Courtney Cox pojawiła się na kwietniowym dniu Future Industry Professionals Day, evencie dla profejsonalistów marki Dermalogica, dołączając do praktycznej demonstracji na żywo, aby podkreślić jej nacisk na profesjonalną pielęgnację skóry. Marka powiedziała w oświadczeniu opublikowanym na swojej stronie internetowej: „Cieszymy się, że możemy współpracować z Courteney Cox, aby zwiększyć znaczenie profesjonalnej wiedzy i być pozytywną siłą dla naszej branży”.
Pojawienie się na imprezie było bowiem sygnałem rozpoczęcia współpracy ambasadorskiej między gwiazdą serialu Przyjaciele a marką kosmetyczną.
Cox, wieloletnia fanka marki, po raz pierwszy zetknęła się z linią produktów podczas kręcenia serialu Przyjaciele; były nawet używane jako rekwizyty w łazience Moniki i Rachel. - Są pewne produkty, które kochasz, ponieważ wspaniale pachną i są tak naturalne i świeże, ale chcę, aby moje takie były i były poparte nauką. Dlatego zawsze kochałam Dermalogica, powiedziała Cox serwisowi BAZAAR.com.
W oświadczeniu dla prasy marka podkreśla, że jednym z czynników motywujących do nawiązania współpracy z Courteney Cox jest fakt, że branża kosmetyczna jest bardzo przyjazna kobietom, osobom neuroatypowym i rekrutującym się z mniejszości demograficznych. Obecność aktorki ma wspomóc budowanie społeczności akceptującej wszystkie te osoby poprzez zwracanie na ich umiejętności i wiedzę uwagi i podkreślanie roli tych szeregowych pracowników i pracownic w branży.
Czytaj także: Peptydy miedziowe - nowy supertrend składnikowy?