StoryEditor
Producenci
09.05.2020 00:00

COVID-19 zmieni podejście kobiet do stylizacji paznokci

W ostatnich latach sferę stylizacji i pielęgnacji paznokci zdominowały salony kosmetyczne. Jednak teraz, gdy koronawirus sprawił, że na dłużej zostały one zamknięte, kobiety muszą przypomnieć sobie dawne rytuały. To okazja dla marek oferujących produkty do manicure’u. Przeprowadzenie konsumentek przez łatwe procesy usuwania lakierów hybrydowych czy żelowych oraz promowanie domowych sposobów na stylizację pomoże zwiększyć świadomość marki i sprzedaż.

- Gdy kobiety zaczną dostosowywać się do rzeczywistości bez salonów stylizacji paznokci, zaczną szukać sposobów na pozbycie się żelowych czy tytanowych emalii. Zyskają marki, które zaoferują im proste i innowacyjne opcje – przekonuje Lauren Goodsitt, analityk ds. pielęgnacji, urody i higieny osobistej w firmie Mintel.

Zaznacza jednak, że konsumentki potrzebują czegoś więcej niż samych produktów. Filmy edukacyjne przedstawiające proces usuwania krok po kroku, omawianie napotkanych problemów i prowadzenie przez cały proces od początku do końca będą istotnym atutem, który pozwoli zdobyć zaufanie i uwagę konsumentek. – Niezbędne jest jednak stworzenie atrakcyjnych treści edukacyjnych wykraczających daleko poza standardowe ładne zdjęcia – zwraca uwagę Lauren Goodsitt.

Raczej w domu niż w salonie także po pandemii

Badania firmy Mintel przeprowadzone jeszcze przed pojawieniem się COVID-19 ujawniły, że ponad jedna czwarta amerykańskich konsumentów ​​obawia się zarazków w salonach stylizacji paznokci. Można oczekiwać, że odsetek ten znacznie wzrośnie w wyniku obecnej pandemii.

Standardy higieniczne w salonach kosmetycznych będą musiały zostać zmienione. Jednak mimo to analityczka Mintela przewiduje, że kobiety będą szukać alternatywnych opcji, które zapewnią im większe bezpieczeństwo. – Marki oferujące produkty do domowej stylizacji mają teraz możliwość dotarcia z przekazem do tych konsumentek, które bez koronawirusa mogłyby nigdy nie zrobić swoich paznokci poza salonem – uważa Lauren Goodsitt.

Dlatego podpowiada markom, aby promowały aspekty czystości i higieny domowej pielęgnacji paznokci. Według niej teraz jest szansa, że ten aspekt spodoba się szerszej grupie konsumentek niż kiedykolwiek wcześniej.

Nie minie moda na wymyślne stylizacje

Przed COVID-19 modne były wymyślne wzory, w których specjalizowały się stylistki paznokci. Jednak nie ma powodu, aby obecnie marki rezygnowały z tego trendu i stawiały tylko i wyłącznie na proste stylizacje.

Niektóre kobiety szukają sposobów na zabicie czasu. Jednym z takich sposobów może być tworzenie własnych zdobień. Marki powinny do tego zachęcać poprzez tutoriale publikowane na swoich profilach społecznościowych. – Marki, które rozszerzą podstawowe malowanie paznokci i zaangażują klientki dzięki lekkim, zabawnym samouczkom pokazującym jak ozdobić paznokci, mogą dać ulgę cierpiącym na nadmiar wolnego czasu konsumentkom, a przy okazji zapewnić sobie ich lojalność także w przyszłości – podsumowuje analityczka Mintela.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 05:53