
Pierwsza reklama Taylor od czasu powrotu do Covergirl została nakręcona na jej iPhonie w jej własnym domu.
Niki Taylor powiedziała: „Jestem fanką Covergirl odkąd byłam nastolatką i jestem dumna i zaszczycona mogąc ponownie dołączyć do tej kultowej amerykańskiej marki, lata później, jako twarz ich linii kosmetyków do makijażu, Simply Ageless. ”
Niki Taylor miała zaledwie 13 lat, gdy wygrała konkurs modelek „Fresh Faces”. Od tego czasu zaczęła pojawiać się na okładkach magazynów mody: Elle, Vogue czy Harper’s Bazaar.
Brała udział w znaczących kampaniach reklamowych kosmetyków. Była najmłodszą modelką, która podpisała większy kontrakt z L’Oréal, by promować serię kosmetyków „Cover Girl”. W 1991 roku magazyn People umieścił Niki Taylor na 50 miejscu najpiękniejszych ludzi na świecie.
Modelka współpracowała z największymi projektantami i domami mody na świecie, takimi jak: Thierry Mugler, Chanel, Dolce & Gabbana, Gianfranco Ferré, Giorgio Armani, Chloé, Donna Karan, Marc Jacobs, Ralph Lauren oraz Givenchy.