Colgate to najnowsza marka produktów do higieny osobistej i kosmetyków, która próbuje podbić pokolenie Z dzięki ukierunkowanej pod-marce.
Nowe przedsięwzięcie tego giganta w dziedzinie higieny jamy ustnej nazywa się Co. by Colgate i pojawi się wyłącznie w sieci Ulta Beauty w USA. Nowa pod-marka wkracza w tworzącą się kategorię kosmetyków do jamy ustnej, ltóre nie tylko czyszczą zęby, ale i są zabiegiem samoopieki.
Zgodnie z trendem konsumpcjonizmu opartego na wartościach, Co. planuje przekazać część zysków ze sprzedaży jeszcze nie ogłoszonym organizacjom non-profit.
W linii znajdzie się siedem produktów, w tym wybielająca pasta do zębów i kuracja, płyn do usuwania przebarwień, tabletki do zębów, zestaw wybielający oraz szczoteczka manualna i elektryczna.
Według Dany Medemy, wiceprezes ds. higieny jamy ustnej, Colgate North America, Co. zaspokaja zapotrzebowanie pokolenia Z na wyrażanie siebie i autentyczność.