Firma Delia Cosmetics przeorganizowała swoje struktury. Od 30 kwietnia nastąpiło przejęcie spółki Delia Cosmetics Distribution przez spółkę Delia Cosmetics.
Jak informuje firma, decyzja ta wynika z bardzo dynamicznego rozwoju spółki. Połączenie spółek ma na celu jeszcze bardziej efektywne zarządzanie procesami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Sam proces nie spowoduje zmian wobec klientów Delia Cosmetics i pozwoli kontynuować współpracę w dotychczasowym kształcie i zakresie, a w najbliższej perspektywie udoskonali działania w każdym z wymienionych obszarów.
– Nowe inwestycje, tendencja wzrostowa oraz systematyczne budowanie dystrybucji zaowocowało decyzją o połączeniu spółek – mówi Dariusz Stasiukiewicz, dyrektor sprzedaży na Polskę w Delia Cosmetics.
– Dzięki połączeniu będziemy mogli skupić wszystkie możliwe siły na jeszcze efektywniejszej pracy jednego zespołu. Naturalnym wynikiem tych działań będzie lepsza kontrola procesów wewnętrznych, a co za tym idzie: skuteczniejsza i łatwiejsza współpraca z naszymi kontrahentami. Reorganizacja pozwoli nam także płynniej zarządzać naszym zespołem, co z pewnością będzie miało duże znaczenie dla realizacji wszystkich naszych celów – wyjaśnia.
Czytaj także: Karol Szmich, prezes Delia Cosmetics przejmuje większościowe udziały w spółce
Połączenie poprzez przejęcie odbyło się w trybie przewidzianym w art. 492 §1 Kodeksu Spółek Handlowych, tj. poprzez przeniesienie całego majątku spółki „Delia Cosmetics Distribution” Sp. z o.o. (spółki przejmowanej) na rzecz „Delia Cosmetics” Sp. z o.o. (spółki przejmującej). Wraz z zakończeniem reorganizacji bieżąca działalność operacyjna będzie prowadzona przez „Delia Cosmetics” Sp. z o.o., a spółka przejmowana zostanie wykreślona z KRS.
Zgodnie z art. 494 §1 Kodeksu Spółek Handlowych w wyniku tzw. sukcesji uniwersalnej praw i obowiązków spółki przejmowanej, w ramach połączenia spółek, wszelkie prawa i obowiązki przysługujące „Delia Cosmetics Distribution” Sp. z o.o. przysługują „Delia Cosmetics” Sp. z o.o.
Delia Cosmetics to polski producent kosmetyków z 22-letnią tradycją i właściciel trzech marek – Delia, Cameleo i Dr Szmich. Delia Cosmetics sprzedaje swoje produkty na 80 rynkach na całym świecie. Jest również producentem marek kontraktowych. Produkcja odbywa się w dwóch zakładach o łącznej powierzchni 10 tys. mkw. Prace badawcze prowadzone są w 5 laboratoriach.