CEO Coty, Sue Y Nabi, przedstawiła inwestorom sześć strategicznych priorytetów firmy:
- stabilizację marek kosmetyków do makijażu Consumer Beauty i zapachów masowych,
- przyspieszenie wzrostu luksusowych zapachów;
- budowanie reputacji Coty jako kluczowego gracza w makijażu premium;
- budowanie portfolio produktów do pielęgnacji skóry zarówno masowych, jak i luksusowych;
- ekspansja w Chinach;
- ustanowienie firmy jako lidera w zakresie zrównoważonego rozwoju.
W komentarzu Sue Y Nabi przekazała, że Coty ma idealną pozycję, aby przyspieszyć sprzedaż i zyski dzięki tym sześciu strategicznym priorytetom, które spowodują repozycjonowanie i poszerzenie portfolio.
- Spodziewamy się odbicia popytu na produkty kosmetyczne w miarę łagodzenia ograniczeń związanych z pandemią, na czele z luksusowym pięknem, naturalnym pięknem, Chinami i pielęgnacją skóry. Nasze wyniki będą wspierane przez ukierunkowane portfolio: zakotwiczone w luksusie z pożądanymi markami i dostarczane poprzez innowacyjne aktywacje omnichannel - dodała prezes Coty.
- W całej naszej działalności wykorzystujemy zrównoważony rozwój jako najważniejszy czynnik napędzający innowacje - umożliwiając naszym markom czerpanie korzyści z rosnącego zapotrzebowania konsumentów na produkty kosmetyczne, które są czyste i ekologiczne. Zamierzamy wykorzystać tę strategię, aby zbudować Coty w prawdziwie globalną potęgę piękna - podkreśliła.