W strukturze organizacyjnej Dax Cosmetics zaszły zmiany. Utworzone zostało nowe stanowisko dyrektora generalnego, które objął Tomasz Klicki.
Dyrektor generalny raportuje do prezes zarządu – Ewy Blocher. Będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój Dax Cosmetics i umacnianie pozycji firmy w Polsce i na rynkach zagranicznych.
Tomasz Klicki wnosi do Dax Cosmetics ponad 20-letnie doświadczenie, które zdobył na stanowiskach dyrektorskich i menadżerskich, zarówno w firmach lokalnych, jak i międzynarodowych, głównie w branży dóbr konsumenckich.
Przez ostatnie trzy lata jako Commercial Director pracował w firmie Oceanic. Swoją karierę rozpoczął w firmie Soraya, a w kolejnych latach pełnił kluczowe funkcje w Reckitt Benckiser oraz L’Oréal. Ma doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą, marketingiem oraz strategicznymi kanałami dystrybucji.
– To dla mnie zaszczyt dołączyć do zespołu Dax Cosmetics, zwłaszcza w roku jubileuszu 40-lecia istnienia firmy. Cieszę się, że mogę być częścią organizacji, która dynamicznie się rozwija i ma przed sobą ambitne plany na przyszłość. Moim priorytetem jest dalsze umacnianie marek Dax Cosmetics oraz wprowadzanie innowacji, które sprostają oczekiwaniom zarówno klientów, jak i partnerów biznesowych – mówi Tomasz Klicki.
Prezes Ewa Blocher, odpowiedzialna za nadzór nad całokształtem działalności organizacji, będzie mogła dzięki tej zmianie skupić się także na nowych obszarach rozwoju biznesu oraz strategicznych projektach akwizycyjnych wzmacniających pozycję Dax Cosmetics w regionie.
Jak czytamy w komunikacie prasowym: „Dax Cosmetics osiągnęła w ostatnich latach dynamiczny wzrost przychodów. Przed firmą stoją nowe, ambitne cele”.
Dax Cosmetics to firma o polskich korzeniach. Od 2014 roku jest częścią Rohto Pharmaceuticals Group. W portfolio firmy znajduje się siedem marek – Perfecta, Yoskine, Hada Labo Tokyo, Dax Sun, Cashmere, Celia i Dax Men. Kosmetyki są sprzedawane w ponad 30 krajach na świecie.