StoryEditor
Producenci
16.06.2023 00:00

Dax Cosmetics wprowadza na rynek japońską witaminę C

Linia Yoskine Medical C lada moment będzie miała premierę w drogeriach. W niej zastosowano japońską witaminę C w wysokich stężeniach / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Dax Cosmetics wprowadza na rynek japońską witaminę C, która została zastosowana w nowej linii kosmetyków marki Yoskin. To efekt kooperacji z laboratoriami z Japonii wchodzącymi w skład Grupy Rohto Pharmaceutical, do której należy także polska firma.

Dax Cosmetics, jedna z największych firm kosmetycznych działających na polskim rynku, założona przez dwóch polskich farmaceutów, od czerwca 2014 r. należy do Rohto Pharmaceuticals Group – japońskiej firmy kosmetyczno-farmaceutycznej mającej swoją siedzibę w Osace. Dax Cosmetics, dysponujące własnymi laboratoriami badawczo-rozwojowym, fizyko-chemicznym i mikrobiologicznym, jest centrum produkcyjnym i badawczym Rohto na Europę.

Wymiana wiedzy pomiędzy oddziałamy i laboratoriami Rohto Pharmaceutical pozwoliła polskiemu producentowi wprowadzić na rynek innowacyjną technologię Double Activ-Vitamin C Water-Oil zawierającą japońską witaminę C w dwóch postaciach: hydrofilowej i lipofilowej. Połączenie  cząsteczki witaminy C i gliceryny wpłynęło na ustabilizowanie witaminy C. To pozwoliło na zastosowanie jej w wysokich stężeniach 10 proc. (krem na dzień i na noc), 20 proc. (shot-maska na noc), 30 proc. (serum przeciw zmarszczkom i przebarwieniom) w najnowszej linii marki Yoskine – Yoskine Medical C, która lada moment będzie miała premierę na rynku. W kosmetykach zastosowano także technologię In’Detox &Yo-Active – zainspirowaną odkryciem japońskiego naukowca na temat autofagii komórkowej. Łączy detoksykację komórek skóry z silnym działaniem odmładzającym. Oczyszcza komórki, przez co dostarczane  do skóry składniki aktywne mogą działać znacznie skuteczniej.

Ewa Blocher, prezes zarządu Dax Cosmetics podczas spotkania z mediami

– Zwierzanie laboratoriów Dax Cosmetics

 Witamina C po raz kolejny przeżywa boom na rynku. Kiedy w 2016 r.  wprowadzaliśmy na rynek linię Perfecta Fenomen C, byliśmy jednym z prekursorów rynku, jeśli chodzi o tę witaminę. Teraz postawiliśmy na jeszcze nowszą formę witaminy C, unikalną produkowaną przez japońską firmę. Dzięki temu, że jest to stabilna witamina C mogliśmy użyć jej w dużych stężeniach, jakie stosują naprawdę wysoko pozycjonowane marki. Jesteśmy dumni z tego produktu – powiedziała Ewa Blocher, prezes Dax Cosmetics podczas spotkania z dziennikarzami w siedzibie firmy i prezentacji zmodernizowanego laboratorium Dax Cosmetics.

Kosmetyki  Yoskine Medical C szczególnie polecane są do skóry dojrzałej, mają działanie przeciwzmarszczkowe, rozjaśniające przebarwienia, rozświetlające. Ich termin przydatności do użycia to 6 miesięcy od pierwszego otwarcia opakowania.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.04.2025 15:31
Nowy pop-up Chanel w Londynie: zapachowa podróż na Chance Street
Chanel

Dom mody Chanel otwiera nową, immersyjną przestrzeń pop-up w Londynie, aby uczcić premierę Chance Eau Splendide – najnowszego zapachu z kolekcji Chance. Wydarzenie odbędzie się od 25 kwietnia do 5 maja w The Dream Factory przy Chance Street w Shoreditch. Wstęp jest bezpłatny, a celem inicjatywy jest zaprezentowanie nowej kompozycji zapachowej w interaktywny i zmysłowy sposób.

Na zewnątrz budynku uwagę przyciąga mural inspirowany pop-artem, utrzymany w fioletowej tonacji charakterystycznej dla Eau Splendide. Autorska grafika ma oddawać dynamiczną energię całej kolekcji Chance, a jednocześnie nawiązywać do artystycznego ducha dzielnicy Shoreditch. Wnętrze pop-upu oferuje odwiedzającym możliwość zapoznania się z pełną linią zapachową – Chance, Eau Tendre, Eau Fraîche, Eau Vive oraz nowym Eau Splendide – przy specjalnie przygotowanym barze zapachowym.

Oprócz ekspozycji zapachów, goście mogą skorzystać z interaktywnych atrakcji, takich jak gry oraz instalacje dotykowe, mające na celu przeniesienie ich w świat Chance. Jednym z głównych punktów programu jest Hall of Mirrors – instalacja inspirowana nową kampanią promującą Eau Splendide, wyreżyserowaną przez Jeana-Pierre’a Jeuneta. W filmie belgijska piosenkarka Angèle – nowa twarz zapachu – przemierza labirynt przypominający wesołe miasteczko, co zostało odzwierciedlone w aranżacji londyńskiej przestrzeni.

Chanel oferuje również płatną usługę kosmetyczną – Chance Beauty Service – w cenie 60 funtów za 75 minut. Usługa obejmuje indywidualną konsultację makijażową inspirowaną pięcioma stylizacjami, z których każda odzwierciedla charakter jednego z zapachów kolekcji. Kulminacyjnym momentem wydarzenia będzie Chance Street Soirée, które odbędzie się 1 maja. W programie wieczoru przewidziano muzykę na żywo, koktajle, przekąski oraz torby z upominkami. Bilet wstępu kosztuje 60 funtów i można go wymienić na zakupy podczas wydarzenia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.04.2025 14:37
Beiersdorf notuje wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale 2025 roku
Laboratorium w Beiersdof Manufacturing PoznańLinkedin Beiersdorf

Niemiecka firma Beiersdorf, producent marek takich jak Nivea, Eucerin czy La Prairie, opublikowała wyniki finansowe za pierwszy kwartał roku fiskalnego 2025. Sprzedaż całkowita grupy wzrosła o 3,6 proc. w ujęciu organicznym, osiągając poziom 2,7 miliarda euro. Segment konsumencki, obejmujący główne marki pielęgnacyjne spółki, wygenerował przychody na poziomie 2,3 miliarda euro, co oznacza wzrost o 2,3 proc. względem analogicznego okresu roku poprzedniego.

W segmencie konsumenckim szczególnie wyróżniła się dywizja Derma. Marki Eucerin i Aquaphor odnotowały imponujący wzrost sprzedaży na poziomie 11,4 proc. Dla porównania, marka Nivea zwiększyła swoje wyniki o 2,5 proc. Nieco słabsze rezultaty osiągnęła marka premium La Prairie, której sprzedaż spadła o 17,5 proc. Spółka tłumaczy to trudnym otoczeniem rynkowym w Chinach oraz utrzymującą się słabą koniunkturą w handlu podróżnym.

Prezes Beiersdorf, Vincent Warnery, podkreślił, że wyniki za pierwszy kwartał są zgodne z oczekiwaniami zarządu. Firma kontynuuje strategię ekspansji na nowe rynki oraz stawia na innowacje produktowe. Warnery zaznaczył także, że pomimo wyzwań w Chinach, podjęte tam działania porządkowe mają na celu zbudowanie podstaw pod przyszły rozwój firmy w tym regionie.

Poza segmentem konsumenckim pozytywnie zaprezentowała się także marka Tesa, znana z produktów klejących i przemysłowych. Skorzystała ona z silnego popytu w branży elektronicznej oraz korzystnego efektu bazy porównawczej z pierwszego kwartału 2024 roku. Firma utrzymała swoją prognozę na cały 2025 rok, zakładając dalszy, zrównoważony wzrost.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. kwiecień 2025 10:40