StoryEditor
Producenci
13.02.2023 00:00

Colgate Optic White wprowadza na rynek nowe produkty do wybielania zębów LED

Domowe wybielanie zębów jest coraz popularniejsze, zwłaszcza wśród oszczędnych konsumentów i konsumentek. / materiały prasowe Colgate
Colgate Optic White to inwestycja Colgate w rosnący rynek domowych produktów do wybielania zębów. Firma wprowadza na rynek zestaw do wybielania LED zasilany z telefonu oraz pisak wybielający wypełniony surowicą nadtlenku wodoru.

Rosnący rynek domowych produktów do wybielania zębów cieszy się kilkoma czynnikami wzrostu; potrzebą oszczędności (wybielanie u dentysty kosztuje trzycyfrowe kwoty za jedną wizytę), niechęcią do systemu ochrony zdrowia, oraz potrzebą kontroli własnej podróży od uśmiechu szarego od kawy czy papierosów do białego i lśniącego. Przewiduje się, że globalny rynek zestawów do wybielania zębów osiągnie 9 626,04 milionów dolarów do 2028 r. z 6 209,80 milionów dolarów w 2021 r.; oczekuje się, że w latach 2021-2028 będzie rósł w CAGR na poziomie 6,5 proc. Świadomość swojego wyglądu i koncentracja na budowaniu pewności siebie napędzają ogólny wzrost rynku, jednak wprowadzające w błąd reklamy i niekorzystny wpływ produktu na zęby (np. ból i nadwrażliwość oraz erozja szkliwa) hamują rozwój rynku.

Według opisu marketingowego Colgate, zestaw do wybielania LED może usunąć do 10 lat przebarwień na zębach w ciągu trzech dni, ale zaleca się stosowanie go przez 10 dni z rzędu, aby uzyskać najlepsze rezultaty. Zestaw zawiera dwa produkty, które razem pomagają rozjaśnić uśmiech. Dołączony pisak wybielający jest wypełniony surowicą nadtlenku wodoru; za jego pomocą serum nakłada się na zęby, a nadtlenek wodoru usuwa plamy na powierzchni zęba i pod szkliwem – powiedziała Melissa Martinetti, starsza pracownica techniczna w dziale badań i rozwoju firmy Colgate portalowi Select. Dołączone urządzenie LED wzmacnia działanie serum nadtlenku wodoru, a elastyczny ustnik dopasowuje się do konkretnego kształtu łuków zębowych, zapewniając jednolite wybielanie.

Według Colgate niektóre konkurencyjne urządzenia LED emitują niebieskie światło, które ma wysoką długość fali i niski poziom energii, natomiast Colgate zaprojektowało swoje urządzenie LED z technologią światła fioletowego, które ma krótką długość fali i wysoki poziom energii. Ta technologia ma pomagać serum nadtlenku wodoru szybciej i skuteczniej usuwać plamy.

Czytaj także: Im dłużej wybielamy, tym lepiej? Ekspertka obala największe mity o wybielaniu zębów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.02.2025 14:30
Eurofragance wyróżnia swoich pierwszych Mistrzów Perfumiarstwa

Firma Eurofragance ogłosiła mianowanie swoich pierwszych Mistrzów Perfumiarstwa. Tytuł ten otrzymali Belén Garcia, Isabel Gil Trujillo oraz Olaf Larsen. Wyróżnienie to stanowi dowód uznania dla ich ponad trzydziestoletniego doświadczenia i talentu, a także podkreśla pozycję Eurofragance jako jednego z liderów globalnego rynku perfumeryjnego. Decyzja ta jest również wyrazem zaangażowania firmy w rozwój wewnętrznych talentów oraz dążenia do innowacji w sztuce komponowania zapachów.

Tytuł Mistrza Perfumiarstwa to ukoronowanie wieloletniej pracy, łączącej kreatywność, wiedzę i wyjątkową wizję. Belén Garcia, związana z Eurofragance od ponad 30 lat, specjalizuje się w perfumach luksusowych i traktuje ich tworzenie jako emocjonalny proces. Isabel Gil Trujillo, która rozpoczęła karierę jako asystentka perfumiarza 24 lata temu, zdobyła bogate doświadczenie w dziedzinie zapachów do pielęgnacji ciała i wnętrz, w tym podczas czteroletniej pracy w oddziale firmy w Singapurze. Olaf Larsen od 12 lat mieszka w Dubaju i czerpie inspiracje z bogatej tradycji zapachowej Bliskiego Wschodu i Azji, koncentrując się na perfumach luksusowych z wyraźnymi nutami regionalnymi.

Rebeca Jardón, dyrektor ds. zasobów ludzkich Eurofragance, podkreśla, że wyróżnienie trójki mistrzów to wyraz uznania dla ich pasji i wkładu w rozwój firmy oraz branży perfumeryjnej. Dodaje, że jest to także dowód na zaangażowanie Eurofragance w rozwój swoich zespołów i promowanie równości szans, szczególnie w kontekście wspierania talentów kobiet w branży. Firma realizuje te cele poprzez własną Akademię Perfumeryjną, która wykorzystuje autorską metodologię szkoleniową, zapewniającą wysoki poziom edukacji i rozwój przyszłych mistrzów zapachów.

W listopadzie 2024 roku firma zaprezentowała na targach in-cosmetics Asia w Bangkoku doświadczenie multisensoryczne o nazwie Scentphony. Była to współpraca perfumiarzy Eurofragance z kompozytorem muzycznym, łącząca trendy zapachowe z muzyką w celu stymulacji zmysłów i inspiracji kreatywności. Wcześniej, w kwietniu 2024 roku, Eurofragance ogłosiła znaczący wzrost sprzedaży o ponad 20 proc. w 2023 roku, osiągając 146 milionów euro. Wzrost ten był widoczny we wszystkich kategoriach produktowych oraz regionach działalności firmy, ze szczególnym uwzględnieniem Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Arabii Saudyjskiej i Europy.

Czytaj także: Perfumy w Arabii Saudyjskiej: rynek wart miliardy nadal rośnie w siłę

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
05.02.2025 13:54
Roxie Węgiel – polską ambasadorką Rimmel London
Pierwsza kampania Rimmel London z udziałem Roxie wystartuje już w marcu 2025 Rimmel London mat.prasowe

Polską ambasadorką marki Rimmel London została wokalistka młodego pokolenia – Roxie Węgiel-Mglej. Tym samym dołączyła jako pierwsza gwiazda z Polski do Rimmel London VIP Collective: grupy niezwykłych talentów z całego świata, mającej na celu wzmocnienie roli marki w kulturze.

Rimmel London w ramach najnowszego pozycjonowania „Live Your London Look” w centrum stawia autentyczność i odwagę w wyrażaniu siebie i swojej tożsamości. Jak podkreśla marka, są to wartości które reprezentuje Roxie, bowiem jej kariera muzyczna i rozwój artystyczny wynikają z odwagi, ale też otwartości na różne trendy i bycia wierną sobie – od zwycięstwa w telewizyjnym show „The Voice Kids” czy Eurowizji Junior, po wydanie dwóch albumów studyjnych i ponad 30 singli. W styczniu tego roku Roxie szturmem zadebiutowała ze swoim pierwszym zagranicznym singlem w 30 krajach i na globalnej playliście New Music Friday na Spotify.

Zaproszenie do grona gwiazd Rimmel London to dla mnie ogromne wyróżnienie. Zwłaszcza, że Rimmel od zawsze był dla mnie symbolem odwagi, bezkompromisowości i stylu, a to wartości bardzo mi bliskie. Od lat stosuję kosmetyki Rimmel. Moim urodowym game changerem jest wielozadaniowy Multi-Tasker Better Than Fillters, czyli baza, podkład i rozświetlacz. Kocham też najnowszą szminkę Lip Latex i jej nieziemski połysk! – mówi Roxie, Polska Gwiazda Rimmel London.

Zapowiedziana współpraca Rimmel London i Roxie obejmie kampanie marki, prowadzone w digitalu i mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem Instagrama i Tik Toka, oraz działania w punktach sprzedaży sieci drogeryjnych Rossmann, Hebe, Super-Pharm i innych. 

Wspólne działania marki z gwiazdą będą skupiały się także na aktywacjach konsumenckich, łączących świat makijażu i muzyki.

To pierwsze tak duże w historii marki partnerstwo z polską uznaną wokalistką. Roxie swoją postawą i karierą udowadnia autentyczność wartości zawartych w nowym pozycjonowaniu Rimmel „Live Your London Look”. Podziwiamy ją za śmiałość w kreowaniu siebie i konsekwencję w dążeniu do spełniania artystycznych marzeń i ambicji. Jest wzorem dla swojego pokolenia. Jej energia i ciepło, którym emanuje sprawiają, że łatwo mogą się z nim utożsamić nasi konsumenci – komentuje Agnieszka Żałopa, lider kategorii Kolor CEE.

Pierwsza kampania z udziałem Roxie wystartuje już w marcu. 

Czytaj też: Coty notuje stratę 53,4 milionów funtów w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. luty 2025 14:53