
Neymar i Diesel Fragrances po raz pierwszy potwierdzili swoje partnerstwo w zeszłym miesiącu. Kampania reklamowa nowych perfum rozpoczęła się 19 maja 2019 roku w 40. różnych krajach, w tym we Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA i oczywiście w jego rodzimej Brazylii.
Kampania, którą nakręcił kanadyjski reżyser i fotograf Mark Zibert, obejmuje krótki film z udziałem brazylijskiej ikony piłki nożnej, zawodnika klubu Paris Saint-Germain. Klip opowiada o 70. tatuażach piłkarza przez pryzmat historii jego życia i podejścia do lęków. „Mówią, że dzielni są nieustraszeni”, opowiada Neymar Jr., oświadczając: „Nikt nie jest nieustraszony. Bez strachu odwaga nie może istnieć. ”
Diesel wypuścił również pierwsze zdjęcia zapachu, którego butelka w kształcie pięści została zainspirowana jednym z jego tatuaży - obrazem lwa, które symbolizują pewność siebie i odwagę.