StoryEditor
Producenci
15.03.2024 14:25

Dior mianuje Willow Smith światową ambasadorką linii makijażowej

Młoda muzyczka, aktorka i autorka jest nową twarzą kampanii Dior. / Dior
Firma Dior ogłosiła, że jej najnowszą twarzą jest Willow Smith. Córka Willa Smitha i Jady Pinkett Smith, artystka, aktorka i autorka w nowej roli Międzynarodowej Ambasadorki będzie przewodzić kampaniom kolekcji kosmetyków do makijażu marki należącej do LVMH.

Dior opisuje w oświadczeniu dla prasy Willow Smith jako „jedną z najbardziej wizjonerskich i odważnych młodych kobiet swojego pokolenia”. 23-letnia muzyczka  występuje w kampanii promocyjnej makijażu u boku wieloletniej ambasadorki luksusowej marki, aktorki serialu Gambit Królowej, Anyi Taylor-Joy.

 

Marka ujawniła, że Smith będzie twarzą jej nowych kolekcji, współpracując ramię w ramię z Peterem Philipsem, dyrektorem kreatywnym i wizerunkowym. Pierwszymi produktami, które Smith będzie promować, są Dior Forever Glow Stars Filter i Forever Glow Maximizer, czyli duet płynnego rozświetlacza i rozświetlacza rozmywającego skórę.

Willow Smith to amerykańska piosenkarka i aktorka. Jako jedyna córka Willa Smitha i Jady Pinkett Smith otrzymała wiele wyróżnień, w tym nagrodę dla młodych artystów, nagrodę NAACP Image Award, nagrodę BET oraz nominacje do dwóch nagród Daytime Emmy i nagrody MTV Video Music Award. Świętując swoje dziesiąte urodziny swoim pierwszym singlem muzycznym Whip My Hair, Smith stała się najmłodszą artystką w historii, która zdobyła platynę w Stanach Zjednoczonych. Kontynuując sukces swojego pierwszego singla, wypuściła kolejne albumy, które zyskały uznanie krytyków na całym świecie.

Czytaj także: Dior ogłosił kolejną już ambasadorkę swojej marki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.04.2025 15:31
Nowy pop-up Chanel w Londynie: zapachowa podróż na Chance Street
Chanel

Dom mody Chanel otwiera nową, immersyjną przestrzeń pop-up w Londynie, aby uczcić premierę Chance Eau Splendide – najnowszego zapachu z kolekcji Chance. Wydarzenie odbędzie się od 25 kwietnia do 5 maja w The Dream Factory przy Chance Street w Shoreditch. Wstęp jest bezpłatny, a celem inicjatywy jest zaprezentowanie nowej kompozycji zapachowej w interaktywny i zmysłowy sposób.

Na zewnątrz budynku uwagę przyciąga mural inspirowany pop-artem, utrzymany w fioletowej tonacji charakterystycznej dla Eau Splendide. Autorska grafika ma oddawać dynamiczną energię całej kolekcji Chance, a jednocześnie nawiązywać do artystycznego ducha dzielnicy Shoreditch. Wnętrze pop-upu oferuje odwiedzającym możliwość zapoznania się z pełną linią zapachową – Chance, Eau Tendre, Eau Fraîche, Eau Vive oraz nowym Eau Splendide – przy specjalnie przygotowanym barze zapachowym.

Oprócz ekspozycji zapachów, goście mogą skorzystać z interaktywnych atrakcji, takich jak gry oraz instalacje dotykowe, mające na celu przeniesienie ich w świat Chance. Jednym z głównych punktów programu jest Hall of Mirrors – instalacja inspirowana nową kampanią promującą Eau Splendide, wyreżyserowaną przez Jeana-Pierre’a Jeuneta. W filmie belgijska piosenkarka Angèle – nowa twarz zapachu – przemierza labirynt przypominający wesołe miasteczko, co zostało odzwierciedlone w aranżacji londyńskiej przestrzeni.

Chanel oferuje również płatną usługę kosmetyczną – Chance Beauty Service – w cenie 60 funtów za 75 minut. Usługa obejmuje indywidualną konsultację makijażową inspirowaną pięcioma stylizacjami, z których każda odzwierciedla charakter jednego z zapachów kolekcji. Kulminacyjnym momentem wydarzenia będzie Chance Street Soirée, które odbędzie się 1 maja. W programie wieczoru przewidziano muzykę na żywo, koktajle, przekąski oraz torby z upominkami. Bilet wstępu kosztuje 60 funtów i można go wymienić na zakupy podczas wydarzenia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.04.2025 14:37
Beiersdorf notuje wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale 2025 roku
Laboratorium w Beiersdof Manufacturing PoznańLinkedin Beiersdorf

Niemiecka firma Beiersdorf, producent marek takich jak Nivea, Eucerin czy La Prairie, opublikowała wyniki finansowe za pierwszy kwartał roku fiskalnego 2025. Sprzedaż całkowita grupy wzrosła o 3,6 proc. w ujęciu organicznym, osiągając poziom 2,7 miliarda euro. Segment konsumencki, obejmujący główne marki pielęgnacyjne spółki, wygenerował przychody na poziomie 2,3 miliarda euro, co oznacza wzrost o 2,3 proc. względem analogicznego okresu roku poprzedniego.

W segmencie konsumenckim szczególnie wyróżniła się dywizja Derma. Marki Eucerin i Aquaphor odnotowały imponujący wzrost sprzedaży na poziomie 11,4 proc. Dla porównania, marka Nivea zwiększyła swoje wyniki o 2,5 proc. Nieco słabsze rezultaty osiągnęła marka premium La Prairie, której sprzedaż spadła o 17,5 proc. Spółka tłumaczy to trudnym otoczeniem rynkowym w Chinach oraz utrzymującą się słabą koniunkturą w handlu podróżnym.

Prezes Beiersdorf, Vincent Warnery, podkreślił, że wyniki za pierwszy kwartał są zgodne z oczekiwaniami zarządu. Firma kontynuuje strategię ekspansji na nowe rynki oraz stawia na innowacje produktowe. Warnery zaznaczył także, że pomimo wyzwań w Chinach, podjęte tam działania porządkowe mają na celu zbudowanie podstaw pod przyszły rozwój firmy w tym regionie.

Poza segmentem konsumenckim pozytywnie zaprezentowała się także marka Tesa, znana z produktów klejących i przemysłowych. Skorzystała ona z silnego popytu w branży elektronicznej oraz korzystnego efektu bazy porównawczej z pierwszego kwartału 2024 roku. Firma utrzymała swoją prognozę na cały 2025 rok, zakładając dalszy, zrównoważony wzrost.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. kwiecień 2025 17:43