StoryEditor
Producenci
03.01.2019 00:00

Czas wyprzedaży – jakie zniżki i promocje oferują drogerie?

Styczeń to tradycyjnie miesiąc wielkich zimowych wyprzedaży, promocji i ofert specjalnych. Oto, jakie zniżki przygotowały  dla klientów w tym sezonie wyprzedażowym wybrane drogerie i perfumerie w Polsce. Niektóre promocje skończyły się na przełomie roku lub na początku stycznia, ale inne trwają do końca miesiąca.

Perfumerie Sephora

W sklepach tej sieci trwa wyprzedaż do – 70 proc. Teraz wybrane produkty do makijażu i pielęgnacji oraz zapachy kupimy jeszcze taniej. Najlepsze okazje można polować zarówno w perfumeriach stacjonarnych Sephora jak i na sephora.pl.

Perfumerie Douglas

W promocji niemieckiej sieci w ofercie są produkty do make-up’u czyli – 30 proc. na kosmetyki do makijażu oczu, ust i paznokci.

Drogerie Hebe

Od 2 do 16 stycznia trwa promocja na całą markę Ziaja -30 proc. Promocja nie obejmuje tylko zestawów. Inna oferta dotyczy produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów, ceny do  -40 proc. Oferta ta kończy się 9 stycznia.  Z kartą Hebe jest też zniżka na produkty z linii Bielenda Botanic Formuła  -30 proc. Oferta obowiązuje w dniach 02.01.2019 - 16.01.2019 lub do wyczerpania zapasów. 

Drogerie Polskie

W 2019 roku Drogerie Polskie witają się z klientami akcją „Noworoczne Hity Cenowe do -50 proc.” z kartą Klub DP. Wszystkie aktualne promocje można znaleźć też w aplikacji Klub DP. Czas trwania akcji promocyjnej do 31 stycznia.

Drogerie Jawa

Oferowały promocję na świąteczne zestawy „1 plus 1 za 1 grosz” - akcja trwała od 10 do 17 grudnia, z kolei na kosmetyki do makijażu oferta do -50 proc.trwała od 27 grudnia do 3 stycznia.

Drogerie Natura

Jak przywitać Nowy Rok? W drogeriach Natura zachęcała sieć akcją „Ceny w dół do -50 proc.” Promocja trwała  do 2 stycznia. Potem było jeszcze ostrzej. W gazetce promocyjnej obowiązującej do 19 stycznia pojawiły się wyprzedaże sięgające 70 proc.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 04:25