Kosmetyki Constance Carroll znane są Polkom od 25 lat. Były jedną z pierwszych zagranicznych marek, które pojawiły się na naszym rynku. I jedną z pierwszych, która zaskakiwała bogactwem kolorystycznym. Niebieskie i zielone maskary, sygnowane logo CCUK (teraz zmieniane na pełną nazwę Constance Carroll) i charakterystyczną koroną podkreślającą ich brytyjskie pochodzenie, były hitami wśród kobiet przyzwyczajonych do klasycznego czarnego tuszu do rzęs. Niestety marka nie miała szczęścia do partnerów w Polsce, przechodziła z rąk do rąk. Teraz jej wyłącznym przedstawicielem na naszym rynku jest firma Eurocosmetics z Częstochowy, która chce rozwijać markę i umocnić jej pozycję na rynku. Firma ma ofercie pełną gamę produktów do makijażu, lakiery do włosów, preparaty pielęgnacyjne oraz do manicure i pedicure. Kosmetyki są produkowane na anglielskich, sprawdzonych recepturach. Właścicielem marki Constance Carroll jest firma Vivalis.
Szeroka dystrybucja
W Polsce kosmetyki Constance Carroll są już dostępne w 4500 sklepów, a przedstawiciel marki liczy na nawiązanie współpracy z kolejnymi odbiorcami. Oferta kierowana jest do szerokiej bazy sklepów detalicznych, zarówno sieciowych jak i tradycyjnych, kosmetycznych, chemiczno-kosmetycznych, z wyjątkiem drogerii z selektywnymi produktami.
Dystrybucja odbywa się poprzez partnerów hurtowych Eurocosmetics. Kontakt z drogeriami utrzymują przedstawiciele handlowi hurtowni oraz liniowi marki CC. – Mamy swoich dystrybutorów w każdym regionie w Polsce. – Obecnie prowadzimy sprzedaż topowych produktów Constance Carroll – pudrów w kamieniu i róży, do których dostarczamy testerowniki gratis. Na 2011 rok zaplanowaliśmy liczne akcje wspierające sprzedaż kosmetyków do makijażu twarzy. Wszystkie kosmetyki oferowane są w atrakcyjnych ekspozerach, które zwiększają ich zauważalność w sklepach – podkreśla Jarosław Starczewski.
Nowe wdrożenia
Motorem napędowym marki mają być nowości. Na rynku pojawią się cienie do powiek, pomadki ochronne do ust, nowe odcienie cieni, pudrów, róży oraz lakierów do paznokci. Eurocosmetics ma już za sobą udane wdrożenia maskar zwiększających objętość rzęs i pudrów rozświetlających. Eurocosmetics jest również właścicielem Control Hairspray – marki, która należała kiedyś do Constance Carroll. – Produkty te są wciąż dostępne z logo Constance Carroll & Control Cosmetics, ale po jakimś czasie linia lakierów do włosów będzie oznaczona tylko logo Control Cosmetics. Utrzymamy dotychczasowy asortyment i będziemy wprowadzać nowości – mówi Jarosław Starczewski. – Chciałbym podkreślić, że Constance Carroll & Control Cosmetics Hairspray były, są i będą dostępne w niezmienionej szacie graficznej. (kb)
Jarosław Starczewski, właściciel firmy Eurocosmetics:
Rozpoznawalność marki, przystępna cena produktów i lojalni klienci,
to główne atuty kosmetyków Constance Carroll