StoryEditor
Producenci
16.06.2023 00:00

Dax Cosmetics wprowadza na rynek japońską witaminę C

Linia Yoskine Medical C lada moment będzie miała premierę w drogeriach. W niej zastosowano japońską witaminę C w wysokich stężeniach / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Dax Cosmetics wprowadza na rynek japońską witaminę C, która została zastosowana w nowej linii kosmetyków marki Yoskin. To efekt kooperacji z laboratoriami z Japonii wchodzącymi w skład Grupy Rohto Pharmaceutical, do której należy także polska firma.

Dax Cosmetics, jedna z największych firm kosmetycznych działających na polskim rynku, założona przez dwóch polskich farmaceutów, od czerwca 2014 r. należy do Rohto Pharmaceuticals Group – japońskiej firmy kosmetyczno-farmaceutycznej mającej swoją siedzibę w Osace. Dax Cosmetics, dysponujące własnymi laboratoriami badawczo-rozwojowym, fizyko-chemicznym i mikrobiologicznym, jest centrum produkcyjnym i badawczym Rohto na Europę.

Wymiana wiedzy pomiędzy oddziałamy i laboratoriami Rohto Pharmaceutical pozwoliła polskiemu producentowi wprowadzić na rynek innowacyjną technologię Double Activ-Vitamin C Water-Oil zawierającą japońską witaminę C w dwóch postaciach: hydrofilowej i lipofilowej. Połączenie  cząsteczki witaminy C i gliceryny wpłynęło na ustabilizowanie witaminy C. To pozwoliło na zastosowanie jej w wysokich stężeniach 10 proc. (krem na dzień i na noc), 20 proc. (shot-maska na noc), 30 proc. (serum przeciw zmarszczkom i przebarwieniom) w najnowszej linii marki Yoskine – Yoskine Medical C, która lada moment będzie miała premierę na rynku. W kosmetykach zastosowano także technologię In’Detox &Yo-Active – zainspirowaną odkryciem japońskiego naukowca na temat autofagii komórkowej. Łączy detoksykację komórek skóry z silnym działaniem odmładzającym. Oczyszcza komórki, przez co dostarczane  do skóry składniki aktywne mogą działać znacznie skuteczniej.

Ewa Blocher, prezes zarządu Dax Cosmetics podczas spotkania z mediami

– Zwierzanie laboratoriów Dax Cosmetics

 Witamina C po raz kolejny przeżywa boom na rynku. Kiedy w 2016 r.  wprowadzaliśmy na rynek linię Perfecta Fenomen C, byliśmy jednym z prekursorów rynku, jeśli chodzi o tę witaminę. Teraz postawiliśmy na jeszcze nowszą formę witaminy C, unikalną produkowaną przez japońską firmę. Dzięki temu, że jest to stabilna witamina C mogliśmy użyć jej w dużych stężeniach, jakie stosują naprawdę wysoko pozycjonowane marki. Jesteśmy dumni z tego produktu – powiedziała Ewa Blocher, prezes Dax Cosmetics podczas spotkania z dziennikarzami w siedzibie firmy i prezentacji zmodernizowanego laboratorium Dax Cosmetics.

Kosmetyki  Yoskine Medical C szczególnie polecane są do skóry dojrzałej, mają działanie przeciwzmarszczkowe, rozjaśniające przebarwienia, rozświetlające. Ich termin przydatności do użycia to 6 miesięcy od pierwszego otwarcia opakowania.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 03:19