Nowa platforma jest częścią kampanii Rimmel przeciwko hejtowi z powodu wyglądu, którą po raz pierwszy zaprezentowano w październiku 2018 roku. Teraz konsumenci marki mogą współpracować ze specjalnym Asystentem Cybersmile, aby znaleźć porady, informacje i możliwość wsparcia w przypadku prześladowania on line z powodu swojego wyglądu zewnętrznego. Nowa technologia ma być bardziej powszechna i intuicyjna.
- Cybersmile Assistant zrewolucjonizuje sposób, w jaki dostarczamy wsparcie użytkownikom internetu na całym świecie, bo pozwoli nie tylko całkowicie wyeliminować czas oczekiwania na nie. Pozwoli nam również na posiadanie infrastruktury, która potencjalnie może pomóc ponad milionowi ludzi każdego dnia - skomentował Scott Freeman, prezes Cybersmile Foundation.
- Chcemy zainspirować ludzi do eksperymentowania i wyrażania siebie poprzez makijaż. Cyberprzemoc związana z wyglądem rośnie, przeprowadziliśmy badanie na ten temat i okazało się, że 57 proc. kobiet nie było w stanie powiedzieć nikomu o swoich doświadczeniach - powiedziała Sara Wolverson, wiceprezes Rimmel Global Marketing w Coty.