
W raporcie „Most Wontd 2022 – ulubieńcy shopperów” aplikacja gazetkowa Blix zaprezentowała najczęściej umieszczane przez konsumentów produkty na ich listach zakupowych. Wśród dwudziestu najpopularniejszych markowych produktów znalazły się Cocolino i Domestos.
Natomiast w dziesiątce najczęściej wyszukiwanych produktów znalazła się papier toaletowy i marka Pampers.
Najpopularniejsze sieci handlowe to dyskonty Biedronka, Lidl i Netto. Jednak już na 9 miejscy znalazł się Rossmann.
Najbardziej angażującą klientów kampanią w Blix w 2022 roku była akcja promująca odświeżacze powietrza Ambi Pur. Na trzecim miejscu znalazły się środki czystości Somat. W pierwszej 10 są też kosmetyki Neutrogena, płyn do płukania Coccolino, farba do włosów L’Oreal oraz produkty dla dzieci Pampers.
Wśród dziesięciu najczęściej dodawanych do list zakupowych produktów marki własnej znalazł się natomiast papier toaletowy Queen Biedronki.