Sieć ma około 170 placówek. Rozwija się i poszukuje lokali handlowych pod wynajem w przedziale od 180 do 300 mkw. w dużych miastach takich, jak: Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Katowice, Wrocław, Poznań, Łódź, Lublin oraz pozostałych posiadających powyżej 100 tys. mieszkańców.
Dayli to sieć, która powstała na gruncie sieci dyskontowych drogerii Schlecker. 1 sierpnia 2012 r. Tap09 Beteiligungs GmbH przejął grupę Anton Schlecker GmbH razem z oddziałami lokalnymi. Wtedy też nastąpiła zmiana nazwy sieci na Dayli. We wrześniu 2012 r. Tap09 Beteiligungs GmbH i Hygienika S.A. podpisały umowę o zamiarze utworzenia wspólnego projektu Dayli Polska i wdrożyły polski oddział Anton Schlecker do niezależnej spółki Dayli (Polen) Sp. z o.o.
W lutym 2013 roku Hygienika SA nabyła 50 proc. udziałów w Dayli (Polen) Sp. z o.o. i zmieniła nazwę na Dayli Polska Sp. z o.o. 21 lutego 2013 r. Hygienika SA została 50 proc. udziałowcem w Dayli Polska z zachowaniem wszystkich przejętych lokalizacji, które ma zamiar rozwijać, jednocześnie otwierając nowe sklepy. 24 grudnia 2013 r. Hygienika S.A. została 100 proc. udziałowcem w Dayli Polska Sp. z o.o.
Shiseido i MaxMara ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Shiseido uzyska wyłączną licencję na rozwijanie i sprzedaż perfum sygnowanych przez włoską markę modową MaxMara. To nowe porozumienie otwiera nowy rozdział w historii obu firm, które łączą siły, aby wprowadzić na rynek wyjątkowe zapachy, odzwierciedlające luksusowy charakter i wysoką jakość, z jakimi kojarzą się obie marki.
MaxMara, włoski dom mody prowadzony przez rodzinę Maramotti, wcześniej współpracował z firmą Selective Beauty w zakresie linii zapachowych. Ich pierwsze perfumy zadebiutowały na rynku w 2004 roku. Teraz, dzięki współpracy z Shiseido, MaxMara planuje wzbogacić swoją ofertę perfumeryjną o nowe, innowacyjne zapachy, które mają przyciągnąć klientów na całym świecie.
Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido, wyraził swoje zadowolenie z nawiązanej współpracy:
Obecnie w portfolio MaxMary znajduje się 6 zapachów: Kashmina Touch, Le Parfum, MaxMara, MaxMara Gold Touch, Le Parfum Zeste & Musc i Silk Touch. Perfumy Max Mara zostały stworzone we współpracy z perfumiarzami Olivierem Crespem, Vincentem Schallerem i Daphné Bugey.
Czytaj także: Shiseido przejmuje markę Dr. Dennis Gross Skincare
Wieczorem 2 lipca projektanci Paprocki Brzozowski zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję „MENU” w Elektrowni Powiśle. W kolekcji dominowały ręcznie szyte suknie, które mogły zainteresować obecnych na pokazie gości koronkami, piórami i frędzlami, podkreślającymi kobiecość projektów. Marka Neboa we współpracy ze stylistą fryzur Amadeo Adamem Wilczewskim zadbała o wygląd włosów modelek i celebrytów, wśród których znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Klaudia Halejcio, Sonia Bohosiewicz, Joanna Horodyńska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Agnieszka Sienkiewicz oraz Anita Sokołowska.
Neboa, jako patron pokazu, wsparła organizację wydarzenia, podkreślając wspólną z projektantami troskę o środowisko. Na potrzeby pokazu stworzono specjalną strefę chillout, która służyła jako miejsce spotkań i rozmów dla gości. Strefa ta miała na celu promowanie filozofii marki oraz jej produktów, wpisując się w trend ekologicznej i zrównoważonej mody.
Neboa to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała, która kładzie duży nacisk na ekologię i ochronę środowiska. Produkty marki tworzone są w zgodzie z ideą “Respect the Nature”, obejmującą wegańskie receptury i opakowania less waste. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Marka współpracuje również z Fundacją MARE oraz organizacją Plastic Bank, angażując się w działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów oraz promowanie recyklingu.
Czytaj także: Neboa została partnerem pokazu Paprocki & Brzozowski