StoryEditor
Producenci
22.01.2011 00:00

Constance Carroll dostanie wsparcie

– Chcemy rozwijać markę Constance Carroll – zapowiada Jarosław Starczewski, właściciel firmy Eurocosmetics z Częstochowy, która jest jej wyłącznym przedstawicielem w Polsce. Na przyszły rok zaplanowane są liczne akcje wspierające sprzedaż produktów do makijażu. Eurocosmetics dostarcza kosmetyki Constance Carroll do ponad 4500 sklepów w Polsce.

Kosmetyki Constance Carroll znane są Polkom od 25 lat. Były jedną z pierwszych zagranicznych marek, które pojawiły się na naszym rynku. I jedną z pierwszych, która zaskakiwała bogactwem kolorystycznym. Niebieskie i zielone maskary, sygnowane logo CCUK (teraz zmieniane na pełną nazwę Constance Carroll)  i charakterystyczną koroną podkreślającą ich brytyjskie pochodzenie, były hitami wśród kobiet przyzwyczajonych do klasycznego czarnego tuszu do rzęs. Niestety marka nie miała szczęścia do partnerów w Polsce, przechodziła z rąk do rąk. Teraz jej wyłącznym przedstawicielem na naszym rynku jest firma Eurocosmetics z  Częstochowy, która chce rozwijać markę i umocnić jej pozycję na rynku. Firma ma ofercie pełną  gamę produktów do makijażu, lakiery do włosów, preparaty pielęgnacyjne oraz do manicure i pedicure. Kosmetyki są produkowane na anglielskich,  sprawdzonych recepturach. Właścicielem marki Constance Carroll jest firma Vivalis.
Szeroka dystrybucja
W Polsce kosmetyki Constance Carroll są już dostępne w 4500 sklepów, a przedstawiciel marki liczy na nawiązanie współpracy z kolejnymi odbiorcami. Oferta kierowana jest do szerokiej bazy sklepów detalicznych, zarówno sieciowych jak i tradycyjnych, kosmetycznych, chemiczno-kosmetycznych, z wyjątkiem drogerii  z selektywnymi produktami.
Dystrybucja odbywa się poprzez partnerów hurtowych Eurocosmetics. Kontakt z drogeriami utrzymują przedstawiciele handlowi hurtowni oraz liniowi marki CC. – Mamy swoich dystrybutorów w każdym regionie w Polsce. – Obecnie prowadzimy sprzedaż topowych produktów Constance Carroll – pudrów w kamieniu i róży, do których dostarczamy testerowniki gratis. Na 2011 rok zaplanowaliśmy liczne akcje wspierające sprzedaż kosmetyków  do makijażu twarzy. Wszystkie kosmetyki oferowane są w atrakcyjnych ekspozerach, które zwiększają ich zauważalność w sklepach – podkreśla Jarosław Starczewski.
Nowe wdrożenia
Motorem napędowym marki mają być nowości. Na rynku pojawią się cienie do powiek, pomadki ochronne do ust,  nowe odcienie cieni, pudrów, róży oraz lakierów do paznokci. Eurocosmetics ma już za sobą udane wdrożenia maskar zwiększających objętość rzęs i pudrów rozświetlających. Eurocosmetics jest również właścicielem Control Hairspray – marki, która należała kiedyś do Constance Carroll. – Produkty te są wciąż dostępne z logo Constance Carroll & Control Cosmetics, ale po jakimś czasie linia lakierów do włosów będzie oznaczona tylko logo Control Cosmetics. Utrzymamy dotychczasowy asortyment i będziemy wprowadzać nowości – mówi Jarosław Starczewski. – Chciałbym podkreślić, że Constance Carroll & Control Cosmetics Hairspray były, są i będą dostępne w niezmienionej szacie graficznej.   (kb)


Jarosław Starczewski, właściciel firmy Eurocosmetics:
Rozpoznawalność marki, przystępna cena produktów i lojalni klienci,
to główne atuty kosmetyków Constance Carroll


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2025 10:23
INGLOT otworzył otworzył kolejny sklep w nowym koncepcie – tym razem w Grecji [DUŻO ZDJĘĆ]
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie / INGLOT
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Sklep z kosmetykami INGLOT w nowym koncepcie
Gallery

Otwarcie sklepu w stolicy Krety jest ważnym krokiem w realizacji nowej koncepcji sprzedaży detalicznej INGLOT w ramach międzynarodowej sieci sklepów marki – podkreśliła firma w informacji, opublikowanej na portalu LinkedIn.

Nowoczesny design, wyrafinowana prezentacja produktów i intuicyjna ścieżka klienta łączą się w celu stworzenia przestrzeni, która zwiększa zarówno komfort, jak i zaangażowanie podczas zakupów – dodają przedstawiciele firmy INGLOT.

Nowy sklep marki mieści się w sercu Heraklionu – piątego co do wielkości miasta Grecji i stolicy Krety. Znajdziemy go pod adresem Dedalou 6, Iraklio 712 02.

Nowoczesny, odświeżony format (po raz pierwszy zaprezentowany we flagowym butiku INGLOT w Galerii Krakowskiej w październiku 2023) jest stopniowo wprowadzany w kolejnych lokalizacjach, ponieważ firmie zależy na tworzeniu spójnego i nowoczesnego środowiska sprzedaży detalicznej dla klientów marki na całym świecie, która inspiruje i kreuje wyjątkowe doświadczenia

Koncept salonu powstał we współpracy z biurem architektonicznym Schwitzke Górski oraz studiem badawczo-consultingowym Omnisense. Miejsce zakłada połączenie oczekiwań klientów z różnych grup wiekowych, a także swobodne eksplorowanie przez nich świata kosmetyków.

Nowy look sklepu INGLOT, będąc zarazem nową odsłoną visual merchandisingu, to kolejny etap transformacji marki, zakładający m.in. bliższą relację firmy z klientami. – To właśnie oni w dużej mierze zaproponowali całkowicie zmienioną ścieżkę zakupową. Przedstawiciele działu odpowiedzialnego za VM zaprezentowali natomiast nowe podejście do prezentacji oferty, które jest bardziej estetyczne, ale również bez kompromisów w kontekście czytelnego przedstawienia i opisania wszystkich dostępnych kosmetyków i akcesoriów – opisuje firma na swoim blogu.

Jak zapowiadał rok temu Grzegorz Inglot, CEO INGLOT, firma będzie sukcesywnie odświeżać swoje punkty sprzedaży zgodnie z nowym konceptem – zarówno sklepy w Polsce, jak i na świecie. Metamorfozie zostały poddane również punkty z kosmetykami INGLOT w sklepach multibrandowych, np. Hebe

Projekt salonu INGLOT to nie tylko przestrzeń, to historia, jaką makijaż i pielęgnacja odgrywa w życiu konsumenta. To opowieść o harmonii między tradycją a nowoczesnością, o połączeniu elegancji z funkcjonalnością. Nowy koncept oddaje duszę marki, tworząc miejsce, które zachwyca i inspiruje. To więcej niż projekt architektoniczny: to sposób, w jaki kreujemy doświadczenia i budujemy relacje – wyjaśnia Izabela Kutyła, dyrektor kreatywna Schwitzke Górski.

Czytaj też: Inglot, Ziaja, Bielenda, Eris: gdy nazwisko staje się marką w branży beauty

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.04.2025 12:10
L‘Oreal ze wzrostami po I. kwartale 2025 – mimo trudności na amerykańskim rynku
L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej i innowacjomIG lorealgroupe

L‘Oreal poinformował o 3,5-procentowym wzroście sprzedaży w pierwszym kwartale. Wynik ten przewyższył prognozy, uwzględniające wolniejsze wzrosty. Mocny popyt na kremy do twarzy i perfumy w Europie pomógł poprawić wyniki w obliczu trudnych warunków w Stanach Zjednoczonych.

Francuska grupa kosmetyczna, do której należą m.in. marki Maybelline Makeup i Kiehl‘s Skincare, odnotowała sprzedaż na poziomie 11,7 mld euro w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2025.

L‘Oreal radził sobie globalnie bardzo dobrze na rynkach kosmetycznych dzięki szerokiej gamie ofertowej, obejmującej szampony marek masowych, ekskluzywne perfumy Valentino oraz dermokosmetyki CeraVe.

Ostatni rok cechował się jedna spowolnieniem wzrostu, na co wpłynęły wzrosty kosztów spowodowane inflacją, a także zaostrzenie się konkurencji na rynku chińskim w kategorii pielęgnacji skóry i dermokosmetyków.

Zdaniem CEO firmy, Nicolasa Hieronimusa, rynek amerykański okazał się w pierwszym kwartale "bardziej wymagający, niż się spodziewano". Hieronimus zaznaczył przy tym, że sytuacja na rynku chińskim okazała się nieco lepsza od prognozowanej.

Jak informowała kilka dni temu grupa LVMH, należąca do niej sieć Sephora odnotowała wolniejszy wzrost w I. kwartale w USA. Na osłabienie wpłynęła konkurencja ze strony tańszych ofert na Amazon.

L‘Oreal obawia się również strat na rynkach, dotkniętych cłami prezydenta Donalda Trumpa. Koncern planuje jednak "napędzać wzrost i zarządzać swoim rachunkiem zysków i strat, aby zrównoważyć wpływ podwyżek ceł – z korzyścią dla marży brutto".

Francuski koncern zapowiada, że zamierza poprawiać swoje wyniki na globalnych rynkach kosmetycznych i kontynuować rozwój pomimo obecnych napięć gospodarczych i geopolitycznych.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. kwiecień 2025 11:21