StoryEditor
Producenci
14.05.2019 00:00

Debiutująca polska marka zadba o rzęsy Polek

Crystal Lashes to marka produktów do stylizacji rzęs, wychodząca naprzeciw potrzebom klientów. Stworzona po to, by kobietom żyło się łatwiej i aby przedłużanie rzęs kojarzyło się z komfortem, zarówno noszenia, jak i uzupełniania.

Na rynku można znaleźć wiele produktów do stylizacji rzęs. Crystal Lashes wyróżnia się już na etapie projektowania i produkcji. Produkty na całym etapie produkcji wykonywane są ręcznie, począwszy od procesu ich cięcia, podkręcania, aż po przyklejanie i pakowanie. Firma podkreśla, że ogromnie ważnym elementem jest dla nich kontrola jakości. Zadba więc o to, aby jak najbardziej ograniczyć ilość pomyłek i błędów w procesie realizacji zamówienia.

Wyróżniki marki Crystal Lashes

Decydując się na wprowadzenie produktów Crystal Lashes, zyskujemy nie tylko sprawdzony, ale również innowacyjny produkt i wartościowe cechy sprzedażowe takie jak:

Opakowanie - każda paletka zawiera 16 gęstych pasków, idealnie równych rzęs w kartonowym pudełku z euro zawieszką. Rzęsy przyklejone są do wąskich pasków kleju (od 2 do 3 mm.) i posiadają białą wkładkę, dzięki której kontrast jest większy, a efekt wyraźniejszy.

Zawartość włókien - zasadniczą różnicą jest pochodzenie włókien, których używa marka Crystal Lashes. Nie są to bowiem najtańsze i najpopularniejsze włókna chińskie, lecz droższe, ale delikatniejsze włókna koreańskie. Dzięki temu rzęsy są lżejsze, a komfort ich noszenia wyższy.

Budujemy portfolio produktów

Crystal Lashes pozwala zdecydowanie wzmocnić ofertę akcesoriów do przedłużania rzęs. Na początek przygody z tą marką w swoim sklepie rekomendujemy kilka podstawowych serii produktów.

Extreme Volume Lashes - flagowy produkt marki, a zarazem absolutny hit sprzedażowy. Doskonały do rozpoczęcia współpracy z marką i zwiększenia przychodów z tego segmentu produktów. Rzęsy z dodatkiem włókien koreańskiego jedwabiu są lekkie, przyjemne w dotyku i ekstremalnie proste w zakładaniu. Dostępne w najpopularniejszych skrętach (B+, C i D) i grubościach (0,03 , 0,05, 0,07, 0,10, 0,12, 0,15). Paletki występują w pojedynczych długościach od 8 do 16 mm, a także w dopasowanym zestawie tych właśnie długości.

Premium Elipse Lashes - paletka specjalnie wyprofilowanych rzęs, stworzonych dla potrzeb jeszcze trwalszej aplikacji metodą 1 do 1. Dzięki zastosowaniu koreańskich włókien z domieszką kaszmiru, a także specjalnemu wycięciu u nasady rzęs są one nie tylko o 40% lżejsze, ale również zapewniają o 50% trwalszą aplikację.

Cashmere Camellia Lashes - paletka stopniowanych, bardzo lekkich rzęs, z dodatkiem koreańskiego kaszmiru. Długości stopniowane są co 1 mm. i zapewniają delikatny efekt "postrzępionych" rzęs. Dedykowane są miłośniczkom tzw. metody Kim Kardashian.

Możliwości współpracy

Marka wprowadza szeroko zakrojoną ofertę dla salonów autoryzowanych i sklepów partnerskich. Ich propozycja nie ogranicza się jednak jedynie do przyznania określonego rabatu. Posiadają w swojej ofercie również wsparcie merytoryczne, szkoleniowe, a także marketingowe. Warto skorzystać z wiedzy i doświadczenia producenta i zdecydować się na rozbudowę tej kategorii produktów w swoim sklepie.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 14:38
Kolejny odcinek sagi The Body Shop: Serruya Private Equity przejmuje oddział kanadyjski
The Body Shop

Kanadyjski oddział marki kosmetycznej The Body Shop zmienia właściciela. Serruya Private Equity, jeden z czterech oferentów, zgodził się na przejęcie firmy, mimo że zadłużenie marki wynosi między 11,5 a 12,5 miliona dolarów kanadyjskich. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Jak wynika z raportu BNN Bloomberg, Serruya Private Equity nie tylko wygrało przetarg na zakup The Body Shop Canada, ale również podpisało umowę franczyzową z obecnym właścicielem – firmą Aurea. Przejęcie to następuje w trudnym momencie dla kanadyjskiego oddziału marki, który zmaga się z długami wobec wierzycieli szacowanymi na 11,5–12,5 miliona dolarów kanadyjskich.

Choć żadna ze stron – ani Serruya Private Equity, ani The Body Shop Canada – nie odpowiedziała na pytania dziennikarzy Bloomberga, trudno nie zauważyć, że firma zmaga się z poważnymi wyzwaniami. W minionym roku marka miała problemy finansowe i organizacyjne, co mogło wpłynąć na decyzję o sprzedaży. Przejęcie przez Serruya może być szansą na nowy start, jednak przed nowym właścicielem stoi wyzwanie, by poprawić kondycję finansową firmy i odzyskać zaufanie rynku.

Zmiana właściciela w obliczu trudnej sytuacji finansowej to ryzyko, ale również możliwość odbudowy marki na rynku kanadyjskim. Czy Serruya Private Equity zdoła odwrócić złą passę The Body Shop Canada? Przyszłość pokaże, czy ta decyzja przyniesie oczekiwane rezultaty.

Czytaj także: The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 07:30
Puig przedłuża współpracę z Charlotte Tilbury - sprzedaż kosmetyków tej marki wzrosła trzykrotnie
Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty

Puig, hiszpańska firma rodzinna działająca w fashion i beauty, zdecydowała o przedłużeniu strategicznej współpracy z Charlotte Tilbury do końca 2030 roku. Tilbury, jedna z najbardziej znanych i charyzmatycznych makijażystek na świecie, jest prezesem oraz twarzą własnej marki kosmetyków.

Zgodnie z warunkami odnowionej umowy Charlotte Tilbury ma zachować mniejszościowy udział w firmie, którą Puig stopniowo będzie przejmować na pełną własność do końca 2030 roku. Charlotte Tilbury, która wciąż pełni funkcję prezesa i dyrektor kreatywnej własnej marki, ma nadal  odgrywać aktywną rolę w napędzaniu sukcesu marki.

Charlotte ma wyjątkową, pionierską wizję, różniącą się od innych marek stworzonych przez makijażystów. Na nowo zdefiniowała przyszłość makijażu i pielęgnacji skóry, gdy zaczęliśmy współpracować w 2020 roku – skomentował Marc Puig, prezes i dyrektor generalny Puig. – Od tamtego czasu osiągnęliśmy tak wiele i z wielką przyjemnością rozszerzamy teraz nasze partnerstwo. Charlotte Tilbury to wyjątkowa marka, nie mogę się doczekać kontynuacji naszej współpracy i dalszego rozwoju – dodał Puig.

Od 2020 roku, kiedy Puig po raz pierwszy nabył większościowy udział w firmie Charlotte Tilbury, ta marka kosmetyczna zwiększyła swój przychód netto ponad trzykrotnie. Duże znaczenie dla promocji i popularności marki odgrywa niezwykle charyzmatyczna osobowość Tilbury.

W 2020 roku nawiązaliśmy partnerstwo, które odegrało kluczową rolę w kształtowaniu naszego sukcesu. Jestem w pełni przekonana o wartości i potencjale, które Charlotte Tilbury Limited może jeszcze stworzyć w nadchodzących latach – dodała Charlotte Tilbury. Jak dodała, kontynuowanie współpracy pomiędzy jej zespołem a Puig wydaje się naturalnym następstwem.

Napędza nas ta sama innowacyjność, wizja i ambicje, które zdefiniowały tę kultową markę na przestrzeni lat. To rozszerzone partnerstwo jest znaczącym krokiem naprzód, umożliwiającym nam dalszy rozwój i umocnienie pozycji marki jako lidera w świecie piękna – stwierdziła Tilbury.

W Polsce kosmetyki marki Charlotte Tilbury są dostępne w perfumeriach sieci Sephora.

image
Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku
fot. Charlotte Tilbury, IG

Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty. Zdobyła ogromne doświadczenie, pracując z takimi gwiazdami jak Kim Kardashian, Jennifer Aniston czy Kate Moss. Na bazie swojego długoletniego doświadczenia Tilbury stworzyła własną markę kosmetyczną, oferującą szeroką gamę produktów do makijażu i pielęgnacji skóry. Kosmetyki Tilbury są znane z wysokiej jakości, pięknych opakowań i skuteczności. Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku.

Firma Puig jest znana z produkcji szerokiej gamy perfum, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Oprócz perfum, firma oferuje również różnorodne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Puig współpracuje z wieloma projektantami mody i posiada własne linie odzieżowe oraz akcesoriów. Firma posiada licencje na produkcję perfum dla wielu znanych marek, takich jak Paco Rabanne, Carolina Herrera czy Dolce&Gabbana.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 08:35