Kampania Clochee zachęca do większej uważności na miłość do bliskich, do świata i do planety, ale i do samych siebie.
– Brniemy w kierunku zdigitalizowanej przyszłości, często myląc cyfrową bliskość z tą prawdziwą. Czasem ciężko jest nam również zaakceptować odmienność drugiego człowieka. Czasem sami wolimy przystosować się do kanonów dyktowanych przez najbardziej wymyślne filtry Instagrama, a przecież różnorodność jest naprawdę piękna – czytamy w materiałach Clochee.
Marka tłumaczy, że w dobie podziałów i wszechobecnego hejtu chciała przywołać wzruszenie i refleksję, ciepłe uczucia, uśmiech skierowany nawet do nieznajomej osoby. Jej najnowsza kampania ma pokazać, że czasem to te najdrobniejsze gesty i słowa, najprostsze i pozornie banalne sprawy budują to, co w życiu najpiękniejsze i najważniejsze.
Kampania #pielęgnujmiłość to opowieść o wartościach, pokazująca codzienne zwykłe-niezwykłe historie. W jednej z ról została obsadzona 14-letnia Nicka, która wspólnie z mamą i siostrami znalazła w Polsce bezpieczną przystań po ewakuacji z objętej wojną Ukrainy.
W kampanii wzięła udział również Sylwia Gajewska-Stankiewicz, fotomodelka, blogerka, logopedka, mama i żona, która cierpi na artrogrypozę – wrodzoną sztywność stawów. Jednak choroba nie stanęła jej na drodze do spełniania marzeń i życia na własnych zasadach.
– #pielęgnujmiłość to hasło, które w pełni wyraża wartości marki Clochee, moje własne, a do tego jest ponadczasowym przesłaniem. Co więcej nie są to (i nigdy nie były) puste słowa, gdyż od zawsze zachęcamy do pokochania swojej naturalnej urody czy też poszanowania planety – skomentowała Daria Prochenka, współzałożycielka Clochee.
Dodała też, że marka podejmuje liczne działania wspierające środowisko, a portfolio produktowe tworzy tak, aby kosmetyki marki mogły pielęgnować każdą skórę, bez względu na wiek, płeć czy też typ urody.