StoryEditor
Producenci
22.01.2011 00:00

Constance Carroll dostanie wsparcie

– Chcemy rozwijać markę Constance Carroll – zapowiada Jarosław Starczewski, właściciel firmy Eurocosmetics z Częstochowy, która jest jej wyłącznym przedstawicielem w Polsce. Na przyszły rok zaplanowane są liczne akcje wspierające sprzedaż produktów do makijażu. Eurocosmetics dostarcza kosmetyki Constance Carroll do ponad 4500 sklepów w Polsce.

Kosmetyki Constance Carroll znane są Polkom od 25 lat. Były jedną z pierwszych zagranicznych marek, które pojawiły się na naszym rynku. I jedną z pierwszych, która zaskakiwała bogactwem kolorystycznym. Niebieskie i zielone maskary, sygnowane logo CCUK (teraz zmieniane na pełną nazwę Constance Carroll)  i charakterystyczną koroną podkreślającą ich brytyjskie pochodzenie, były hitami wśród kobiet przyzwyczajonych do klasycznego czarnego tuszu do rzęs. Niestety marka nie miała szczęścia do partnerów w Polsce, przechodziła z rąk do rąk. Teraz jej wyłącznym przedstawicielem na naszym rynku jest firma Eurocosmetics z  Częstochowy, która chce rozwijać markę i umocnić jej pozycję na rynku. Firma ma ofercie pełną  gamę produktów do makijażu, lakiery do włosów, preparaty pielęgnacyjne oraz do manicure i pedicure. Kosmetyki są produkowane na anglielskich,  sprawdzonych recepturach. Właścicielem marki Constance Carroll jest firma Vivalis.
Szeroka dystrybucja
W Polsce kosmetyki Constance Carroll są już dostępne w 4500 sklepów, a przedstawiciel marki liczy na nawiązanie współpracy z kolejnymi odbiorcami. Oferta kierowana jest do szerokiej bazy sklepów detalicznych, zarówno sieciowych jak i tradycyjnych, kosmetycznych, chemiczno-kosmetycznych, z wyjątkiem drogerii  z selektywnymi produktami.
Dystrybucja odbywa się poprzez partnerów hurtowych Eurocosmetics. Kontakt z drogeriami utrzymują przedstawiciele handlowi hurtowni oraz liniowi marki CC. – Mamy swoich dystrybutorów w każdym regionie w Polsce. – Obecnie prowadzimy sprzedaż topowych produktów Constance Carroll – pudrów w kamieniu i róży, do których dostarczamy testerowniki gratis. Na 2011 rok zaplanowaliśmy liczne akcje wspierające sprzedaż kosmetyków  do makijażu twarzy. Wszystkie kosmetyki oferowane są w atrakcyjnych ekspozerach, które zwiększają ich zauważalność w sklepach – podkreśla Jarosław Starczewski.
Nowe wdrożenia
Motorem napędowym marki mają być nowości. Na rynku pojawią się cienie do powiek, pomadki ochronne do ust,  nowe odcienie cieni, pudrów, róży oraz lakierów do paznokci. Eurocosmetics ma już za sobą udane wdrożenia maskar zwiększających objętość rzęs i pudrów rozświetlających. Eurocosmetics jest również właścicielem Control Hairspray – marki, która należała kiedyś do Constance Carroll. – Produkty te są wciąż dostępne z logo Constance Carroll & Control Cosmetics, ale po jakimś czasie linia lakierów do włosów będzie oznaczona tylko logo Control Cosmetics. Utrzymamy dotychczasowy asortyment i będziemy wprowadzać nowości – mówi Jarosław Starczewski. – Chciałbym podkreślić, że Constance Carroll & Control Cosmetics Hairspray były, są i będą dostępne w niezmienionej szacie graficznej.   (kb)


Jarosław Starczewski, właściciel firmy Eurocosmetics:
Rozpoznawalność marki, przystępna cena produktów i lojalni klienci,
to główne atuty kosmetyków Constance Carroll


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.11.2024 13:04
Piotr Kuc objął stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Arkana Cosmetics.
Piotr Kuc, od listopada 2024 dyrektor zarządzający Arkana Cosmeticsfot. LinkedIn

– Bardzo się cieszę, że dołączył do nas Piotr Kuc, manager odnoszący sukcesu na rynku polskim i w skali globalnej wnoszący doświadczenie w obszarach: strategii, budowania zespołów, optymalizacji procesów, znajomość rynku kosmetycznego, etc Jestem pewien, że nasza współpraca pozwoli zrealizować ambicje Arkana Cosmetics osiągnięcia liczącego się gracza na rynkach międzynarodowych i w Polsce – napisał Wojciech Pyzik, właściciel Arkana Cosmetics.

Piotr Kuc został wybrany na stanowisko dyrektora zarządzającego w procesie rekrutacyjnym. Właściciel firmy rozpoczął poszukiwania menedżera kilka miesięcy temu. W ogłoszeniu publikowanym wówczas na portalu LinkedIn Wojciech Pyzik informował, że po 12 latach działalności i ciągłego rozwoju firma doszła do etapu „profesjonalizacji firmy” tzn. wdrażania ambitnej strategii  na najbliższe 4-5 lat, ułożenia procesów i ich prawidłowego zarządzania oraz zredefiniowania ról. Chciał aby w ciągu najbliższych 1,5-2 lat firma była samodzielna, uniezależniona od niego jako od właściciela.

Piotr Kuc jest doświadczonym managerem. Przedstawia się jako ekspert od budowania strategii i wzrostu przedsiębiorstw oraz zarządzania zespołami zróżnicowanymi pokoleniowo. Był związany z takimi firmami jak Coty, Eveline, Gerber, Brand New Galaxy, gdzie zajmował stanowiska zarządzające.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.11.2024 10:51
L’Oréal inwestuje w dekarbonizację dostawców dzięki funduszowi Solstice
Shutterstock

L’Oréal Groupe we współpracy z Chenavari Investment Managers ogłosił uruchomienie funduszu Solstice, którego celem jest wsparcie finansowe dostawców w realizacji projektów związanych z dekarbonizacją. Na początek firma przeznaczyła na ten cel 50 milionów euro, wspierając swoje zobowiązania w zakresie emisji Scope 3 i ułatwiając małym i średnim przedsiębiorstwom dostęp do finansowania.

L’Oréal Groupe, we współpracy z europejskim specjalistą ds. kredytów Chenavari Investment Managers, zainicjował fundusz Solstice, aby odpowiedzieć na rosnącą potrzebę wsparcia finansowego dla projektów dekarbonizacyjnych. Fundusz skierowany jest do dostawców przemysłowych, w tym partnerów L’Oréal, i umożliwia finansowanie inicjatyw takich jak modernizacja procesów przemysłowych, rozwój czystej energii czy ekologiczny transport. Projekt jest otwarty na dodatkowe inwestycje ze strony innych instytucji, co pozwala na dalsze zwiększanie jego zasięgu.

Antoine Vanlaeys, dyrektor operacyjny L’Oréal Groupe, podkreślił znaczenie współpracy z dostawcami, wśród których jest ponad 35 000 partnerów firmy. „Fundusz Solstice pozwoli nam przyspieszyć wspólną transformację w kierunku bardziej zrównoważonego modelu działania” – zaznaczył. Christophe Babule, dyrektor finansowy L’Oréal Groupe, dodał, że kluczowym aspektem inicjatywy jest wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw, które często mają utrudniony dostęp do kapitału na projekty związane z ochroną środowiska.

Dekarbonizacja procesów przemysłowych to wyzwanie wymagające znacznych nakładów finansowych, co podkreślił Loïc Fery, dyrektor generalny Chenavari. „Partnerstwo z L’Oréal pozwala nam wypełniać lukę w finansowaniu działań na rzecz klimatu oraz wspierać tworzenie nowych, niskoemisyjnych praktyk przemysłowych” – powiedział Fery. Fundusz Solstice wpisuje się w szerszy kontekst działań na rzecz redukcji emisji gazów cieplarnianych na globalną skalę.

L’Oréal, jako lider w zakresie zrównoważonego rozwoju, zainwestował nie tylko środki finansowe, ale także zaangażował zespoły w rozwój funduszu Solstice. Firma zaprasza inne korporacje do przyłączenia się do tego pionierskiego projektu, który może przyczynić się do szybszej transformacji przemysłowej w kierunku bardziej odpowiedzialnych praktyk.

Czytaj także: Na plaże w Sydney trafiły tysiące czarnych kulek z chemikaliami - to prawdopodobnie odpady z produkcji kosmetyków lub środków czystości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. listopad 2024 14:39