
The Look Of The Year to najbardziej popularny i prestiżowy konkurs w świecie mody. 8 września br. w Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi odbyła się finałowa gala tegorocznej edycji. Jednym z partnerów wydarzenia była polska marka Delia Cosmetics. Wizażyści marki zadbali o wygląd finalistów w czasie sesji zdjęciowej i finałowego pokazu podczas gali The Look Of The Year 2018. Wszystkie makijaże wykonane kosmetykami marki uzupełniały look uczestników i prezentowane kolekcje.
Na wybiegu 20 modelek i modeli zaprezentowało się w kolekcjach uznanych projektantów mody, m.in. Mariusza Przybylskiego, duetu Paprocki & Brzozowski czy MMC Studio. Jurorzy wybrali zwycięzców. Zostali nimi Laura Palka i Kasper Nowakowski.
W jury konkursu zasiedli przedstawiciele polskiego świata mody i show-biznesu, wśród których znaleźli się Rafał Maślak (model, Mister Polski), Kamila Szczawińska (top modelka), Michał Będźmirowski „Modny Tata” (bloger), Joanna Horodyńska (stylistka i prezenterka telewizyjna), Agata Biernat (Miss Polonia 2017, instruktorka fitness) oraz duet stylistów Andrzej Wierzbicki i Tomasz Schmidt („Ostre Cięcie”). Galę finałową poprowadził Olivier Janiak.