„Sytuacja ta nie uległa zmianie i Dayli Polska kontynuuje współpracę z ING Bank Śląski. Wbrew doniesieniom prasowym sytuacja spółki ze strony tego podmiotu nie jest zagrożona” – czytamy w komunikacie. Prezes Wierzbicka potwierdza także, że nadal trwają zaawansowane rozmowy z potencjalnymi inwestorami strategicznymi dla spółki. Informuje również, że w procesie restrukturyzacji i zaspokajania zobowiązań wierzycieli Dayli będzie wspierana przez niezależną firmę Zimmerman Filipiak Restrukturyzacja. „Celem wszystkich działań zarządu Dayli Polska jest maksymalne zaspokojenie wszystkich wierzycieli oraz utrzymanie i rozwijanie przedsiębiorstwa” – napisała prezes Anna Wierzbicka.
Po dziewięciu miesiącach przychody netto spółki Dayli Polska wyniosły 112,7 mln zł (119,3 mln zł w ciągu 9 m-cy 2014 r.). Strata netto wyniosła 9,6 mln zł w porównaniu do 4,3 mln zł zysku w analogicznym okresie 2014 r. Sam trzeci kwartał 2015 r. przyniósł przychody w wysokości 23,3 mln zł w porównaniu do 43,5 mln zł. Strata za trzeci kwartał to 13,2 mln zł (1,2 mln zł zysku w 2014 r.)
Shiseido i MaxMara ogłosiły długoterminowe partnerstwo, w ramach którego Shiseido uzyska wyłączną licencję na rozwijanie i sprzedaż perfum sygnowanych przez włoską markę modową MaxMara. To nowe porozumienie otwiera nowy rozdział w historii obu firm, które łączą siły, aby wprowadzić na rynek wyjątkowe zapachy, odzwierciedlające luksusowy charakter i wysoką jakość, z jakimi kojarzą się obie marki.
MaxMara, włoski dom mody prowadzony przez rodzinę Maramotti, wcześniej współpracował z firmą Selective Beauty w zakresie linii zapachowych. Ich pierwsze perfumy zadebiutowały na rynku w 2004 roku. Teraz, dzięki współpracy z Shiseido, MaxMara planuje wzbogacić swoją ofertę perfumeryjną o nowe, innowacyjne zapachy, które mają przyciągnąć klientów na całym świecie.
Masahiko Uotani, prezes i dyrektor generalny Shiseido, wyraził swoje zadowolenie z nawiązanej współpracy:
Obecnie w portfolio MaxMary znajduje się 6 zapachów: Kashmina Touch, Le Parfum, MaxMara, MaxMara Gold Touch, Le Parfum Zeste & Musc i Silk Touch. Perfumy Max Mara zostały stworzone we współpracy z perfumiarzami Olivierem Crespem, Vincentem Schallerem i Daphné Bugey.
Czytaj także: Shiseido przejmuje markę Dr. Dennis Gross Skincare
Wieczorem 2 lipca projektanci Paprocki Brzozowski zaprezentowali swoją najnowszą kolekcję „MENU” w Elektrowni Powiśle. W kolekcji dominowały ręcznie szyte suknie, które mogły zainteresować obecnych na pokazie gości koronkami, piórami i frędzlami, podkreślającymi kobiecość projektów. Marka Neboa we współpracy ze stylistą fryzur Amadeo Adamem Wilczewskim zadbała o wygląd włosów modelek i celebrytów, wśród których znaleźli się m.in. Izabela Kuna, Klaudia Halejcio, Sonia Bohosiewicz, Joanna Horodyńska, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Agnieszka Sienkiewicz oraz Anita Sokołowska.
Neboa, jako patron pokazu, wsparła organizację wydarzenia, podkreślając wspólną z projektantami troskę o środowisko. Na potrzeby pokazu stworzono specjalną strefę chillout, która służyła jako miejsce spotkań i rozmów dla gości. Strefa ta miała na celu promowanie filozofii marki oraz jej produktów, wpisując się w trend ekologicznej i zrównoważonej mody.
Neboa to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i ciała, która kładzie duży nacisk na ekologię i ochronę środowiska. Produkty marki tworzone są w zgodzie z ideą “Respect the Nature”, obejmującą wegańskie receptury i opakowania less waste. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Marka współpracuje również z Fundacją MARE oraz organizacją Plastic Bank, angażując się w działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów oraz promowanie recyklingu.
Czytaj także: Neboa została partnerem pokazu Paprocki & Brzozowski