
To ważny krok dla marki Cover Girl, która wkroczyła w nową fazę i kategorię, która jest obecnie najważniejszą spośród wszystkich rodzajów kosmetyków. Pandemia sprawiła, że konsumenci zaczęli bardzo dbać o kondycję i zdrowie swojej skóry.
– Cover Girl ma misję, aby czyste piękno było bardziej dostępne dla wszystkich – powiedział Andrew Stanleick, wiceprezes wykonawczy Coty North America i dyrektor generalny działu kosmetycznego Kylie Jenner. Dodał, że kosmetyki pielęgnacyjne to naturalne przedłużenie Cover Girl, a ta kategoria dynamicznie się rozwija.
Nowe produkty oferowane przez Cover Girl to wegańska linia do pielęgnacji skóry, która składa się w 90 procentach ze składników pochodzenia naturalnego. Asortyment obejmuje środek oczyszczający, mgiełkę i trzy kremy nawilżające. Będą one dostępne online od 15 listopada, a w całej sieci dystrybucji od stycznia.
Przeczytaj również: CoverGirl ogłasza redukcję opakowań z tworzyw sztucznych