StoryEditor
Producenci
16.10.2024 12:35

Delia Cosmetics zakłada dalszy rozwój także poprzez przejęcia

Karol Szmich, prezes zarządu Delia Cosmetics / fot. Delia Cosmetics

Delia Cosmetics zwiększa obroty, inwestuje w technologie, infrastrukturę i magazyny. Prezes firmy Karol Szmich, zakłada jej dalszą ekspansję i rozwój, zarówno organiczny, jak i poprzez przejęcia.

Delia Cosmetics, polski producent kosmetyków, po 9 miesiącach br. zanotował 40 proc. wzrost obrotów.  Firma inwestuje w nowoczesne technologie i infrastrukturę, a w najbliższych miesiącach planuje zakończyć budowę nowego centrum logistycznego w Konstantynowie Łódzkim. Ta rekordowa inwestycja, realizowana w zaledwie rok, to część większej strategii firmy.

Prezes Delia Cosmetics, Karol Szmich podkreśla, że firma jest otwarta na ekspansję – rozwój będzie przebiegał organicznie, jak i poprzez akwizycję innych podmiotów.  

Wywodząca się z woj. łódzkiego Delia Cosmetics prowadzi obecnie modernizację swoich zakładów produkcyjnych w Rzgowie i Konstantynowie Łódzkim. Inwestycje obejmują zakup zaawansowanych urządzeń, takich jak nowoczesne tubiarki i maszyny usprawniające proces automatycznego rozlewania produktów. Nowy park maszynowy pozwoli na produkcję ponad 10 tysięcy jednostek na jednej zmianie.

Firma rozpoczęła również budowę nowego centrum logistycznego, które ma usprawnić procesy logistyczne i przyspieszyć realizację zamówień. Wyposażenie budynku w instalację fotowoltaiczną umożliwi optymalizację kosztów energetycznych, co wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju.

Delia Cosmetics wprowadza także system Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations, który zapewnia integrację wszystkich aplikacji w firmie oraz wykorzystanie sztucznej inteligencji w optymalizacji procesów na każdym etapie produkcji i zarządzania. W ramach t wdrożenia firma korzysta z platformy Power Platform.

Delia Cosmetics to polska rodzinna firma działająca na rynku od 25 lat. Założył ją dr Józef Szmich i prowadził wraz z żoną Aliną. Od .2018 r. przedsiębiorstwem zarządza syn założycieli Karol Szmich. Karol Szmich jest także przewodniczącym rady nadzorczej Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.

Delia Cosmetics produkuje kosmetyki z kategorii pielęgnacji twarzy i ciała, pielęgnacji i koloryzacji włosów, makijażu oraz koloryzacji i stylizacji brwi, jest liderem w segmencie henny do brwi. Polski producent eksportuje swoje wyroby do 70 krajów na świecie. Delia zajmuje się także produkcją kontraktową. Zatrudnia ponad 300 osób.  

Czytaj także: Delia Cosmetics otwiera kolejne sale dydaktyczne na łódzkich uczelniach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 00:55
Cellabic Tricho. – Nowa marka trychologicznych kosmetyków do holistycznej pielęgnacji skóry głowy i włosów
materiał partnera

Na rynku zadebiutowała nowa marka kosmetyków do włosów, która powstała z pasji do pięknych i zdrowych włosów, stworzona we współpracy z trychologami i ekspertami.

W CELLABIC TRICHO wiemy, jak ważne są włosy, jak dużym problemem jest ich nadmierna utrata i przerzedzenia, osłabienia oraz zniszczenia, dlatego pomagamy kompleksowo wspierać wzrost włosów, minimalizować ich wypadanie, a także wzmacniać i naprawiać strukturę włosów. Bezkompromisowo podchodzimy do naszych produktów wykorzystując wiedzę trychologiczną i składniki o udowodnionym działaniu.

Moc peptydów – sygnał do wzrostu włosów 

Stawiamy na jakość i innowacyjność, proponując kosmetyki oparte na opatentowanym kompleksie zawierającym peptydy sygnałowe i składniki pochodzenia roślinnego, takie jak ekstrakty z koniczyny i wierzbówki kiprzycy. Peptydy wykorzystane w naszych kosmetykach są niezwykle wyspecjalizowane, naśladują cząsteczki naturalnie występujące w organizmie, tzw. Naturalne Czynniki Wzrostu. Działają synergicznie, aby maksymalnie stymulować wzrost włosów, wzmacniać mieszki włosowe i zmniejszać nadmierne wypadanie włosów.

Piękne, gęste włosy zaczynają się od skóry głowy

Zapewniamy holistyczną pielęgnację, zarówno skóry głowy, jak i łodygi włosów, wspieramy włosy na każdym etapie ich życia – od wzmocnienie cebulek po odbudowę uszkodzonych końcówek. Dzięki różnorodnym formułom, takim jak peelingi, szampony, wcierki, toniki, maski i serum, skutecznie odpowiadamy na potrzeby zarówno kobiet, jak i mężczyzn, zmagających się z problemem nadmiernego wypadania włosów.  

CELLABIC TRICHO – Zaufaj nauce, odkryj piękno swoich włosów 

CELLABIC TRICHO to marka, która rozumie, że problemy z włosami mogą mieć wpływ na codzienne życie, a nawet na poczucie własnej wartości. Dlatego jesteśmy, aby zapewnić skuteczne, potwierdzone naukowo rozwiązania. Oferujemy wsparcie, by pomóc w stawieniu czoła problemom z włosami i uczynić „podróż” do zdrowych, silnych włosów wyjątkową – tak jak wyjątkowy jest każdy z nas.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.11.2024 16:58
Olivia Rodrigo globalną ambasadorką marki Lancôme
Olivia Rodrigo, globalna ambasadorka marki Lancômefot. Amy Troost dla Lancôme

Lancôme ogłosiło amerykańską piosenkarkę i aktorkę młodego pokolenia, Olivię Rodrigo, swoją najnowszą globalną ambasadorką. To strategiczny krok dla marki, który ma umocnić jej więź z konsumentami z Generacji Z.

Olivia Rodrigo, trzykrotna laureatka nagrody GRAMMY i wielokrotna zdobywczyni platynowych płyt, jest jedną z najbardziej wpływowych piosenkarek młodego pokolenia. Magazyn Billboard uznał ją estradową artystką 2024 roku. Znana ze swojego wyjątkowego talentu wokalnego i tworzenia autentycznych tekstów, które opisują doświadczenia dorastania z ujmującą szczerością i siłą, Olivia stała się głosem swojego pokolenia. Jej świeży, niezależny duch rock&rolla oraz zaangażowanie w budowanie równości i sprawiedliwej przyszłości dla kobiet i dziewcząt, inspiruje i rezonuje z publicznością na całym świecie – tak swoją nową ambasadorkę przedstawia luksusowa marka Lancôme.

– W świecie, gdzie młode kobiety często mierzą się z nierealistycznymi oczekiwaniami wobec wyglądu, niezwykle ważne jest, aby akceptować swoją indywidualność. Lancôme to kultowa i ponadczasowa marka, która promuje piękno płynące z wnętrza i jestem zaszczycona, że mogę dołączyć do jej rodziny – powiedziała Olivia Rodrigo o współpracy z Lancôme

Françoise Lehmann, globalna dyrektor generalna Lancôme tak skomentowała ogłoszenie Oliwii nową ambasadorką marki. – Z ogromną dumą witamy Olivię w rodzinie Lancôme. Jesteśmy zafascynowani jej wyjątkową osobowością, ogromnym talentem i zaangażowaniem w pozytywne zmiany – to wartości, które są głęboko zakorzenione w filozofii Lancôme. Olivia we wszystko, co robi, wkłada swoje prawdziwe serce i emocje, przekształca osobiste historie w muzykę, która rezonuje z ludźmi na całym świecie. Niewielu artystów jej pokolenia potrafi nawiązać tak silną więź z tak szeroką publicznością, niezależnie od kontynentu czy pokolenia.

Olivia będzie twarzą nowych produktów i kampanii Lancôme, które zostaną ogłoszone przez markę wkrótce.

Olivia Rodrigo swoją karierę rozpoczęła jako aktorka w Disney Channel, ale to jej debiutancki singiel „Driver‘s License” z 2021 roku przyniósł jej sławę, podbijając listy przebojów na całym świecie. Jej pierwszy album „SOUR” osiągnął szczyty rankingów muzycznych i stał się najczęściej odtwarzanym albumem kobiecym na Spotify. W 2023 roku Olivia wydała swój drugi album, „GUTS”, który zadebiutował na pierwszym miejscu list przebojów i zgromadził ponad 4,1 miliarda odtworzeń na Spotify.

Olivia nie tylko jest znana ze swojej artystycznej kariery. Utworzyła także fundację „Fund 4 Good", wspierającą organizacje non-profit działające na rzecz praw reprodukcyjnych kobiet oraz zwalczające przemoc ze względu na płeć. Część środków ze sprzedaży biletów na koncerty Olivii jest przeznaczona na spełnienie tych celów, w tym edukację seksualną dziewcząt. Jej światowa trasa koncertowa „GUTS World Tour", objęła tym  Amerykę Północną, Europę, Wielką Brytanię, Azję i Australię.

Rodrigo została uhonorowana wieloma nagrodami, w tym w 2022 roku GRAMMY dla Najlepszego Nowego Artysty, Najlepszego Pop Albumu za "SOUR" i Najlepszego Popowego Wykonania Solo za "Drivers‘ License". W 2024 roku otrzymała sześć nominacji do nagrody GRAMMY oraz nagrodę People‘s Choice Award  w kategorii "Ulubiony Album".

Przypomnijmy, że wśród ambasadorek francuskiej luksusowej marka Lancôme znajduą się też znane Polki: Iga Świątek - jedna z najlepszych tenisistek świata oraz Ewelina Krasoń, makijażystka gwiazd, szkoleniowiec i trenerka makijażu z międzynarodowym doświadczeniem.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. listopad 2024 10:03