesy ucierpiały w powodzi. / Dives Med

Firma Dives med, producent preparatów dla kosmetologii i medycyny estetycznej, ogłosiła akcję wsparcia dla salonów kosmetycznych dotkniętych powodziami na południu Polski. Przeznaczając 1 milion złotych na pomoc oraz wysyłając 400 paczek produktowych o wartości 2500 zł każda, Dives med chce wesprzeć odbudowę poszkodowanych gabinetów i przywrócenie ich pełnej działalności.

W odpowiedzi na tragiczne wydarzenia, które miały miejsce na południu Polski, firma Dives med, producent profesjonalnych preparatów dla kosmetologii i medycyny estetycznej, ogłosiła akcję wsparcia dla gabinetów kosmetycznych poszkodowanych przez powodzie. Wiele salonów, będących partnerami firmy, poniosło znaczne straty w wyniku ekstremalnych warunków atmosferycznych. Dives med postanowiło pomóc im w odbudowie, przeznaczając na ten cel pokaźne środki finansowe.

Firma zadeklarowała, że przeznaczy aż 1 milion złotych na wsparcie poszkodowanych salonów. Przedsiębiorcy prowadzący salony kosmetyczne, które ucierpiały w wyniku powodzi, mogą zgłaszać się po pomoc, kontaktując się bezpośrednio z Dives med. Firma udostępniła adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., na który mogą kierować swoje zgłoszenia.

Akcja wsparcia rozpoczęła się 23 września i obejmie wysyłkę 400 paczek produktowych o wartości minimum 2500 zł każda. Produkty trafią do najbardziej potrzebujących salonów, aby pomóc im jak najszybciej wrócić do normalnej działalności. Dives med podkreśla, że chce być wsparciem dla branży beauty w tych trudnych chwilach, licząc na szybką odbudowę biznesów i przywrócenie pełnej oferty usług.

Czytaj także: Premier, rząd i UOKIK solidarnie przeciwko nieuczciwym praktykom cenowym wobec powodzian: "W razie potrzeby będziemy wyznaczali ceny urzędowe"

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.11.2024 14:44
The Ordinary wprowadza model „Choose a Price” – nowatorskie podejście do cen
The Ordinary

Marka The Ordinary, znana z innowacyjnych rozwiązań w branży kosmetycznej, przetestowała nowy model cenowy „Choose a Price”. Dzięki niemu klienci mieli możliwość wyboru jednej z trzech cen przy zakupie zestawu kosmetyków, co miało na celu pomoc w radzeniu sobie z presją inflacyjną.

The Ordinary, marka słynąca z transparentności i prostoty składów swoich kosmetyków, postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, wprowadzając testowo model „Choose a Price”. Klienci mieli do wyboru zapłacenie pełnej ceny za produkty lub skorzystanie z 23 proc. albo 40 proc. zniżki, w zależności od ich możliwości finansowych. Było to działanie mające na celu zrozumienie i wsparcie klientów w dobie rosnących kosztów życia. Badania Statista pokazują, że 64 proc. dorosłych Amerykanów stara się oszczędzać, ograniczając wydatki na produkty niebędące artykułami pierwszej potrzeby.

Wprowadzenie modelu „Choose a Price” dotyczyło jednego z zestawów kosmetyków oferowanych przez markę w sklepie internetowym. Ta eksperymentalna strategia była odpowiedzią na rosnącą presję inflacyjną, która dotyka konsumentów na całym świecie. The Ordinary pragnęła pokazać, że rozumie codzienne trudności, z jakimi borykają się jej klienci, i dostosować swoją ofertę do ich potrzeb. Model ten miał na celu umożliwienie klientom elastycznego podejścia do wydatków, zachęcając do zakupu nawet w trudniejszych czasach ekonomicznych.

Program zakończył się z końcem października, a teraz marka planuje przeanalizować wyniki i zadecydować, czy warto go kontynuować na stałe. W przypadku sukcesu model „Choose a Price” może stać się pionierskim rozwiązaniem w branży kosmetycznej, które podkreśla troskę o klienta i jego sytuację finansową.

Czytaj także: Estée Lauder przejęła Deciem Beauty Group, właściciela The Ordinary

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.11.2024 11:06
Marek Gubała wiceprezesem Silcare
Marek Gubała, wiceprezes Silcarefot. LinkedIn

Marek Gubała, menedżer specjalizujący się w restrukturyzacji przedsiębiorstw, objął stanowisko wiceprezesa zarządu w kosmetycznej firmie Silcare.

Marek Gubała poinformował w swoich mediach społecznościowych, że objął stanowisko wiceprezesa zarządu w firmie kosmetycznej Silcare, do której dołączył we wrześniu br.

Marek Gubała zajmuje się restrukturyzacją przedsiębiorstw, poprawą ich rentowności i płynności finansowej.  Wdraża usprawnienia m.in. w zakresie łańcucha dostaw, portfela produktów, zarządzania zapasami, projektowania celów dystrybucyjnych, kosztów operatorów logistycznych, przeprowadza również audyty. W tym zakresie współpracował z firmami.

Silcare jest polską firmą kosmetyczną. Działa na rynku od 2004 r., specjalizuje się w produktach do stylizacji paznokci, jest producentem żelu UV na skalę europejską. Produluje także kosmetyki pielęgnacyjne do dłoni i ciała. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. listopad 2024 05:24