StoryEditor
Producenci
07.02.2024 17:13

Coty odnowiło partnerstwa licencyjne z Mexx i Bruno Banani

Coty ogłosiło odnowienie umowy licencyjnej z markami Mexx i Bruno Banani. W przypadku pierwsze licencja została przedłużona na ponad 25 lat, a drugiej – na ponad 20.

Partnerstwo Coty z marką Mexx, które rozpoczęło się w 2016 roku, zostało przedłużone na ponad 25 lat, obejmując wszystkie zapachy i wody kolońskie.

Sue Nabi, dyrektor generalna Coty, powiedziała:

Mexx słynie z gamy klasycznych, świeżych zapachów i przesuwania granic kategorii w zakresie zrównoważonego rozwoju. Przedłużenie współpracy pozwoli nam przyspieszyć dynamikę marki i napędzać ambitne plany ekspansji na nowe, dynamiczne rynki i kategorie.

Linia zapachowa Mexx została po raz pierwszy wprowadzona na rynek w 2000 roku wraz z kultowymi wodami Mexx Man i Mexx Woman. Dziś, wg. badań Nielsena, Mexx jest jedną z czterech najlepszych marek zapachowych w Niemczech. Sama marka powstała w 1986 roku. Oprócz zapachów oferuje odzież i  obuwie dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także okulary i produkty dla domu.

Kolejną marką, z która Coty przedłużyło licnecję na zapachy jest Bruno Banani.

Sue Nabi, skometowała:

Od czasu uzyskania licencji w 2015 roku, Coty ugruntowało pozycję Bruno Banani jako wiodącej marki zapachowej w Niemczech. Dzięki licznym innowacjom zapachowym, a także cieszącym się dużym powodzeniem linii produktów do pielęgnacji ciała, Coty uczyniło z Bruno Banani jedną z wiodących marek kosmetycznych w Niemczech, krajach Beneluksu i Europie Wschodniej.

Partnerstwo między Bruno Banani i Coty umacniało się, dzięki udanej renowacji marki i jej premiumizacji. Coty i Bruno Banani planują wykorzystać ten sukces. Teraz celem jest dalszy rozwój zapachów dla kobiet, przyciągnięcie większej liczby młodszych konsumentów i wykorzystanie możliwości jakie daje wzrost zainteresowania pielęgnacją.

Jan Jassner, dyrektor generalny Bruno Banani, powiedział:

Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z Coty, ponieważ nadal wzmacniamy pozycję naszej marki w branży kosmetycznej. Pracujemy nad urzeczywistnieniem naszej wspólnej wizji w nowych kategoriach, segmentach i grupach konsumentów.

Bruno Banani to marka bielizny i strojów kąpielowych z siedzibą w Chemnitz w Saksonii. Powstała w 1993 roku. Swoje produkty eksportuje obecnie do 17 krajów na całym świecie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 01:03